Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 896
Blitt foreskrevet denne lumske medisinen Fycompa, som jeg ikke klarer å bli klok på, hverken gjennom prat via andre eller via nett. Noen som har erfaring med denne?
Epilepsi medisin

Tilleggsbehandling av partielle anfall med eller uten sekundære generaliserte anfall hos voksne, ungdom og barn ≥4 år. Tilleggsbehandling av primære generaliserte tonisk-kloniske anfall hos voksne, ungdom og barn ≥7 år med idiopatisk generalisert epilepsi.
Sist endret av thetech; 4. desember 2022 kl. 20:09. Grunn: Mer utfyllende
Jeg har jo lest pakningsvedlegg og alt som følger med, men lurer på om noen har noen subjektive erfaringer med medisinen
Anonym bruker
"Identisk Hippogriff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
"Bomull i hodet" var beskrivelsen en bekjent sa Fycompa ga han. Han fikk etter en periode endret til noe annet.

Utover det har jeg ingen erfaring med verken epilepsi eller medisinering av tilstanden, bare husket navnet når jeg så posten din og kom på dette.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
"Bomull i hodet" var beskrivelsen en bekjent sa Fycompa ga han. Han fikk etter en periode endret til noe annet.

Utover det har jeg ingen erfaring med verken epilepsi eller medisinering av tilstanden, bare husket navnet når jeg så posten din og kom på dette.
Vis hele sitatet...
Ah, takker for svar!

Går allerede på 2 antiepileptika, så føler jeg rutler nok med både ord og handling. Føler meg smådement pga de medisinene, tross varigheten jeg har stått på dem. Alle de medikamentene er noe piss, er nå min subjektive erfaring. I tillegg tenderer mot å få slike byller av utslett som klør så inn i h***** med hevelse og hvit ring rundt. Null peil hva dette er, og fastlegen ga fort opp ass