Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1011
Anonym bruker
"Hjemmelaget Succubus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har knaska rivotriler i en måned. 100 stk á 2 mg. Noen som har peiling på når jeg pisser rent igjen? Type 3 uker, 2 måneder..?
Hei!
Jeg tror det er mulig å spore det i inntil ca. 10 dager. Det er bare ren gjetning, basert på denne lenken:
https://www.rustelefonen.no/2018/04/...tt-10-per-dag/
Jeg har da altså plusset på et par dager ekstra for sikkerhets skyld
Sist endret av Stingray; 21. november 2019 kl. 13:55.
Jeg hadde tatt en nedtrapping for å være på den sikre siden. Benzo er ikke noe man bare går av etter lengre bruk!
Rivotril (clonazepam) har en halveringstid på 30-40 timer.

Du bør regne minst 5 halveringstider for å være ren, ofte litt mer.

5x40 timer = 200 timer

200 timer er cirka 8 døgn. Med tanke på at du har spist så utrolig mange på kun en måned har du nok bygd opp en betydelig plasmakonsentrasjon og vil nok bruke et par uker ++ på å bli ren.
Det er min gjetning hvertfall
Anonym bruker
"Hjemmelaget Succubus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takker for svar!

Jeg sjekket på rustelefonen og andre steder, men skulle jo tru at 100 tabletter sitter lenger enn én Tablettt liksom.... Har noen perioder med rivotril og det pleier å gå greit å kutte ut. Da tar jeg bare seroquel på kvelden for søvn. Har vært heldig sånn med abstinenser, men når det kommer til amfetamin og cannabis er det noe jeg får fæle bivirkninger av og holder meg unna
Anonym bruker
"Hjemmelaget Succubus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Det med at en tablett går ut av kroppen like fort som mange fler må vel være feil?

Tok 20-30 valium, de slo ut på urinsticks i ukesvis etterpå. Er enkeltinntak tar vel en uke eller noe. 100 rivotril aner jeg ikke Åssen jeg skal regne på hvor lenge sitter... noen som vet?
Anonym bruker
"Nyfiken Husmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Rivotril har halveringstid på 5 dager så 30-40 timer som nevnt over her er feil. Har aldri hørt om regnemetoden krystallkongen bruker heller. Den vil da si at hasj er ute etter få dager, men det kan jo sitte 3 mnd.
Så ta det det med en klype sjøsalt.

100 tabletter sitter lenger enn 1 ja. Akkurat som fast hasjrøyking sitter lenge enn én joint.

Jeg ville ikke satsa på noe tidligere enn 3-5 uker i ditt tilfelle
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Rivotril har halveringstid på 5 dager så 30-40 timer som nevnt over her er feil. Har aldri hørt om regnemetoden krystallkongen bruker heller. Den vil da si at hasj er ute etter få dager, men det kan jo sitte 3 mnd.
Så ta det det med en klype sjøsalt.

100 tabletter sitter lenger enn 1 ja. Akkurat som fast hasjrøyking sitter lenge enn én joint.

Jeg ville ikke satsa på noe tidligere enn 3-5 uker i ditt tilfelle
Vis hele sitatet...
https://www.google.com/search?q=klon...obile&ie=UTF-8
Anonym bruker
"Nyfiken Husmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Legger meg flat. Aldri googla det men spist rivo i flere år sjæl og alltid hørt og opplevd halveringstid er 5 dager. Blir jo megarusa av to pils på dag 4 etter rivoinntak. Lærte noe nytt ang utregninga der og beklager så mye for at jeg var bestemt på noe jeg ikke hadde konkret kilde på!