Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 7641
Vært å lurket på forumet her lenge. ikke skrevet så mange innlegg, men lest mye som har stått her inne.

Ser at det har blitt arrangert treff i Oslo innimellom, men sjeldent andre steder. Vet at dette kanskje kommer litt brått på, men om det er noen freaks som er litt spontane og har lyst å treffes i morgen (fredag 24.mai) i Kristiansand (sentrum) så si ifra.

Vet ikke helt hvor det hadde vært best å møtes fordi jeg har stort sett bare vært på de mer bråkete stedene i byen.. javel, harveys osv...
Så forslag er velkomne
Håndverkeren er jo perfekt i så måte.
Knarkimedes's Avatar
Trådstarter
23 8
Ja, har bare gått forbi der i forbifarten, men om det er et rolig sted man kan slå av en prat høres det bra ut. Da blir det Håndverkeren for å gjøre det enkelt. forslag til tidspunkt? jeg har stort sett hele dagen ledig, men det beste er vell å ta det ut på kvelden en gang?
Blir altfor kort varsel for min del :/

Burger bordello er jo ganske chill tidlig på fredags kvelder, freddie pleier å spille lett house og deep house der med ett levelig lydnivå om du liker den type musikk.
De har også mye god mat.

Kombinat har cb øl til 50kr halvliteren dersom du vil litt bort fra de typiske utestedene.
https://www.kombinat.no/
Sist endret av random105675; 23. mai 2019 kl. 19:39.
Knarkimedes's Avatar
Trådstarter
23 8
vell, om det blir laber respons i dag... om å møte i morgen, så går det jo ann å flytte det til f.eks søndag.. har planer på lørdag, men søndag pleier jo å være en stille dag for de fleste...

Takk for gode tips forresten
Ja, det kom veldig brått på for oss som bor litt unna. Jeg må jo arrangere både overnatting og togbilletter. Sorry.
Som regel lovlydig
Dr. fungitumb's Avatar
Jeg har for noia til å treffe freaks IRL. Men godt tiltak
Oi, litt kort tid ja - rimelig ny på forumet, selv om jeg har lest en del her i løpet av årene som har gått.
Et treff hadde vært ordentlig moro, men da det innebærer overnatting og litt så må det nesten vente til en annen gang =)
Anbefaler håndverkeren som møteplass, rolig atmosfære, også har dem biljard i tillegg. Kult initiativ!
Litt kort varsel for min del i dag. Men er med på treff! Holder til i Arendal for tiden, så er jo ikke lange veien
Knarkimedes's Avatar
Trådstarter
23 8
Ser at dette blir for kort varsel for de aller fleste her, er søndag 26. mai bedre? Hvis ikke så går det jo ann å ta det neste fredag? (31.mai) om det gir litt bedre tid. Tenkte rett og slett ikke på at det var folk som ville komme langveis ifra når jeg skrev tråden. Var mer for å sjekke om det i det hele tatt var noen freaks på sørlandet, men hyggelig med så god respons!

Tenker vi fortsatt holder møte stedet til Håndverkeren, så tar vi det derfra om vi vil bevege oss videre når vi er en del samlet eller om vi bare blir der.
Kult at du tar initiativ !
For få av oss sarte sørlendinger som tørr det..
Sist endret av Bjørneboe; 24. mai 2019 kl. 14:57.