Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 582
bestemte meg for å begynne med vaping igjen, trenger ny coil til den gamle vapen min, men husker virkelig ikke hvilken modell tanken er.

der at det er en "freemax" tank men mer enn det vet jeg ikke, noen måte av å finne ut om det er riktig coil jeg kjøper?

og til dere som damper, hvor fikser man nikotin? i hjembyen min pleide butikken og fylle opp under bordet. men er ett helt annet sted nå, er eneste alternativ å handle fra utlandet? eller er nikotin i vape butikker en vanlig praksis?
Har vært innom 4 forskjellige steder hvor de har fylt nikotin i når jeg spurte om det, hvis du tar med tanken og coilen til vape butikken så kan de sikkert svare på hvilken type det er. Kanskje har de den også, og kanskje kan du få samme på eBay enda billigere