Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  28 3506
Hei, Kjøpte 10 g av en mørk type hasj idag, og røyka ganske mange J's nå, uten å merke noen ting. Ingen skækk, ingenting. Den lukter godt, og er ekstremt myk. Virker som høy kvalitet når man kjenner på den liksom. Dealeren min er en stabil type, alltid gitt riktig mengde og litt ekstra, og har alltid hatt bra kvalitet.
Har forøvrig røyka daglig i flere år, før noen sier at jeg ikke trekker ned ordentlig eller at man ikke blir skækk første gang hehe
Noen som vet hva det kan være?
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
bobler den
Hva mener du med bobler?
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
om den synlig bobler når man varmer den opp, veldig mye bøff bobler ikke
Anonym bruker
"Sammen Lemen"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av meaculpaUIO Vis innlegg
om den synlig bobler når man varmer den opp, veldig mye bøff bobler ikke
Vis hele sitatet...
du kan ikke dømme hasj utifra om den bobler litt eller ikke.
de fleste tilsetter ting for at det skal boble. selv med den hasjen som er omtalt som bra av folk i norge er ikke sånn det skal boble viss det var rent.


Trådstarter: det er korona å tørke, selvfølgelig er det mye dårlig rundt å buff. så kansje du har blitt lurt.
eller så har du tatt stimulanter og ikke kjenner effekten av weed?

bare du vet svaret.
Obligatorisk tittel
kamelia's Avatar
Enten er du veldig innrøyka og hasjen suger, eller så har han solgt deg henna.
Det har jeg ikke testa, og får nok ikke muligheten til å teste det før imorgen, er det noen andre måter å skille bøff fra kvalitet enn dette, så tar jeg gjerne imot tips?

Har ikke tatt noe stimulanter, nei, da hadde jeg opplyst om det, holder meg kun til cannabis
Sist endret av Psykiatric123; 9. juni 2020 kl. 00:11. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Kjær Oter"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Høy toleranse, daglig røyking blir fort sånn hos meg hvertfall. Angående det å ikke trekke ned ordentlig, faktisk må jeg innrømme at jo mer og oftere jeg røyker, jo lettere trekk tar jeg pga irritasjon i halsen. Har busta meg selv i å sitte å småpatte på joints fordi det svir så jævlig i halsen, så ironisk nok kan det skje selv om du er erfaren. Hos meg var det i stor grad ubevisst.

Kanskje verdt å switche over til en anna måte å røyke på (pipe, bong?). Syns pipe med en ørliten bit rein hasj river bra og blir utrolig mye skækkere av det enn en joints med 2-3 ganger så mye shit i.
Ligger nok noe i hvor hardt og konsekvent man trekker det ned i lungene.
Tolerance break er jo også verdt å prøve, altså en litt lengre pause for å resette toleransen litt. I min erfaring må man ta pause i minst 1-3 mnd for å virkelig resette HELT, men bare noen dager/uker bør også funke.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Høy toleranse, daglig røyking blir fort sånn hos meg hvertfall. Angående det å ikke trekke ned ordentlig, faktisk må jeg innrømme at jo mer og oftere jeg røyker, jo lettere trekk tar jeg pga irritasjon i halsen. Har busta meg selv i å sitte å småpatte på joints fordi det svir så jævlig i halsen, så ironisk nok kan det skje selv om du er erfaren. Hos meg var det i stor grad ubevisst.

Kanskje verdt å switche over til en anna måte å røyke på (pipe, bong?). Syns pipe med en ørliten bit rein hasj river bra og blir utrolig mye skækkere av det enn en joints med 2-3 ganger så mye shit i.
Ligger nok noe i hvor hardt og konsekvent man trekker det ned i lungene.
Tolerance break er jo også verdt å prøve, altså en litt lengre pause for å resette toleransen litt. I min erfaring må man ta pause i minst 1-3 mnd for å virkelig resette HELT, men bare noen dager/uker bør også funke.
Vis hele sitatet...
Ja, jeg synes bare det virker litt rart om det er høy toleranse, siden jeg røyka senest igår, med det andre shittet jeg hadde, og ble skækk som bare det, og plutselig idag med nytt shit merker jeg ingen verdens ting :/
Anonym bruker
"Moden Slattenpatte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du har blitt bøffa. Det er enten veldig dårlig hasj, eller ikke hasj i det hele tatt. Opplagt.
Her er et par bilder hvis noen kan fortelle meg hva de synes? Reagerer litt på at den er betydelig mørkere på utsiden enn inni. noen som har meninger?



https://imma.gr/91226xaa4fb

https://imma.gr/91227x3c9c8
Sist endret av Psykiatric123; 9. juni 2020 kl. 01:56. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Kvalm Ringsel"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Psykiatric123 Vis innlegg
Her er et par bilder hvis noen kan fortelle meg hva de synes? Reagerer litt på at den er betydelig mørkere på utsiden enn inni. noen som har meninger?



https://imma.gr/91226xaa4fb

https://imma.gr/91227x3c9c8
Vis hele sitatet...
Helt vanlig det. Ytterlaget blir oksidert i kontakt med luft. Ser akkurat sånn som det skal se ut. Men fake hash kan være veldig troverdig.
BRAND ∞ STRONG
På forhånd beklager for manglende impulskontroll, men jeg må Haiku.

Ingen rusfølelse
mørk hasj
Covid-19 sommer
Lukter det seriøst god hasj også? Du vet sånn god hasj, ikke "spesielt" eller hint av henna?

Isåfall tror jeg du bør ta en pause på et par uker as kompis
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Lukter det seriøst god hasj også? Du vet sånn god hasj, ikke "spesielt" eller hint av henna?

Isåfall tror jeg du bør ta en pause på et par uker as kompis
Vis hele sitatet...
Den lukter nok litt mindre enn typene jeg er vant til å røyke fra tidligere. Har også røyka den med en kompis som ikke røyker daglig, og han merka heller ingenting
kan du ta et bilde av den?
Sitat av hasjkake nr 2 Vis innlegg
kan du ta et bilde av den?
Vis hele sitatet...
se lenger opp i tråden
ser jo ganske bra ut.
Anonym bruker
"Nervøs Storskogmus "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det kan jo tenkes du er vant til høyt thc-innhold og at dette er mørk indica hasj som gir en litt annen rus.
Anonym bruker
"Sammen Lemen"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter: Syns det ser ut som dårlig/buffa/fake hasj på bildet jeg, men ikke det beste bildet så er ikke helt sikker.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det kan jo tenkes du er vant til høyt thc-innhold og at dette er mørk indica hasj som gir en litt annen rus.
Vis hele sitatet...
85% av all hasj er indica dominant, så tviler på dette.
Hvis du ikke merker noe av flere joints som du sier du har røyka av den i kveld så er det 100 bøff
Anonym bruker
"Orange Kvernknurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ser for meg at du er ganske innrøyka. Men er alikavel litt snodig at du merker nada. Prøv bøtte/bong?
Ring opp dealeren din og klag! Er han en stabil og ålreit fyr så får du levere det tilbake uten større problemer. Blir han vanskelig å ha med å gjøre og ønsker ikke å ta retur på varene er det mest sannsynlig fordi han vet det er dårlig shit og han ikke har andre kjøpere lined up for å kjøpe buff.
Sist endret av Herr potet; 9. juni 2020 kl. 15:13.
Update:
Ringte opp dealer idag, han hadde fått flere klager, og levert tilbake det dårlige shitet.
Fikk bytta det i en lysere type, som hitta som faen.
Alt i alt, en bra dag
Anonym bruker
"Ond Svartrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Var det en Snapchat plug. Fordi i såfall er det ikke hasj dessverre
Jeg syns det ser ut som hundebæsj, lukter det bæsj eller? Har hør om at noen bøffer ut hasjen med hundebæsj i dårlige tider. Det kan også være tørket hundebæsj.
Det er en enkel sak å blande ut hasj, samtidig som en bevarer lukt, smak, konsistens, ja- generelt alt vil være likt, om ikke bedre i utseende. Men for en tungvekter vil det være nok til at den blir ubrukelig.

Dette merkes hvis hasjen går lett fra hverandre hvis den er grovt utblandet, men samtidig ser ut og lukter godt. En trøst er at det ikke er noe livsfarlig. Ville sammenlignet det med at noen har tappet hasjen din for x % olje.


Men, nå er det ikke sikkert du er utsatt for det samme jeg har sett blitt gjort.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Hvor mye har du i pr sigg? Husk mørk hasj kan lure et øyemål trill rundt. Tror du har 0.4 så har du egentlig 0.6 haha


Jeg bruker så og si alltid litt ekstra tobakk på mørke og særlig seige typer. Føler det fungerer mye bedre da.
09.06.20 fikk han retunert hasjen, og fikk en ny bedre type. Problemet er løst.