Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 3476
Hei! Jeg er så sykt interessert i det overnaturlige, og lurer på om noen har videoer dere har filma noe paranormale situasjoner, eller eventuelt bilder? (helst video) Det er mye jeg har sett på YouTube, mye er åpenbart bullshit, men mye er bare helt syke ting som jeg ikke kan forklare.

Setter stor pris på om dere har noen linker og ellers dere syns er uforklarlige utenom YouTube/tiktok.
Sjekk ut Nukes top 5 på youtube. Mest troverdige jeg har sett..
Kan jo sjekke ut The Vanishing at the Cecil Hotel på Netflix som kom ut i dag. Skal se den selv nå men historien er rimelig rar
YouTube kanalen LEMMiNO har en del morsomt og bra produksjon.
Videoer av overnaturlige ting andre mystiske greier.

Oddiii sitt forslag er sikkert ikke dumt.
Du har kanskje allerede sett videoene av Elisa Lam som dette handler om
Sist endret av vindaloo; 11. februar 2021 kl. 00:42.
Sitat av kimzor Vis innlegg
Sjekk ut Nukes top 5 på youtube. Mest troverdige jeg har sett..
Vis hele sitatet...
Så nettopp typ 3minutt. Takk ska du fan meg ha!!
Har selv sett Ufo'r endel ganger, men det er ikke PK å si noe slikt her ei heller diskutere, da blir tråden fort stoppet om man ikke har vitenskapelige bevis.

Er du interessert i UFO så er Suspect Sky på YT en god kilde for videoer av fenomenet.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av xxxXxxx Vis innlegg
Har selv sett Ufo'r endel ganger, men det er ikke PK å si noe slikt her ei heller diskutere, da blir tråden fort stoppet om man ikke har vitenskapelige bevis.

Er du interessert i UFO så er Suspect Sky på YT en god kilde for videoer av fenomenet.
Vis hele sitatet...
Drit å dra.

Jeg er så pisse lei av slike konspirasjonsteoretikere som skal sette seg i offerrollen. Vi stiller akkurat samme beviskrav til alle påstander, ingen kategori får særbehandling.
Sitat av xxxXxxx Vis innlegg
Konspirasjonsteoretikere ? Vil gjerne se deg forklare hvordan konspirasjonsteorier har sammenheng med Ufo observasjoner.
Vis hele sitatet...
Det finnes en meget lang og utfyllende wikipedia artikkel om "UFO conspiracy theory" som besvarer spørsmålet ditt og kan forklare deg dette ganske grundig. God lesing!
Om du ikke har hørt konspirasjonspodden så anbefales det. Ofte oppfordret de lytterne til å se forskjellige klipp som omfatter noe av episoden.

Ellers er det bare dykke ned i YouTube. Finnes plenty paranormale videoer. De fleste er åpenbart bs, men flere hvor man begynner leke med tankene.

heartslava
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Sitat av xxxXxxx Vis innlegg
Konspirasjonsteoretikere ? Vil gjerne se deg forklare hvordan konspirasjonsteorier har sammenheng med Ufo observasjoner.
Vis hele sitatet...
Konspirasjonsteoretikere: kommer slengende med mildt sagt overraskende påstander. Ingen vil høre på ubegrunnede påstander, så de spør om bevismateriale. Hvis noe bevismateriale dukker opp i det hele tatt, er det av svært lav kvalitet og stort sett trivielt å tilbakevise.

UFO-observatører: kommer slengende med mildt sagt overraskende påstander. Ingen vil høre på ubegrunnede påstander, så de spør om bevismateriale. Hvis noe bevismateriale dukker opp i det hele tatt, er det av svært lav kvalitet og stort sett trivielt å tilbakevise.

Sammenhengen er ikke egentlig spesielt mystisk, er den?
Sitat av xxxXxxx Vis innlegg
Dette er for dumt å besvare på, det er tydelig du ikke vet ingenting om hva Ufologi er og besvarer dermed. Hadde man hatt en god diskusjon om emnet så hadde du nok forstått... men, ser du egentlig hva du skriver?



Samme gjelder Knert1 og Robhol.
Vis hele sitatet...
Hadde man enda vært interessert i en god diskusjon...

Som om noe av det du kommer med er noe bedre enn det vi andre kommer med... Du har jo ikke giddi å lese, så jeg får finne frem tvinga .
1930s Edit
On the night before Halloween in 1938, Orson Welles directed The Mercury Theatre on the Air live radio adaptation of H. G. Wells's novel, The War of the Worlds (serialized in 1897). By mimicking a news broadcast, the show was quite realistic sounding for its time, and some listeners were fooled into thinking that a Martian invasion was underway in the United States. Widespread confusion was followed by outrage and controversy.
Vis hele sitatet...
Det hele startet som en spøk, og det er fortsatt ikke noe annet enn det. Du har foreløpig ikke tilført noe annet enn en påstand om at du har sett uidentifiserte, flygende objekter. Til dette svarer jeg at dette er for dumt å besvare på, det er tydelig du ikke vet ingenting om hva Ufologi er og besvarer dermed. Hadde man hatt en god diskusjon om emnet så hadde du nok forstått... men, ser du egentlig hva du skriver?
Sitat av xxxXxxx Vis innlegg
Har selv sett Ufo'r endel ganger
Vis hele sitatet...
Hva er det du har sett?

Jeg har faktisk noe på film som jeg tror samtlige her inne hadde klødd seg i hue av. Ligger på ett gammelt minnekort en plass, skal faktisk se om jeg finner det, så skal jeg poste videoen her.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av xxxXxxx Vis innlegg
Har selv sett Ufo'r endel ganger, men det er ikke PK å si noe slikt her ei heller diskutere, da blir tråden fort stoppet om man ikke har vitenskapelige bevis.
Vis hele sitatet...
Har du tatt to steg tilbake, og spurt deg sjølv om kvifor ein krev meir enn tilfeldige rapporter?

Ekstraordinære påstander krev ekstraordinære bevis. Ville du akseptert det om eg påsto eg hadde ein rosa, usynleg einhjørning i garasjen, eller ville du stilt visse spørsmål til det?

At nokon har sett noko er ikkje spesielt bra. For det første er folk fordømt ubrukelige som vitner. For det første ser ikkje folk ting dei ikkje ser etter; hjernen er fordømt effektiv på å filtrere ut det den ikkje vil sjå. Du vil åpenbart sjå UFOer. Stoler du på at hjernen din ikkje filtrerer ut alt som ikkje stemmer med det?

I tillegg har vi dei siste ti-femten åra trakka rundt med HD-kamera i lomma her i vesten. Så langt er mengda videoer med overbevisande innhald nøyaktig 0.

I sum: vi veit at folk er elendige observatører. Er det då urimeleg å krevje meir enn observasjoner for å godta ekstraordinære påstander?