Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1362
Anonym bruker
"Hylende Jette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Får muligens noe meget bra cola. Vil ta en liten reunion etter 12 år uten.

Beste mot nedturen? Kan oxy og rivo funke?

Er det mulig å ta cola rektalt?
Anonym bruker
"Ferdig Narhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
skal ikke være nødvendig å ta noe for cola nedtur, ettersom det i utgangspunktet ikke finnes (?) hvertfall ikke på samme vis som speed. hvis du føler nedtur er det enten fordi du er sliten eller fordi du ikke har det bra før du tar det
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
skal ikke være nødvendig å ta noe for cola nedtur, ettersom det i utgangspunktet ikke finnes (?) hvertfall ikke på samme vis som speed. hvis du føler nedtur er det enten fordi du er sliten eller fordi du ikke har det bra før du tar det
Vis hele sitatet...
Eller fordi kolaen er blandet ut med feks speed..
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
skal ikke være nødvendig å ta noe for cola nedtur, ettersom det i utgangspunktet ikke finnes (?) hvertfall ikke på samme vis som speed. hvis du føler nedtur er det enten fordi du er sliten eller fordi du ikke har det bra før du tar det
Vis hele sitatet...
Tøv.. Du får nedtur av cola. Ikke like kraftig som amf, men definitivt tilstede om man binger, og kan ofte være kjip.

Til TS;
Ja, du kan plugge cola. Romtemperert vann og som du bruker en ca 5ml sprøyte uten spiss på. Rør i vannet til colaen løser seg opp, dra det inn i sprøyta, insert up the bum

Benzo/røykings er fint til nedtur. Oxy ville jeg heller spart.

Njoy
Sist endret av Heimdall-; 25. juni 2020 kl. 23:13.
Anonym bruker
"Irritert Mår"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tror kokain nedtur ligger litt mer i hodet men alle opplever sånt forskjellig! Jeg synes det høres litt drøyt ut å dempe det med oxy eller rivo liksom, men om disse er noe du er vant med så kan det sikkert være en fin måte å komme ned på, men om du ikke bruker dem så synes jeg det blir litt overkill.

Er nok bare å pøse på opp i stussen ja men det kan bli litt stress om du aldri har gjort det før, og om dette er reunion etter 12 år som ikke vil gjenta seg snart så ville jeg bare innta det som du gjorde for 12 år siden og ikke begynne med noe nytt som kanskje i værstefall bare blir tull.

men men ha det fett! også husk at det er mye lettere å bli hekta på cola når man har råd til det! Kos deg masse og ta vare, husk å spørre her om du lurer på noe da
Anonym bruker
"Hylende Jette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jeg har høy toleranse på oxy og rivo så det går greit. Rivo vet jeg jo hjelper, men vil ikke sløse oxy. Har plugget en del oxy i det siste. Er det stor forskjell på å snorte kola og plugge det? Vi drev ikke med plugging i min ungdom
Anonym bruker
"Irritert Mår"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Plugging er bare mer mas og for litt mer hverdagslige knarkere. Dra det i nesa også ha en kveld som i gamle dager, ikke tenk på comedown og heller bare ta rivo og oxy som vanlig. og om du blir noia å føler du har skikkelig cola nedtur så tar du bare rivo for å slappe av, altså da hvis du er erfaren med det da som jeg fikk intrykk av at du var!

er ikke vits å ta det i stussen om det bare er en kveld altså. litt av rushet med cola er jo å kjenne det i nesa også
Highen skal visstnok bli litt mer intens. Ikke så veldig merkbart for min del. Men biotilgjengeligheten skal være bedre ved rektalt inntak. Også varer der litt kortere.

Den største fordelen er at du ikke fucker over nesa di og blir potte tett. Og du kan jo f.eks starte med nesa for å finne formen, så gå over til up-the-bum.
Sist endret av Heimdall-; 25. juni 2020 kl. 23:53.
Hver gang jeg tar cola blir jeg tett i nesen om jeg bare knuser den med kortet. Ta å varm et fat i ovnen, så det er ganske varmt, men ikke slik at du brenner deg og ikke kan ta på det, så ligger du colaen din på det og knuser det på det varme fatet. Da blir det mye finere pulver, får bedre effekt og mindre problemer med tett nese. Det er min erfaring hvertfall
Anonym bruker
"Mekanisk Hydra"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du kan ta det rektalt for bedre virkning.

Cola nedturen er ganske jævlig, aldri trodd det gikk an å føle seg så suicidal og nede som jeg blir etter to døgn på coke. Ikke en dritt hjelper for meg men pleier å røyke litt weed og holde det ut. Tre dager senere er det bra igjen.
i teorien bedre å plugge enn sniffe men akkurat for kokain er min erfaring at det ikke er helt det samme av en eller annen grunn og ofte litt skuffende. Dette gjelder ikke opiater eller speed kun kokain det er aller best å sniffe
Anonym bruker
"Mekanisk Hydra"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvorfor har du lyst til å ta det igjen nå etter tolv år uten egentlig? Om du var avhengig før så gjør du ditt livs største feil og skrur livet tolv år tilbake om du rører det igjen nå veit du..
Anonym bruker
"Hylende Jette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvorfor har du lyst til å ta det igjen nå etter tolv år uten egentlig? Om du var avhengig før så gjør du ditt livs største feil og skrur livet tolv år tilbake om du rører det igjen nå veit du..
Vis hele sitatet...
Jeg var ikke avhengig. Jeg var dog avhengig av sentralstimulerende når jeg drakk alkohol. Derfor har jeg ikke drukket på 12 år. Etter 9 år uten noe hadde jeg ett comeback på mdma, og amfetamin. Har hatt det ved 4 anledninger de siste 3 årene. Så rimelig god kontroll så lenge jeg holder meg unna flasken. Hvorfor jeg vil? Fordi jeg elsker rusen av speed, cola, Molly, ghb, og sopp og jeg unner meg litt kos innimellom