Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 952
Overskriften forklarer hva jeg lurer på, har sølt metylen blått i leiligheten min, og det dukker stadig opp nye flekker. Stoffet er som glitter; motstandsdyktig og dukker stadig opp hvor du minst venter det.

Vil gjerne få det vekk fra:
-Dysjen (fliser + sementen mellom flisene)
-Stuebordet
-Vasker
-Klær

Prøvde å vaske dysjkabinettet i vaskemaskinen etter å ha funnet flekker på det, og nå er hele greien smurfeblå. Klikker snart.
jeg brukte dette som soppdrepende middel når jeg var hekta på akvarie for 15års tid siden, sølte noen dråper her og der, de er der den dag i dag, så lykke til
Ja, har sølt det selv, og alt jeg kan si er lykke til. Brenn alt som er berørt, og håp på at det ikke sprer seg, det er det beste rådet jeg kan gi deg. Makan til dritt har jeg aldri vært borti. Uansett hvor forsiktig man er, farger det absolutt alt man ikke vil det skal farge, og det tar ikke mer enn en dråpe eller to