Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  608 390685
Trikssssi
Trådstarter
Er enig i at det høres litt feil ut å anbefale psykedeliske stoffer. Men jeg vil heller at folk skal prøve det, enn å kaste seg utpå en "blåøyd" vei av sentralstimulerende midler.

Og nei. Jeg så ikke forskjell på 2-ci og speed. Begge var i like poser. Han som ga det til meg hadde spist så mye piller at han ikke greide uttale sitt eget navn engang. Jeg antok at begge posene var speed, siden de til sammen veide det jeg hadde bestilt.

2-ci koster i miljøet jeg vanker 130 kroner for en brukerdose på 15 - 25 mg.
Men den dosen jeg satt i sprøyta mi var mangedoblet en slik dose. Nærmere en "hundre-strek" med speed kan du vel si.


Jeg betalte ikke for noe av det. Siden jeg vanligvis "kriter", og betaler ved en senere anledning.
Sist endret av DonVito; 23. oktober 2006 kl. 21:59.
Sitat av Don Veto
naiSt: Hold kjeft da, du skjønner ingenting. Alle hater deg og dine meninger.

Sorry, provoseert
Vis hele sitatet...
Så saklig vi var idag da... takle andre sine meninger eller knus tastaturet ditt

Sitat av Nichotin
naiSt: Hvis du ikke har noe bedre å gjøre enn å trolle, vennligst brenn i helvete. Sytete eller ei, DonVito skriver om problemet på en veldig bra måte og det bør tas som en advarsel for veldig mange.
Fysisk avhengighetsskapende eller ei, det er fremdeles avhengighetsskapende om enn bare psykisk. Les advarselen min under, der forklarer jeg mitt møte med psykisk avhenginghetsskapende stoff.
Vis hele sitatet...
troller? føler litt muslimske tendenser på forumet her nå... ytringsfrihet er et fremmedord ?

jeg sier min mening og kommer ikke med moralske prekener som er helt off-topic. er jo bare å overse postene mine hvis dere ikke takler andre sine meninger...

trangsynt jeg? http://www.narkoman.net/modules.php?...hread&tid=1042

skal ikke påstå jeg er den mest saklige her i verden til en hver tid, men jeg forstår jo nedtur whining osv... men alt bygger på selvkontroll som du sier Nichotin
har en generell skepsis til piller så jeg har ikke prøvd knips (kommer vel til å teste det en gang, å jeg vet om det med suget når det ligger noe "godteri" tiljengelig i skuffa) men _SELVKONTROLL_ er nøkkelordet...

flame osv ivei mot meg dere... jeg for min del skal prøve å få meg et par timer på øyet
naiSt: må erlig innrøme at det ikke høres ut som du har ikke PEILING på hva du snakker om! tror ikke du har lest så mye som jeg og andre her på forume og prøvd forsjelige ting til å si at du er en erfaren persjon som har peiling på hva du snakker om! "provosert? JA!"

skal selv på tvangs av rusning! og det bare forde at jeg ikke greide og holde meg nykern noe jeg var på go tur till å bli... var nyktern i over 2månder og du sier at 1 uke nykern skal at vekk suge på makka er du bare FETTE idiot viss du spør meg! man har ikke kontrol for 5 flate øre viss man har gåt på speed i bare 3-4 månder og DonVito har gåt på makka i flere år! tosk!

"provosert"

lykke till DonVito! hvilken klinik skal du på og hvor lenge? på meg skal de ha meg på minst 1 års av rusning og det er for de jeg hat et extremt inntak av THC-benzo-makka-opiater osv osv i det siste men jeg vill også bli nykern så det er bare bra for meg og kommer til å takke ja uansett!
Mulig du missforsto litt hva jeg mente... eller jeg som formulerte det dårlig... men jeg mente ikke at 1 uke er nok til å slippe "suget" etter amf...

poenget var at man skal sette seg et mål SELV! ingen institusjon kan hjelpe om man ikke ønsker noe selv... du har helt rett i at jeg ikke har prøvd alt her i verden... å det er sikkert noen som har lest mye mer enn meg. men uanz vil man aldri oppnå noe man selv ikke ønsker
naiSt: det er det eneste DonVito sier! les! han vill bli av ruset! og slutte men han har IKKE det vanlige menesker kaller KONTROL! om han har sittet i 1 uke og satt seg et mål har ikke noe og si når milijøe kommer til å drege han inn uansett om han vill det eller ikke! man må ha 100% kontrol eller så er det ikke vits bare selv pining!
godt mulig... har lest en del men orker ikke lese alt...

uanz.. håper dere begge klarer dere på avrusnings institusjonene osv... men går dere på en smell så pliis ikke whine så masse... DA ba dere om det selv... (denne ble moraliserende... men jeg er trøtt, forkjøla å lettere forbanna da jeg netopp tapte i poker... er bigtime dårlig taper)
naiSt: hehe. god natt og lykke till videre get well
Jeg vil forsåvidt også anbefale psykedeliske framfor sentralstimulerende. Ikke at jeg på noen måte oppfordrer til bruk, men jeg ser på psykedeliske som litt mer stuerent. Vi snakker om stoffer som med trygg bruk, medfører minimalt med negative sider, både fysisk, psykisk og sosialt. Etter en skikkelig tur på sopp\lsd\etc. blir de aller fleste "mettet" på opplevelser for en stund. Etter min siste syretur for to uker siden frister det særdeles lite med en ny heftig tur. Det pleier å gå 1-2måneder til jeg begynner å vurdere en ny tur, og som regel enda lenger tid før alt er i boks.

Det er selvfølgelig nedsider med psydeliske også. Slik er det med allslags dop, men jeg vil si det er mye lettere å holde et ansvarsfullt bruk med psykedeliske framfor sentralstimulerende. Og så lenge man har respekt for det man driver med skal det veldig mye til at man for problemer i etterkant.
Det skal sies at psykedeliske stoffer har en enormt mye høyere inngangsterskel. Det kan være vanskeligere å få tak i, og det krever mye mer forberedelse.

Jeg mener, en linje med amfetamin kan stort sett hvem som helst klare å få i seg uten at det blir for mye problemer. Om noen hiver i seg en microdot med LSD på impuls, kan det fort gå temmelig til helvete i 12-18 timer etterpå.
Det er riktig at man føler seg mettet, spesielt etter LSD, men det betyr ikke at man ikke bare går rundt og surrer mens man venter på neste tripp av den grunn.
Trikssssi
Trådstarter
Sitat av CCCP
lykke till DonVito! hvilken klinik skal du på og hvor lenge? på meg skal de ha meg på minst 1 års av rusning og det er for de jeg hat et extremt inntak av THC-benzo-makka-opiater osv osv i det siste men jeg vill også bli nykern så det er bare bra for meg og kommer til å takke ja uansett!
Vis hele sitatet...
Godt jobba av deg å også komme deg inn på klinikk! Det vil forhåpentligvis hjelpe.
Jeg skal inn på "Tuastad", rett utfor Haugesund, den 11. desember. Jeg er 20 år, så kan skrive meg ut når det måtte passe meg. Men jeg ser frem til å fullføre behandlingsplanen de legger opp. Til punkt og prikke. For dette livet orker jeg ikke mer, kan du si
Tuastad ligger rett borti her, sikkert fin plass det. Visste egentlig ikke at det var et avrusingsenter der, men man trenger vel endel slike rundt Haugesund. Du får ha lykke til når du kommer så lang
Vil bare ønske deg/dere lykke til på avrusningen. Og takker for meget god skriving. Har forøvrig testet speed 4-5 ganger, senest sist helg før/under og etter en konsert. Jeg og en kompis sniffa i oss over 1 gram, og den sinnsyke(minst!) nedturen vi fikk dagen derpå, førte til at vi inngikk en pakt om at "dette skal vi aldri mer gjøre!" Og etter å ha lest alt dette, ble jeg bare enda mer overbevist! Nei, fysj, speed er et fryktelig stoff! Lykke til med livet videre DonVito.
Nå har jeg lest hele tråden hær å har bestemt meg for å droppe amfetamin prøvingen. er fullstendig klar over alle farer med narkotika, men har likevell skaffet meg en dose eller hva det heter til meg selv og en ivrig venn.... helt latterlig tenker vel alle, men har aldri prøvd noe å vil bare prøve noe.. men som sagt ble jeg meget skeptisk nå. og tror faktisk jeg kaster hele greia. lykke til videre da du har ihvertfall åpnet øynene mine

Fred ut
Pepper er noe dritt.
Fatter ikke hvorfor jeg i det hele tatt gadd og bruke penger før når det ikke funker særlig på meg.
Jeg og en kamerat av meg fikk hele Torungen, (det vil si 5 avdelinger i Arendal) til og slutte med pepper. (Torungen er ett regelfritt luksushjem, men egenltig institusjon.sikkert noen som har hørt om Torungen i avisene eller noe.) Er god venn av alle på torungen.
Men ingen av nærkameratene minet tar pepper nå lenger og, virker som den kulturen har sluttet blant oss, mens de som er ett par år eldre enn oss de bare peser på og har ikke styringa.
Har kun tatt pepper 1 gang på ett halvt år og det var noen uker siden.
Men jeg tar ikke pepper lenger, mye er pga hvitfargen i fjeset og gjør, og andre ting er bivirkninger jeg ikke liker.
til don vito.
Det jeg nå har lest, er imponerende. Du har fått ned `realityen med sentralstimulerende.
har hvert uten pepper siden mandag tror jeg, tirstag gjikk jeg med på behandling. har fått noe ``dale dop` av legen...fynker imponerende bra. greier å være med andre enn meg selv og musikken. etter å ha drevet konstant med alt som det er mulig og bli ruset på i en 9,10,12 måneder?! fikk netopp med meg at vi er i november?! helvete folte jeg begynte i går, når det starta for 4-5 år siden, selv om det er de siste året jeg har vert helt borte.

skriver sikkert bare uasklige ting nå, er ikke sikker..du fikk dekket det meste....

ps. det siste året har mine 23 mobilder hatt en levetid på max 4 uker....

vet jeg skriver jævla mye feil. greier ikke stresse me det.
håper du klarer deg mann!
all respekt for mennesker som har komt seg tilbake til livet!

etter å ha lest litt til donvito, så kan jeg si meg stor sikkerhet at jeg kjenner deg, kan dette stemme? gi meg en pm då?
Jeg sluttet med speed, for litt over et år siden. Har det mye bedre. Anbefaler medisinen Leponex, hvis man hører stemmer(Schizofreni) eller er har sterke bivirkninger av amfetamin. Hvis man bruker antipsykotika, blir man mindre impulsiv, og det blir lettere å slutte(røyk/narkotika). Det er min egen erfaring.
Først vil jeg si, har lest litt på dette forumet en tid, så falt jeg over dette innlegget og DonVitos blogg på vg.no. Det interesserte meg fordi jeg i lenger tid har gått å tenkt på tanken av å prøve ut slike ting som det blir snakket om her. Isteden for å drikke mange øl/sprit for å få noen morsom og sosial effekt, så "svelger man bare en pille" etc.

Dette er vell det første skremmende jeg har lest om disse "partydop-stoffene", det fikk meg til å tenke... MEN jeg har fremdeles lyst å prøve! Det er noe jeg tenker ganske ofte på og noe jeg _tror_ med meg selv at jeg kan takle, et par ganger også aldri mer!

Er det virkelig så avhengighetsskapende? Jeg har ingen nære venner eller omgangskretser som driver hyppig med narkotika, så jeg tror ikke at faren for å bli trukket inn i noe miljø eller gruppepress er noe problem. Det er egen fri vilje og nysgjerrighet som står bak!

Er det anbefalt å prøve det alene ? Og gjerne prøv og overbevis meg til prøve/ikke prøve...

og ALL RESPEKT til DonVito og ikke minst lykke til! Jævlig at noe slik kan ta så kontroll over livet til noen, virker surrealistisk fra mitt synspunkt!

Et til spørsmål: Var i syden i sommer, der kom en bort til meg og en annen og ville selge oss extacy, vi tenkte hvorfor ikke og betalte ca 200kr for 2tabletter.. Tok hver vår og jeg kan ikke si at jeg husker noe spesielt kick, kansje fordi jeg var dritafull allerede? men jeg var husker jeg var extra sosial og i godt humør den kvelden og tiden fløy! Jeg kom hjem klokka 11 og var lys våken.. vekka romkameratene og det ble bemerket at jeg hadde rare pupiller.. jeg lo det bare vekk og snakka ikke mer om noe!

Hva kan disse tablettene ha vært? svindla? Kan også nevne at jeg var skeptisk til at det var noe som helst, så hadde ikke forventninger til noe som helst... så tror ikke det var noe placebo effekt...
Sist endret av Nubie; 3. november 2006 kl. 23:23.
går sikkert greit å prøve litt forskjellig bare man holder seg unna piller(lett å bli hekta på piller) og ikke glemmer at det ikke er lurt å prøve det mer enn litt(knips/pepper)(burde skjønne det når du har vondt i hue noen dager etterpå)

det går bare litt tid(prøver litt forskjellig, drar på partys osv)og så er det blitt normalt å drive med det i helgene,sommern kommer og man rocker/knipse hele sommeren.
og så går ting videre.veit ikke når ting begynner å skli ut(sikkert i ferier,høstferie osv) og man ikke bare fester i helgene,
men kanskje man begynner å tøye helga til søndag kveld.begynner å spise piller/drikke
litt på skolen og på jobb.få seg opplegg med litt forskjellig.folk begynner å
småbøffe litt i butikker når de spiser piller,noen begynner å bøffe fra venner,møter nye folk.personligheten begynner å forandre seg,man blir et stukehue, selger og bytter ting.jobb/skole går dårlig,tar noen år. men det går fort.

man møter de som er noen år eldre og litt lenger på vei og har større problemer.begynner å henge med dem.noen har begynnt (de som bruker mest) med sprøyter(pepper), fler begynner med det.
de fleste bruker nå pepper og piller.en eller annen prøver heroin.går noen år til.ting forsetter.noen flere prøver heroin.noen i miljøet fra starten av blir narkomane.andre slutter og noen dør. og man er bare tjuefem.kanskje mista lappen.sitti mye på glattcelle ,hatt rettssak.
hvertfall det som skjedde her jeg bor.
Narkotika er ikke farlig, for det vil åpne sinnet og gi svar på den uvitenhet som eksisterer.

Religion er farlig fordi det binder den eksistensielle filosofi til ett grunnlag som er bundet av skrifter som er valgt.

Ergo: Hva sier fornuften.
Til de kristne: Hva sier Mor og Far....
Sist endret av k-f-j; 4. november 2006 kl. 02:22.
jeg ville vært enig om du sa organisert religion.
Og hva er forskjellen?
Nå må alle være greie og ta inn over seg det faktum at - Enhver er kaptein i sitt eget hode -!!! Ødelegging av døde ting som fjernkontroller mm er fullstendig valgfritt, og i aller høyeste grad unødvendig. Og fordet om noen påstår at hver dag er en fest, så må den nødvendigvis ikke inneholde rusmidler. Hallo i luken folkens, dere er vel ikke født viljeløse??
Sitat av k-f-j
Narkotika er ikke farlig, for det vil åpne sinnet og gi svar på den uvitenhet som eksisterer.

Religion er farlig fordi det binder den eksistensielle filosofi til ett grunnlag som er bundet av skrifter som er valgt.

Ergo: Hva sier fornuften.
Til de kristne: Hva sier Mor og Far....
Vis hele sitatet...
ble utrolig provosert av den kommentaren der.
har du noen som helst kunskap om sentralstinulerende substanser? vill anbefale deg å lese om amphetamine
Sitat av k-f-j
Og hva er forskjellen?
Vis hele sitatet...
forskellen er at for meg er religion arkaisk filosofi, det kan åpne sinnet ditt og gi svar på uvienhet som råder. Organsiert reiligion er når noen bestemer hva som er riktig og ikke riktig, når noen er "helligere" enn andre osv.

men la oss ikke hijacke tråden.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Feil, de fleste som selger bruker selv. Høyere oppe i miljøet er det kanskje noe annerledes, men når det gjelder dealere så selger de fleste for å finansiere eget misbruk.
edit: *angre på jeg skrev*
Sist endret av Don Veto; 6. november 2006 kl. 02:04.
Bra skrevet =) og håper du får det bedre=)
▼ ... over en uke senere ... ▼
Bra skrevet, don vito.

Jeg advarer lillbroren min gang på gang for holde seg vekk fra narkotiske stoffer.
Han er en sånn type at han vil alle like han og være venn med han osv. Han går på fest nesten hver helg.

Er bekymret for han, vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre.
Sitat av Nubie
Først vil jeg si, har lest litt på dette forumet en tid, så falt jeg over dette innlegget og DonVitos blogg på vg.no. Det interesserte meg fordi jeg i lenger tid har gått å tenkt på tanken av å prøve ut slike ting som det blir snakket om her. Isteden for å drikke mange øl/sprit for å få noen morsom og sosial effekt, så "svelger man bare en pille" etc.

Dette er vell det første skremmende jeg har lest om disse "partydop-stoffene", det fikk meg til å tenke... MEN jeg har fremdeles lyst å prøve! Det er noe jeg tenker ganske ofte på og noe jeg _tror_ med meg selv at jeg kan takle, et par ganger også aldri mer!

Er det virkelig så avhengighetsskapende? Jeg har ingen nære venner eller omgangskretser som driver hyppig med narkotika, så jeg tror ikke at faren for å bli trukket inn i noe miljø eller gruppepress er noe problem. Det er egen fri vilje og nysgjerrighet som står bak!

Er det anbefalt å prøve det alene ? Og gjerne prøv og overbevis meg til prøve/ikke prøve...

og ALL RESPEKT til DonVito og ikke minst lykke til! Jævlig at noe slik kan ta så kontroll over livet til noen, virker surrealistisk fra mitt synspunkt!

Et til spørsmål: Var i syden i sommer, der kom en bort til meg og en annen og ville selge oss extacy, vi tenkte hvorfor ikke og betalte ca 200kr for 2tabletter.. Tok hver vår og jeg kan ikke si at jeg husker noe spesielt kick, kansje fordi jeg var dritafull allerede? men jeg var husker jeg var extra sosial og i godt humør den kvelden og tiden fløy! Jeg kom hjem klokka 11 og var lys våken.. vekka romkameratene og det ble bemerket at jeg hadde rare pupiller.. jeg lo det bare vekk og snakka ikke mer om noe!

Hva kan disse tablettene ha vært? svindla? Kan også nevne at jeg var skeptisk til at det var noe som helst, så hadde ikke forventninger til noe som helst... så tror ikke det var noe placebo effekt...
Vis hele sitatet...
Ettersom jeg har lest gjennom tråden og andre steder, så er det flere som har tenkt som deg

"Jeg skal bare prøve en gang for å se hvordan det er! Jeg er sterk nok!" osv. Da ender det oftest med at de skal prøve en gang til, og enda en og der sitter du avhengig. Så jeg ville ikke anbefale deg å gjøre det. For all del, prøv i vei, men som DonVito sier: Ikke kom å si at du ikke ble advart!
Folk er så flinke til og overdrive !!

ender ikke "som oftes" opp som avhengig nei...
Trikssssi
Trådstarter
Det stemmer nok ikke helt "otherside". Avhengighet er jo også opp til hver og en å definere da.

Men hver eneste person jeg har møtt som har påstått dem bare skulle prøve èn gang, har endt opp med å fortsette med stoffet. Såklart kan det være snakk om et veldig sporadisk bruk.
Men, hvis jeg skal få følge min egen definisjon av avhengighet, så vil jeg si at majoriteten av de som prøver amfetamin, på et eller annet stadie blir avhengige.

Min definisjon: I det øyblikk du bortforklarer, forsvarer eller i ditt eget hode rettferdiggjør bruken din, er du avhengig.

Og er det en ting en person som har fått smaken opp for amfetamin er flink til, så er det nettopp det å rettferdiggjør sine egne handlinger. Fordi det å bøye seg og innrømme at advarselen vedkommende fikk før han prøvde stoffet, faktisk var riktig, er som oftest for mye for stoltheten å takle.

Mener nå jeg da...
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Jeg prøvde bare én gang... Kan ikke si jeg ble frelst.
Trikssssi
Trådstarter
Nei, jeg tok gjerne litt hardt i når jeg sa majoriteten. Men synes folk lett bagateliserer amfetaminen. Det gjelder nå ikke alle det heller da, men.
Sitat av DonVito
Det stemmer nok ikke helt "otherside". Avhengighet er jo også opp til hver og en å definere da.

Men hver eneste person jeg har møtt som har påstått dem bare skulle prøve èn gang, har endt opp med å fortsette med stoffet. Såklart kan det være snakk om et veldig sporadisk bruk.
Men, hvis jeg skal få følge min egen definisjon av avhengighet, så vil jeg si at majoriteten av de som prøver amfetamin, på et eller annet stadie blir avhengige.

Min definisjon: I det øyblikk du bortforklarer, forsvarer eller i ditt eget hode rettferdiggjør bruken din, er du avhengig.

Og er det en ting en person som har fått smaken opp for amfetamin er flink til, så er det nettopp det å rettferdiggjør sine egne handlinger. Fordi det å bøye seg og innrømme at advarselen vedkommende fikk før han prøvde stoffet, faktisk var riktig, er som oftest for mye for stoltheten å takle.

Mener nå jeg da...
Vis hele sitatet...
De fleste sier dem skal prøve det en gang ja, men de likte det såpass at dem fortsetter litt til, er ikke snakk om avhengighet det, det er pga de selv vil selvom de ikke trenger det.. Er ute etter litt spenning/forandring fra sin vanlige dag eller whatever.

majoriteten av de som prøver amf blir ikke avhengige nei! Det er så feil...

Din definisjon ser jeg på som feil, folk som har prøvd det en gang kan også bortforklare eller forsvare "bruken" sin.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Trikssssi
Trådstarter
Vel

Fra og med imorgen tidlig legges jeg inn til avrusning og behandling. Etter mye slit er det endelig slutt. Aldri mer koma, amfetamin eller subutex. Og aldri mer nåla...

Vil bare få takket alle de som har vært til stor hjelp her inne. Virkelig en bra ressursside dette her.

Så får vi se om vi snakkes om et års tid...

Hade bra!
Da ønsker jeg deg lykke til.
Lykke til ja!
Man blir avhengig av amfetamin. Slik at man gjør det oftere. Så mister man søvn, og glemmer å spise. Hvis man har vært uten søvn i 3 døgn, er ikke hodet som det skal være. På amfetamin kan man være enda lengre uten søvn.
Sitat av davidentotre
Man blir avhengig av amfetamin. Slik at man gjør det oftere. Så mister man søvn, og glemmer å spise. Hvis man har vært uten søvn i 3 døgn, er ikke hodet som det skal være. På amfetamin kan man være enda lengre uten søvn.
Vis hele sitatet...
Og med dette mener du?
Lykke til DonVito
Temmelig sikker på at dette klarer du fint, fordi du virker som blant de smarte.

Lykke til.
Lykke til. Har fulgt postene dine å håper du klarer dette....
Jeg har tro på deg.
Heia! :------)))))
Lykke til, skriv så fort du får sjangsen.
Utrolig bra skrevet.
Du høres ut som utrolig ålreit fyr. ja, Skriv så fort du får sjangsen.
utolig bra skrevet.. desverre, så er jeg i samme situasjon som deg.
▼ ... over en uke senere ... ▼
fint og få fram di negative virkningene av amfetamin jo fære som prøver dette jo bedre.
har selv prøvd amf en gang kan trykt si att dette er ikke noe jeg vil fortsette med,

For det første så var ikke rusen så mye og skryte av selv om det var morsomt og sitte og prate i munnen på verandre hele natta.

men når vennene var borte og jeg fant ut at det kanskje var på tide og legge seg for og sove noe som ikke gikk, etter vært føltes huden ut som om den ikke satt fast i kroppen.

pluss at jeg hadde lagt merke til mini tissen jeg hadde melom beina hadde halv noia for at den skulle bli sånn men jeg viste at dette var bare en bivirkning.(den kom ut av sin lune hule innen et døyn etter sånn cirka)

men det verste var ikke over enda fikk ikke sove før kvelden etter jeg sniffa amfen sov til dagen etter og følte meg ganske bra bortsett fra at drøvelen hadde vokst ivertfall 3 ganger orginal størelse dette var forferdelig vont siden svelge refleksene ville svelge drøvelen som nå lå nedi halsen prøvde alt jeg kunne for og ikke svelge men det var ganske vanskelig denne minsket ikke i størelse før jeg hadde fått sovet en natt til heldigvis.(lærte i etter tid at dette kom nok av at jeg hadde droket for lite, og att dette kom av dehydrering om dette stemer har jeg mine tvil om)

vis du søker di fæleste bivirkningene er dette stoffet for deg, for alle andre la det være.

takk for intresant lesning og du for ha lykke til på avrusning vil gjerne høre fra deg igjen uansett hvordan det går. lykke til og god bedring
så det er sagt, så er amfetamin det MEST ødeleggende dopet av alt. Heroin-misbrukere er mer oppegående enn de som har holdt på med pepper(amf) en stund. Dette sier jeg av erfaring, har MANGE bekjente som har ruset seg på mange forskjellige måter. Hold dere unna viss dere kan!
▼ ... noen uker senere ... ▼
DonVito... Lykke til, jeg sitter med tårer i øynene nå, og alle mine tanker går til at du klarer å nå målet ditt..
Du har all min respekt, og du har all min støtte.. Drit i dem som prøver å tråkke deg ned, som slenger dritt og som gir deg motgang, tenk på alle som støtter deg, selv om vi kanskje bare er et nick her på forumet...

Håper du fortsetter å oppdatere oss om hvordan det går med deg, det kan hjelpe mange..

Og hvis du en gang ønsker noen å snakke med som lytter,så er det bare å sende meg en pm =) (sel om det sikkert er mange forran meg i denne rekka )

Varme klemmer
▼ ... over en uke senere ... ▼
Har vært på sprøyte kjøret på speed fra i fjor sommer til i år sommer. (litt av og på etter en stund sammenhengende) Veier normalt 86kg ca, i fjor jul veide jeg 65kg, også etter jula.. Har endelig greid å slutte, fått meg jobb og ting går generelt bra så veit godt hva pepper kan gjøre med en person og de personene rundt. Anbefales ikke å prøve. Nå skal det også sies at jeg tok det i nesa og dropp som party dop i 4år før jeg begynte med sprøyter. Du sitter der før du aner det. Stay clear of this shit!
Sist endret av PsychedelicMind; 7. januar 2007 kl. 00:31.