Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 2481
Jeg har fått tak i lilla xanax med del strek på midten av noen jeg har regner med at jeg kan stole på. 1 mg men jeg får ingen rus av dem, blir bare litt litt trøtt av, det er det eneste jeg merker. Har brukt Sobril tidligere noe jo skal være mye mildere og blitt rolig og fått en chill rus. De har også hjelpt mot angsten Har lest litt her inne å prøvd med grapefrukt juze og økning av tab men ingen ting hjelper. Er oppe i 8 mg i dag men det er i løpet av mange timer. Noen som har noen tips til meg. Trenger de både mot angst og gjerne litt rus.. skulle gjerne heller hatt Sobril men..... tips ennyone🙏
Ja kjøp dine xanax en annen plass. Du har sikkert kjøpt noe fake greier og de inneholder muligens ikke benzo av noen slag engang
R.i.p 23.04.2021
Som Alge sier, du har sannsynligvis fått noe fake medisin.
Anonym bruker
"Digital Nattravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvis du hadde tatt 8mg Alprazolam/Sobril i løpet av en dag så er jeg rimelig sikker på at du hadde kjent det om du kjenner effekten av Oksasepam/Sobril.

Skaff ny langer og anmeld forrige for mulig forgiftning og ren idioti. Folk som selger dritt fortjener å bli taua for å risikere andres liv. Kan jo være hva som helst du har pakka i deg, men siden du ikke føler noe og ikke er død enda regner jeg med det er hvetemel eller annet fyllstoff.

Du kan jo legge ut bilder av pillene, så kan andre bli advart?
Trådstarter
4 0
Så selv om de serslik ut så kan de være fake



Sist endret av Lovesol 17; 21. august 2019 kl. 21:33. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
R.i.p 23.04.2021
Ser ut som ekte ,men utiva du beskriver så er dem mest sannsynlig fake . Dem lager fake til og se ut som ekte. Kommet over glass med bikkjebeina som ser ekte ut og er fake og de du har rosa som var fake. Folk har blit gode til og lage 'ekte' fake.
Sist endret av Tarm; 21. august 2019 kl. 21:44.
Sitat av Lovesol 17 Vis innlegg
Så selv om de serslik ut så kan de være fake
Vis hele sitatet...
Jepp, det kan dem faktisk.. Brettet ser veldig ekte ut, men kan du ta ut en pille å ta bilde av den også?
Sist endret av Alge; 21. august 2019 kl. 21:42.
R.i.p 23.04.2021
Hvor mange mg har du tatt? Er ofte når man tar xanor aleine at det ikke gir særlig rus effekt selv om man egentlig er balle.
Trådstarter
4 0
Så selv om de serslik ut så kan de være fake

Anonym bruker
"Oppmerksom Rotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Tarm Vis innlegg
Hvor mange mg har du tatt? Er ofte når man tar xanor aleine at det ikke gir særlig rus effekt selv om man egentlig er balle.
Vis hele sitatet...
Sikkert veldig individuelt.
Jeg merker rus hver gang på så små doser som 1 mg, såfremt jeg ikke har toleranse, noe jeg sjeldent har.

Har han spist 8mg burde man være i rimelig loka form hvis de var ekte.
Jeg ville hatt blackout eller sovnet for lenge siden på en sånn dosering.
Trådstarter
4 0


Sist endret av Lovesol 17; 21. august 2019 kl. 22:06. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
R.i.p 23.04.2021
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Sikkert veldig individuelt.
Jeg merker rus hver gang på så små doser som 1 mg, såfremt jeg ikke har toleranse, noe jeg sjeldent har.

Har han spist 8mg burde man være i rimelig loka form hvis de var ekte.
Jeg ville hatt blackout eller sovnet for lenge siden på en sånn dosering.
Vis hele sitatet...
Vis det er snakk om 8mg og han ikke merker noe så er noe galt. Jeg merker 1 ksalol bra.

De bildene , pillen ser lit rar ut.

De prikkene på pillen som er lit mørkere en vanlig ser suspios ut. De ekte er helt smooth rosa uten mørke flekker.
Sist endret av Tarm; 21. august 2019 kl. 22:17. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Ta deg en pils etter 8mg xan og du vil få rus. Er ikke alle som kjenner bevisst at de har tatt benzo uten andre rusmidler.

Tablettene dine ser ut som ekte 1mg.

^ Beklager hvis det ble en dobbeltpost tidligere, jeg prøvde å legge til noe som er vesentlig; hvis du skal ta så mye Xan for å oppnå rus i kombinasjon med alkohol, uten toleranse, ville jeg bare advare deg. Har du toleranse burde det gå helt fint.

Og ja, pillene så mer legit ut i brettet, enn når du tok de ut. Kanskje litt uklart fokus.
Sist endret av Freefalling; 22. august 2019 kl. 04:04. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Ofte må man nesten ha angst for å få en chill å god følelse, ellers blir du bare trøtt å nesten deppa.. værtfall min erfaring, kommer aldri til å ta benzo for å oppnå rus igjen. Da tar jeg heller z-hypnotika, mye bedre.
Anonym bruker
"Flink Titan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av itschaaaboyyy Vis innlegg
Ofte må man nesten ha angst for å få en chill å god følelse, ellers blir du bare trøtt å nesten deppa.. værtfall min erfaring, kommer aldri til å ta benzo for å oppnå rus igjen. Da tar jeg heller z-hypnotika, mye bedre.
Vis hele sitatet...
Jeg har det også sånn. Men dem aller fleste oppnår rus, økt energi og velvære ved mild dosering. Jeg har også bedre effekt av zopiclone og zolpidem enn av xanor, rivotril, valium og sobril. Veldig rart egentlig. Må være noe galt med reseptorene mine for benzodiazapiner. Opiater funker fjell.
Vil med 99% sikkerhet si at du har fått ekte vare, og at du har blitt påvirket. Hvis man ikke har angstanfall/utfordrer angsten merker man ikke noe særlig rus av benzo alene. Spiser du mange, merker du det gjerne dagen etter med at du ikke husker en dritt, og snakka mye rart piss med folk du ellers aldri hadde kommet til å prate med foreksempel. Spar dem til du har noe fyllenerver, nedtur eller noe.