Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1195
Hei! jeg går på urinprøve to ganger i uka, bruker å ta det i regi av LAR og alle prøvene blir sendt inn til analyse div. ingen hurtigtest og jeg må selv ringe inn for å høre om det kommer positivt eller ikke. Jeg drikker aldri meg dritings, bare brisen. Har jeg sjangs til å drikke et glass vin eller to uten at det kommer opp på urinprøver? Jeg holder meg forresten unna alle illegale rusmidler også.

Faen, glemte å trykke på knappen sånn at jeg blir anonymisert men jaja, jeg anser ikke dette så ille, et annet spørsmål til, er alkohol lovlig i LAR?
Sist endret av Imawesome; 13. august 2019 kl. 00:42. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
På meg fant dem spor etter 5uker. Og da er det bare snakk om Helge drikking. Fredag og lørdag. Var tørr i 5 uker ikke en dråpe men det var enda spor etter alkohol. Men det var blodprøve.
kjøtt
Imawesome's Avatar
Trådstarter
Sitat av 5FDP Vis innlegg
På meg fant dem spor etter 5uker. Og da er det bare snakk om Helge drikking. Fredag og lørdag. Var tørr i 5 uker ikke en dråpe men det var enda spor etter alkohol. Men det var blodprøve.
Vis hele sitatet...
Hæ?? faen så merkelig da! Er du sikker på at de ikke fucka med deg på noen måte? jeg vet at alkohol i blod er vanskeligere å detekte med mindre man drikker som en svamp da.
Anonym bruker
"Fortvilet Finnhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Imawesome Vis innlegg
Hæ?? faen så merkelig da! Er du sikker på at de ikke fucka med deg på noen måte? jeg vet at alkohol i blod er vanskeligere å detekte med mindre man drikker som en svamp da.
Vis hele sitatet...
Peth blodprøve kan spore stort inntak av alkohol i ca 4 uker
▼ ... noen uker senere ... ▼
Man får utslag på alkohol på de nye urintestene man tar i LAr. Men de kan faktisk ikke straffe deg for og drikke alkohol for det er ikke ulovlig. Så lenge ikke hver eneste prøve er positiv på alkohol sånn at det beviser at du ikke drikker fast og har et alkohol problem så er det ikke mye de kan gjøre. Står at det anbefales at man ikke drikker når man er i lar, ikke at det er forbudt..
Anonym bruker
"Svak Ørret"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av 5FDP Vis innlegg
På meg fant dem spor etter 5uker. Og da er det bare snakk om Helge drikking. Fredag og lørdag. Var tørr i 5 uker ikke en dråpe men det var enda spor etter alkohol. Men det var blodprøve.
Vis hele sitatet...
Hæ hvordan er det mulig? Eneste jeg har funnet om alkoholtesting av urin er 10-12 timer etter inntak og max 3 dager.

Noen som veit hvor man kan få kjøpt testene som skal kunne spore en lengre tidsramme?
Anonym bruker
"Skeptisk Måse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Svak ørret: les det opp om Peth blodprøver, de kan gå langt tilbake, ca 4 uker om man har drukket en del. Har også sett nevnt 6 uker et sted men da tror jeg man skal ha i seg mer sprit enn mat en periode.