Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  251 28988
Jaaaaa serriøst dritbra jojo da, spinner som faen

Edit: Takk dexter
Sist endret av Hater_mordin; 27. september 2007 kl. 15:09.
Endelig fikk jeg min jojo og Takk dexter for andre premie jeg har fått takket være deg!
Jeg også fikk min i dag:P Haha, takk <3
Fysj det er en ekkel unge på jojoen min!

Edit: Nå er bildet av leverpostei barnet fastbrent på netthinna, takk dexter
Sist endret av sauistorby; 27. september 2007 kl. 15:45.
Jeg fikk også jojoen min i posten, selv om jeg bare skrev inn to eller tre koder. Jeg tror stabburet har for mange jojoer.
Sist endret av sindreij; 27. september 2007 kl. 15:54.
Fikk jojoen i dag jeg også.
Very Important Pyrotechnician
Thoryllo's Avatar
Jeg fikk også jojo i dag
Edit: Min gikk forresten i stykker bare jeg slapp den i gulvet
Sist endret av Thoryllo; 27. september 2007 kl. 16:05.
Mange som fikk den i dag ser det ut som! Meg inkludert!
Takker, Dexter!
Sist endret av andreasa; 27. september 2007 kl. 16:07.
Fikk også en jojo i posten i dag på hjemplassen min, da jeg adresserte den dit omtrent samtidig som tråden startet. Vet ikke om jeg vil be om å få den videresendt opp :P
Takk for jojo dexter
Får se om et bilde kommer i galleriet ...
jeg fikk min jojo idag
dårlig kvalitet, men er ikke ødelagt enda
fikk min jojo i dag =D den er jo helt konge!
Jeg fikk min leverpostei jojo og Leverpostei klokke idag ;D
Sitat av Thoryllo
Jeg fikk også jojo i dag
Edit: Min gikk forresten i stykker bare jeg slapp den i gulvet
Vis hele sitatet...
Du slapp den i gulvet?:P why?
Kan bekrefte at to jojoer er mottatt!
Da har jeg også mottatt mine jojoer og klokker

Litt seint ute, men bedre seint enn aldri ...
Jeg sendte en klage i går, som står lengre opp i posten. Men, fikk min i dag.. >.<
Men, sjekket akuratt mailen også.

NB! VENNLIGST IKKE ENDRE TEKSTEN I EMNEFELTET

xxxxx xxxx
xxxxxxxxx xx
5700 Voss

FSS-324208

Hei!

Vi beklager at du ikke har mottatt din jo-jo. Her er det skjedd en glipp
fra det firma
som skulle ha sendt det til deg. Vi sender deg 2stk. jo-jo i posten idag.

Lykke til!


Med vennlig hilsen
Stabburet AS

Forbrukerservice
Postboks 711
1411 Kolbotn

Grønt nummer: 800 33 005


heh. eid.
endelig endelig fikk jeg jojo-en i dag
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Etter alle unnskyldningsklokkene de har sendt ut er det sikkert ikke igjen klokker til vinnerne

Hva om de noen gang kommer over denne siden? da blir det slutt på konkurranser med lav sikkerhet. *sukk*.

Etter at en representant fra Stabburet igår surfet litt rundt på nett, kom han over en tråd på et internettforum, der noen hadde funnet en måte å jukse til seg jojoer og klokker fra Stabburet. I denne tråden kan man lese innlegg som "wee, jojo! streetcredz!". Mange hadde jukset til seg, ikke bare én, men flere jojoer, og etter at flere begynte å klage på at de enda ikke hadde fått premiene de hadde jukset til seg, begynte noen å sende klager til Stabburet. Som trøst ble disse tilsendt o jojoer og en leverposteiklokke, sistnevnte skulle egentlig vinnes av ærlige, heldige deltakere, men de ble sendt til disse lumske skapningene istedet. Stabburet sier de ser alvorlig på saken, og kommer til å kreve tilbake alle jojoene.
Haha, for noe søppel. Ble ødelagt på andre snurr.

Klokka tikker fortsatt....
Åpna postkassa uten særlige forventninger til annet enn reklame, og der lå jojoen! Har ikke gjort annet enn å snurre og trikse med den i hele dag. Min er topp kvalitet. Pluss at den var innpakka i bobleplast jeg skal klemme på når jeg tar pause.
Fikk endel jojoer idag selv. En til meg, en til hunden min og en til Rajif Kazsan
Kan nå meddele at JoJoen min kom i posten idag, og har allerede tatt et par snurr.
Det var ikke svindel altså, men tok bare latterlig lang tid å sende

Men hvordan klarte du å ødelegge den så fort, typisk? Min fikk jeg slengt i bakken og den snurrer fortsatt
Yesss idag kom jojoen. Fantastisk. Det var gøy i opptil flere minutter.
Testa min en gang, så havna den i søppla
Latterlig. Tok et snurr og da hang tauet seg fast. Løsnet det og tok et snurr til og da datt den ifra hverandre...

Hva faen er det for no dritt du har skaffet oss dexter? :P
Sist endret av Worner; 28. september 2007 kl. 11:00.
Brukerfeil. Min jojo datt også fra hverandre, men det er jo bare å skru den sammen igjen. Ihvertfall for meg :P
heftig jojo, funker som bare det
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Fikk min egentlige jojo nå idag. Huff, tror jeg sender tilbake de andre to og klokka...
Da var min jojo også mottatt
Jojon min ble ødelagt på 3 minutt. Mistet den ikke i bakken engang =/
Hahah, så mye arbeid for en jojo..
Jeg fikk Jojoen min i dag
jojoen min er nå totalvrak... men det var jo morsomt de to minuttene den varte
Sist endret av hah90; 28. september 2007 kl. 16:06.
Har fått 7 stykker nå :P
Trur jeg spillte 12 ganger ;D
Sitat av Freak
Har fått 7 stykker nå :P
Trur jeg spillte 12 ganger ;D
Vis hele sitatet...
Wow, du ER virkelig Freak.
woot.. etter evig venting kom det en jojo i posten i går, den var rimelig bra, men det ene dekslet med de bildene på ramla av etterhvert.
Jeg har fått jojoer i posten hver dag denne uken her, håper det ikke kommer fler, jeg husker ikke hvor mange jeg bestilte :S.

Mvh
BoinTjau
KP til første som klarer dette: http://youtube.com/watch?v=XvG3IK-hzRs med leverpostei-jojo
rimelig syk han der, jojoer er sånn japse greie tror jeg. iogmed at de faktisk har konkurranser for det, og det kommer garantert ingen med leverpostei jojo til å klare noe sånt
Tror ikke heller det, gitt. Husker når jojo var inn på 90-tallet. En kompis av meg fikk en jojo med dobbelt kulelager og kostet 200,-. Den var syk :P
for noe søppel leverpostei folke sender ut da;( min ble fucka etter 1 min maks!
dam u leverposteidude
Jeg fikk en sånn i går, men ungene ødela den
Har min egen i pose fortsatt, men prøvde en venn sin i går kveld. Når du tar i slik at den står stille og spinner fører det til at de to delene skrur seg fra hverandre. Festet der skruen går inn er laget av sprø plast som kan brekkes med et stygt blikk. 10 minutters moro for 4 leverposteibokser D:
Min har tålt drit mye. Måtte prøve noen triks jeg kunne i gamle dager. Vel. Jeg kunne de ikke lengre og har dengt den i veggen, taket og gulvet. Den er like hel, men den har en liten sprekk der hvor Dyret nevner, men ikke så ille at den ikke funker.
Sist endret av Dinithion; 29. september 2007 kl. 19:11. Grunn: Skrivefeil
min funker enda, og jeg har brukt den ganske mye, kan noen klokka eller? dritfett
Hehe, klarter å ødelegge min før jeg fikk åpnet pakken.

Og de leverer ikke med tråd\hyssing, så det lurer jeg på om jeg skal klage på.
Kan jo være at de måtte kutte ned på produksjons kostnader da plutselig 0,5% av Norges befolkning fikk Leverposteijojoer?
Sist endret av MagicalTrevor; 3. oktober 2007 kl. 15:16.