Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 2132
Er ikke sikker på om dette er korrekt sted å spørre. Men jeg har tenk til å kjøpe en ny ''gaming'' stol , har hat akracer men den ble veldig fort slitt.

Budsjet er rundt 3000-6000 , må ha noe som jeg kan sitte i veldig lenge

Har sett på herman aeron brukt men er litt usikker. Takk på forhånd for hjelpen!
Kjøpte meg en DXracer fra maxfps.no i 2014, ingen tegn til slitasje. Kan anbefales.
Etter min mening er "akracing" stolene desidert det beste innenfor gamingstol.
Allerede brukt et par tusen timer i stolen og er bare en drøm
DXracer er solide. Skal du ha det beste bør du få tak i ekte kontorstoler ment for bedriftsmarkedet.
Hva med å kjøpe seg en solid godt laget vanlig kontor stol ? Etter min mening er dette latterlig mer komfortabelt. Med 6000,-kr kan du velge og vrake.
Sitat av Iluwu Vis innlegg
Hva med å kjøpe seg en solid godt laget vanlig kontor stol ? Etter min mening er dette latterlig mer komfortabelt. Med 6000,-kr kan du velge og vrake.
Vis hele sitatet...
Helt enig her. Dette konseptet med "gamingstol" høres ut som noe drit Razer har funnet på for å tjene inn litt ekstra cash. Finn deg heller en god kontorstol når du skal bruke så mye penger, da får du og en stol som er laget med god rygg og nakkestøtte i steden for kule farger
Sist endret av EliteBook; 24. januar 2017 kl. 07:52.
Hei! Jeg anbefaler Stressless sin "Magic Office" på det varmeste! Kan sitte i den i minst 18 timer uten å måtte bytte stilling.

Edit:
Ser nå at jeg var en smule forhastet. Denne ligger på en 11 000,- Finnes også rimeligere alternativer som Mayfair

Du må uansett ut med litt mer hvis du skal gå for en av disse. Håper det er en smule til hjelp allikevel.
Sist endret av loord; 24. januar 2017 kl. 16:48.
Jeg liker HÅG 05 veldig godt. Nypris er fort i overkant av 10 000,- men du får kjøpt de i god stand på finn.no for sikkert 2000-5000,-

Svært gode å sitte i, og kan justeres i alle mulige retninger. Veldig slitesterke, og holder i mange år.