Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 4189
Heisann, jeg skal koble PS3 kontrollen til Pc'n og spille Need for Speed the run, men får ikke PS3 kontrollen til å funke med Need for speed the run. Den tar den som en xbox kontroll. noen tips?
Hei. Du kan gi Motioninjoy en sjanse. Jeg bruker dette programmet for å benytte min PS3-kontroller når jeg spiller spill i forskjellige emulatorer.
Stjeler tråden for et kjapt spm! Må PCen ha bluetooth om dette skal virke, eller går det an via trådløst nett?
Cheesetothepenguins!
halliballi's Avatar
Du bruker kabelen du lader kontrollen med!
Sitat av halliballi Vis innlegg
Du bruker kabelen du lader kontrollen med!
Vis hele sitatet...
SELVFØLGELIG! Takk for svar. Nå følte jeg meg dum :P
Kan jeg bruke min PS3 kontroller til og spille BF3 på pc med?!
Sitat av Magnisx Vis innlegg
Kan jeg bruke min PS3 kontroller til og spille BF3 på pc med?!
Vis hele sitatet...
Trur det skal gå med et eller annet program som kobler ps3 kontrollen til pcen, men hvorfor spille det på pc med ps3 kontroll, hvis du har pc versjonen?
Sitat av LTe Vis innlegg
Trur det skal gå med et eller annet program som kobler ps3 kontrollen til pcen, men hvorfor spille det på pc med ps3 kontroll, hvis du har pc versjonen?
Vis hele sitatet...
av nyskjerrighet!
Jeg har prøvd motionjoy, men den sier fremdeles at det er en xbox kontroll og lar ikke mange av knappene funke eller at de har feil funksjon? noen tips der?
Sitat av LTe Vis innlegg
Trur det skal gå med et eller annet program som kobler ps3 kontrollen til pcen, men hvorfor spille det på pc med ps3 kontroll, hvis du har pc versjonen?
Vis hele sitatet...
Man trenger ikke noen tilleggsprogram.

Når man blir vant til å bruke ps3-kontroller på pc'en, så finner man fort ut at det er mye bedre. Lettere å styre karaktereren og biler o.l.

Når det gjelder NFS-spillet til TS, så finnes det dessverre et fåtalls spill som ikke fungerer med denne kontrolleren dessverre.
Sist endret av Fuzzybossen; 9. januar 2012 kl. 15:55.
Sitat av halliballi Vis innlegg
Du bruker kabelen du lader kontrollen med!
Vis hele sitatet...
Eller bluetooth...