Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 2637
Jeg klarte å slette headset plug-in på kontrollpanel - Lyd og nå er det null lyd fra headsettet mitt.
Innstallere drivere til headsettet på nytt eller innstallere det du slettet på nytt igjen regner jeg med burde fungere.
Sist endret av Marr; 10. januar 2012 kl. 20:57.
Høyre-klikk høyttaler ikonet nederst til høyre og klikk "Avspillingsenheter". Så klikker du på utgangen som ditt headset bruker og klikk på bruk "standard".
Restart PC'en.

Edit: bruker headsettet USB eller jack-tilkobling?
Sist endret av Dimergon; 10. januar 2012 kl. 21:22.
Har SteelSeries Siberia v2. Fulgte ikke med cd med drivere og jeg finner ikke driveren på nettet heller.

Sitat av Aciti Vis innlegg
Høyre-klikk høyttaler ikonet nederst til høyre og klikk "Avspillingsenheter". Så klikker du på utgangen som ditt headset bruker og klikk på bruk "standard".
Vis hele sitatet...
Det er akkurat den som er borte, jeg finner den ikke igjen så jeg får ikke klikket standard

Fant det ut, jeg høyreklikka inne på lyd ved kontrollpanel og der stod det vis skjulte enheter og da dukka den opp igjen!
har gjordt det samme mange ganger før! ingen skam men nå deaktiverer jeg og slikt bare for å skifte høytalere....

PS. jeg bruker og SteelSeries siberia v2<3 digg headsett anbefalest til alle de som ikke vil bruke mer en 500 lappen.