Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1226
Vurderer å kjøpe en vaporizer, etter å ha prøvd en volcano i amsterdam. Synes at 5000kr blor vel mye å bruke på en vape, men et par tusen kan jeg bruke. Noen som har erfaring med vaporizere i den prisklassen? Det skal også funke å røyke hasj på den, da tilgjengeligheten på god hasj er størst. Tenker på en arizer extreme q, noen som har testa denne?
https://arizer.com/extreme-q/
Kjøpte vel min i 2014 eller noe sånt, den funker som faen enda. Har måttet bytte en del glass deler pga stuk, men de er å få kjøpt på ebay til rimelig pris. Kjempebra, om noe datert vaporizer i pris klassen. Mulig det har kommet nyere og bedre til nå. Funker fint til å røyke brunt på så lenge man smuldrer det opp litt først. Kan ikke annet enn å anbefale den på det varmeste.
Jeg ville ikke anbefalt DynaVap til hasj. Den er prima med pot, men jeg hadde valgt en elektrisk løsning, kanskje en av de andre portable, alternativene til volcano produsenten for hasj.
En kompis har Arizer ExtremeQ, kan trygt anbefale den for både brunt og grønt!
De har nok laget en nyere modell (ExtremeQ 2?), som helt sikkert er forbedret, men kan ikke si det er så mye galt med den første heller.
Den koster rundt 1000 kr, så du har mye å gå på for å finne en god kvalitetsvape - vær dóg obs på "overclassy" vapes med fokus (og pris!) etter estetikk (vs funksjon!).
Finnes mye av det óg. En anna kompis kjøpte Firefly2 (stor hype rundt disse vape-pennene), men det viste seg at produktet sugde balle.
Det var faktiskt den værste vapen jeg noen gang har prøvd, og den kosta rundt 2000 kr pre-ordered
Sitat av EpicSnusBox Vis innlegg
Jeg ville ikke anbefalt DynaVap til hasj.
Vis hele sitatet...
Hva er det med dem som gjør alt de ikke er god til hasj? Hadde planer om å bestille dynavap for å bruke til hasj så jeg er veldig interessert i hva som blir feil med de?
Det er en helt ypperlig vaporizer, men risten blir tett med en gang om ikke du bruker hemp tråd eller noe på hver side av hasjen. Det er veldig små hull i risten og hasj smelter seg inn i dem.
Ok skjønner, tenker å bruke rist eller ubleket bomull som isolasjon. Takk for info!
Sist endret av KnutAnkhAton; 12. september 2018 kl. 13:46.
Ble så jeg bestillte en arizer extreme q. Satser på at den duger til mitt bruk