Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 840
Anonym bruker
"Svak Ørret"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei
skal ta mdma nå til helgen også om 2 ukers tid ish skal jeg ta lsd. Vil dette være trygt? Tatt mdma flere ganger, men aldri prøvd lsd. Pga lavt serotonin nivå kan man få en bad trip?
Ingen bruk er "trygt", alt har sin risiko.

Det eneste jeg kan komme på i først omgang er hvor stor "nedtur" du får i etterkant av MDMA-Bruk. Hvis du er litt nede i humøret, anbefales ikke bruk av LSD eller annet rusmiddel.
Anonym bruker
"Svak Ørret"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Er underforstått at ingenting er trygt.

Det er det, jeg er faen ikke sikker selv. Ok jeg blir sliten men blir ikke suicidal sånn som folk sier de blir. Lest på nettet at det ikke skal være noe stress men man finner de svarene man vil.
Anonym bruker
"Fattig Hvithval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
skal ikke være noe problem
Anonym bruker
"Klein Isbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Mest sannsynlig vil du komme ut av det med forstanden i behold. Men ikke gjør det til en vane. Hadde en periode med et veldig stort forbruk av LSD og MDMA. Var ganske deprimert og var uansvarlig med begge substansene.

Hadde 4 heftige syretripper og fire mollyturer på snaue 3 uker (Ikke blandet)Tror ikke dette var noe medisin for skallen. I dag føler jeg meg rett og slett litt dummere. Sliter noen ganger med å finne riktige ord når jeg pratet og surrer generelt mye. Kan plutselig glemme hva jeg holder på med. Spacehead kaller jeg det. Tror det kommer til å gå over etterhvert, men det sitter i lenge..
anbefales ikke.