Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 906
Vell, jeg har hatt bare dårlige erfaringer når det kommer til jobb og arbeid.. har hatt 3 jobber, og alle gangene måtte jeg slutte etter kort tid.

1 gangen var på en café hvor sjefen var helt umulig og likte «småjenter». Han kødda til med lønningene, slo ansatte på rumpa og var helt usmakelig. Han hadde null forståelse, og var helt tullete.
2 gangen så jobba jeg på en fast food kjede i en by. Sjefen kom med et kvalmt forslag, nemlig st jeg skulle ha sex med han, imot at jeg fikk penger. Itilegg så fikk jeg ikke feriepengene mine som jeg hadde krav på, måtte purre på han rett og slett.
3 stedet jeg jobbet på var de ansatte ubehagelige og prøvde seg på meg flere ganger.

Har angst fra før av, så det hjalp ikke veldig..
Ingen av disse tingene er OK på en arbeidsplass.

Når det gjelder sjefer som oppfører seg slik, så kan en ikke gjøre så mye annet enn å melde arbeidstilsynet. Med ansatte er det nok best å ta en prat med HR først, som skal ta slikt seriøst.

Har du egentlig noen andre tanker eller spørsmål med denne tråden, eller har du bare behov for å lufte ut?