Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1433
Hei, er det noen som har erfaring med å ta sopp på rave? Lurer også på hvilken dose dere anbefaler, har Golden Teachers og har tatt rundt 1,8g når jeg skal ture ganske ordentlig og i doser ned mot 1g føler jeg jeg har 100% kontroll(er nesten litt iriterende siden man blir hengende midt mellom tureverden og vanlig). Grunnen til at jeg vurderer å ta sopp er at det er en Goa dj som kommer til byen jeg er keen på å få med meg, men jeg ikke har tid til nedturen fra E nå midt i eksamensperioden...
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Blir litt smak og behag, personlig ser jeg ikke sopp på som noe særlig partygreie.

Har du erfaring med sopp fra før? Personlig blir jeg veldig "sluggish", bodyloaden er ganske heavy, så dansing i den intensiteten som ofte finnes på Rave ser jeg ikke helt for meg som ideelt.
Anonym bruker
"Klok Hvalross"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Var på Thunderdome i fjor. Hadde spist trøffler. Hadde en jævla fin tur, men fikk ikke med meg så mye av musikken eller lys showet..

Spiste 10 gram av den sterkeste jeg fant og 5 gram av en eller annen medium styrke.

Tenker at sopp og rave ikke går hånd i hånd.. heller pakk i deg noe som gjør deg gira.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Spiste 10 gram av den sterkeste jeg fant og 5 gram av en eller annen medium styrke.
Vis hele sitatet...
Da kan det kanskje være greit å opplyse om de var ferske eller tørket. Vil anta at de var ferske (altså tilsvarende kanskje 5 g tørket) ut ifra mengden?
Personlig ville jeg aldri tatt sopp in public eller på rejv.
LSD er null stress, men synes sopp er så "brutal" mot brukeren - no mercy.

Som noen annen sa, bodyloaden kan bli heavy på sopp.
LSD synes jeg er myyyyye mer stimulerande i effekt.

150-200ug LSD + 1mg rivotril, så har du på måte MDMA uten shitty nedtur og mye mer visuals selvsagt. En del mener att benso dreper en tripp helt - for meg tar benso bare bort mindfucket og kvar blir det visuelle + sinnsyk eufori.

Eller, 1,8g sopp + en benso i lomma, hvis du skeuvar ut.
Manuehl's Avatar
Trådstarter
Takk for svar! Har vell tatt sopp fire fem ganger, egentlig aldri hatt noen dårlige opplevelser, føler selv at jeg får lyst til å danse når jeg har tatt sopp. Har dog aldri tatt det i noe serlig utfordrene omgivelser før dog(bortsett fra en gang i amster, men da var jeg med gode venner så var null stress), denne gangen blir det om jeg bestemmer meg for å dra alene i såfall. Får nokk ikke fikset noe annet til helgen uansett, så det blir enten sopp eller å bli hjemme å sove.
Jeg ville aldri tatt det på rave uten med mindre jeg er ganske brisen eller blander med MDMA.
Anonym bruker
"Halvfylt Rødrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har hatt god erfaring med komboen sopp og amfetamin, begge i moderate doser. 1-2g sopp og en medium dropp i forkant av festen.