Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 2577
Hei alle sammen.

Har sett på gamer.no at en cs go turnering er arrangert i morgen. Hyggelig hvis noen lag, eller noen random 5's hadde joina, for det ser ikke ut som det kommer noe særlig mye med lag

Alt det andre står på siden.
Det er bare for moro skyld, så man trenger jo egt. ikke et ordentlig team, det er bare at du må registrere deg med 4 andre!

http://www.gamer.no/turneringer/lordagsturnering/1719/
Har ikke noe lag å melde på, men kan godt joine som en "random". Med mindre noe dukker opp skal jeg ha tid til det i morgen.

Edit: Har ikke mic dessverre, så prøver så godt jeg kan å bruke radio commands. Er MG Elite for øyeblikket.
Sist endret av Osteper; 14. november 2014 kl. 22:04.
Hvilke divisions tenker du? Er GN 3... Tho føler jeg spiller pitte litt bedre Har en oppegående mic og har TS server som vi kan kommunisere på om INT. Bare send meg Pm, eller for all del bare svar her :P
Skal se om jeg får mine venner med meg i morgen. Hadde vært fun å vært med i en turnering. Takk for tipset!
Sist endret av indolence; 15. november 2014 kl. 06:27.
Sitat av indolence Vis innlegg
Skal se om jeg får mine venner med meg i morgen. Hadde vært fun å vært med i en turnering. Takk for tipset!
Vis hele sitatet...
Den er endret til neste helg mtp. at en annen nettside har turnering med premier osv osv.

De regna sikkert med at det vil komme flere da