Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1517
Fy faen... trodde dagen aldrig skulle komme. La meg utdype:

Jeg har alltid perioder i livet mitt der ting går. Jobber, evt kjæreste, god kontakt med familie. Det vanlige. Så sklir ting ut før eller senere og da stort sett på peppern. Siden jeg har så sterk personlighetsforstyrrelse så funker det ikke med pepper for lenge. så da har jeg funnet GHB som mitt ultimate serum.

På pepper og kork så er jeg akkurat den jeg vill være når jeg vill være det og jeg elsker det. Etter for lang tid så blir det lite mat og søvn og er oppe i 1 desiliter om dagen med kork. Og blir skikkelig dårlig når det går ut av kroppen. HAr tidligere brukt RAM eller reist vekk bare for å komme meg over det.

Denne gangen har jeg klart å slutte helt på egenhånd, i Oslo uten noe hjelp! (ikke det at jeg aldrig kommer til å skeie ut) Men jeg klarte det faen meg.

Vi mennesker klarer hva vi vill om vi gir det et forsøk
Bra jobba, grattis! :-)
Hvor lenge har du vært nykter? Gratulerer!
Har vært sabla stolt av å ha sluttet med snus.. Den stoltheten har jeg kjent på over 20 ganger. Vær forsiktig med å ALDRI røre ghb igjen. Det verste er som oftest ikke slutte, men å aldri starte igjen. Grunnen til at du ruset deg ligger som regel å venter på deg til du blir nykter, og det er viktig å ta tak i det! Selv om du ikke helt vet grunnen selv, eller tror det er noen spesiell grunn anbefaler jeg deg å kontakte psykolog.. De folka er konge på slikt!
***Thumbs Up TS***