Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 2585
Hei!

Har funnet en kjempespennende video på YouTube der "Steve Duncan" utforsker
New York by, og tenke jeg ville dele den med de som ikke har allerede sett den.

Den kan kanskje virke litt lang for noen (28min) men jeg syns hvert eneste minutt var verdt å se på!

http://www.youtube.com/watch?v=vWF3IDk9Gek

Vet ikke om denne har blitt lagt ut før, men jeg legger den vertfall ut så får dere si ifra hvis den har blitt lagt ut før.
Sist endret av Osteper; 5. februar 2012 kl. 17:54.
Very Important Pyrotechnician
Thoryllo's Avatar
Så den for noen måneder siden, og synes den er verdt å se for de som er interessert i UE Anbefales!
Tror ikke den er lagt ut her før, så bra initiativ!
det er han samme som var på tur med Erling Kagge under New York http://www.nrk.no/nyheter/verden/1.7446441 ser ganske spennende ut!
Slenger med at Crack the surface også er en interessant serie om urban exploring. For de som har sett første episode så kom Episode 2 for noen dager siden
Cheez Doodles
Osteper's Avatar
Trådstarter
Sitat av detune Vis innlegg
Slenger med at Crack the surface også er en interessant serie om urban exploring. For de som har sett første episode så kom Episode 2 for noen dager siden
Vis hele sitatet...
Se der ja! Kjempespennende å se på den og!

Bare å komme med mer folkens hvis dere har noe!
Likte crack the surface! noen ting jeg lurer på da: de snakker om att i byer som London, Boston, Minneapolis etc. er det grupper av Urbex folk som går vekk fra å poste ting på web-forum fordi att tingende de gjør er så ulovlige(?) noen her som vet hva slags ting det er snakk om? Og er det noen som vet om bøker/filmer/dokumentarer som er relevante til Urban exploring?

Ganske morsomt att de hadde en fest inne i den grotta der hadde hvert morsomt om neste freak meetup fant sted i en gammel fabrikk eller grotte ^^
Very Important Pyrotechnician
Thoryllo's Avatar
Sitat av b1gm4c Vis innlegg
Likte crack the surface! noen ting jeg lurer på da: de snakker om att i byer som London, Boston, Minneapolis etc. er det grupper av Urbex folk som går vekk fra å poste ting på web-forum fordi att tingende de gjør er så ulovlige(?) noen her som vet hva slags ting det er snakk om? Og er det noen som vet om bøker/filmer/dokumentarer som er relevante til Urban exploring?

Ganske morsomt att de hadde en fest inne i den grotta der hadde hvert morsomt om neste freak meetup fant sted i en gammel fabrikk eller grotte ^^
Vis hele sitatet...
Det er nok generelle ting som bunkere, forlatte fabrikker og spessielt vannsystemer(drainig) som er veldig utbredt i de byene som har store systemer for å føre bort regnvann.
Finnes noen bøker og noen små dokumentarer om UE ja, men ikke sett noen dokumentarer som viser UE på en så god måte som de videoene som er postet i denne tråden.

Vet om noen steder som hadde passer perfekt for store treff, problemet blir sikkerheten med å samle så mange folk på et sted og ansvar når politiet dukker opp etter hvert.
AndreasS Photography
MrNorUe's Avatar
Sitat av b1gm4c Vis innlegg
Likte crack the surface! noen ting jeg lurer på da: de snakker om att i byer som London, Boston, Minneapolis etc. er det grupper av Urbex folk som går vekk fra å poste ting på web-forum fordi att tingende de gjør er så ulovlige(?) noen her som vet hva slags ting det er snakk om? Og er det noen som vet om bøker/filmer/dokumentarer som er relevante til Urban exploring?

Ganske morsomt att de hadde en fest inne i den grotta der hadde hvert morsomt om neste freak meetup fant sted i en gammel fabrikk eller grotte ^^
Vis hele sitatet...
Nydelig den Crack det surface. Veldig fokusert på draining, togtunneller og infilatretion men. Er selv en "decay" fyr for det meste. Klør i fingra etter å explore litt nå... blir lite exploring på vinteren merker jeg.

Skjønner godt at man ikke nødvendigvis vil poste ting på nettet. Spesielt hvis man driver med infiltration på live steder og militære steder o.l. Har selv blitt kontaktet av eiere som ikke liker at jeg legger ut bilder og det er på gamle forlatte steder som har ståt ubrukt i årevis.

Denne boken er artig å lese. http://www.amazon.com/Access-All-Are.../dp/0973778709

Bare å slenge opp flere videoer folk finner interessante her.
Kjempe bra likte den om new york
Dæven å bra!!! Gleder meg til sommeren!!
NÅ MÅ snøen gå bort så jeg får gå på UE
▼ ... over et år senere ... ▼
Very Important Pyrotechnician
Thoryllo's Avatar
Ny 5-minuttersfilm med Steve Duncan ute nå:
http://aeon.co/film/climbing-down-a-...e-in-new-york/