Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1100
Har noen videoer på YouTube, på alle står det at sangene passer med tredje part, hva betyr dette og hvordan kan jeg hindre det? I tilleg er musikken på en av videoene dempet:/
Det som har skjedd er at du har brukt musikk et eller annet horeselskap "eier". Tror jeg da.
Dette resulterer i at Youtube lydig bøyer seg fremover for å motta kapitalistisk kjøttpølse, for å unngå enda en krangel med de grådige møkkfolkene og advokatsatanhelvetet dems.
♡♥♡♥♡♥♡
lex123's Avatar
De inneholder kopirettighetsbeskyttet innhold. Så da trår store selskaper i musikkbransjen til for vi vet alle at det å dele musikk med andre er etisk mye verre en mord.
Sist endret av lex123; 26. januar 2012 kl. 18:45.
Sitat av Lille Nikotin Vis innlegg
Det som har skjedd er at du har brukt musikk et eller annet horeselskap "eier". Tror jeg da.
Dette resulterer i at Youtube lydig bøyer seg fremover for å motta kapitalistisk kjøttpølse, for å unngå enda en krangel med de grådige møkkfolkene og advokatsatanhelvetet dems.
Vis hele sitatet...
Det... det... det der var nydelig skrevet.
Sitat av Lille Nikotin Vis innlegg
Det som har skjedd er at du har brukt musikk et eller annet horeselskap "eier". Tror jeg da.
Dette resulterer i at Youtube lydig bøyer seg fremover for å motta kapitalistisk kjøttpølse, for å unngå enda en krangel med de grådige møkkfolkene og advokatsatanhelvetet dems.
Vis hele sitatet...
Det er akkurat det som har skjedd, vet du om det e nokke å gjøre med?
Sitat av -TulleGutt- Vis innlegg
Det er akkurat det som har skjedd, vet du om det e nokke å gjøre med?
Vis hele sitatet...
Det eneste du kan gjøre er å enten skifte låt, eller laste opp videoen på nytt og håpe på at de er uobservante nok til å overse det.