Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1408
Hei eg vet at salvia kan skape en trip men eg har hørt at det ikke altids går så bra. Er det noe eg kan kjøpe på butikken? Vet det er salvia krydder og har hørt at det er de folk røyker får å få en trip. Eg vil heller ikke gå i nokke insane trip så er det mulig å bare røyke litt? Altså veldig lite bare får å se litt eller blir du dratt inn på en liten mengde også? Eg beklager om ditta er dumme spørsmål får dere. Men eg vet at det er mange her inne som har peiling på ditta og eg vil bare vær sikker. Er det også nokke eg kan/burde gjøre får å få en good trip og nokke eg burde ungå får å få en bad trip? Takk får svar
Salvie, som du får kjøpt som krydder på butikken, gir deg ingen trip. Planten du snakker om heter Salvia divinorum, og er regulert som et reseptpliktig legemiddel i Norge.

Vi har en tråd om Salvia her:
https://freak.no/forum/showthread.php?t=111012
Sist endret av mentalmelt; 28. august 2018 kl. 19:40. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Peacefulsoul
Trådstarter
27 1
Sitat av mentalmelt Vis innlegg
Salvie, som du får kjøpt som krydder på butikken, gir deg ingen trip. Planten du snakker om heter Salvia divinorum, og er regulert som et reseptpliktig legemiddel i Norge.
Vis hele sitatet...
Hvor er det mulig å få kjøpt ditta? Og er det mulig å det til norge om det må bestilles?
I og med at dette er en kontrollert vare som det er ulovlig å omsette, så får du ikke hjelp her til å anskaffe det. Det får du finne ut av selv. Hvis du er skikkelig motivert så gjør du som jeg beskriver i grologgen, henter en stikling i Nederland og gror den opp selv:

https://freak.no/forum/showthread.php?t=128627

Forøvrig virker det ikke som du er i nærheten av å ha nok peiling på psykedelika til at jeg vil anbefale deg å oppsøke denne planten. Den er ikke noe kosete og lovlig alternativ til tradisjonell psykedelika. Den selges som regel som en ekstremt potent ekstrakt, som vrir og bender deg fullstendig inn i en annen verden. Mange opplever dette som sjokkerende og ubehagelig. Det er ikke noen god introduksjon til det psykedeliske universet.
Sist endret av mentalmelt; 28. august 2018 kl. 19:54. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Som Mentalmelt sier så er ikke dette et 'chille med gjengen en lørdagskveld' greie. En kan faktisk bli skikkelig satt ut, både underveis, m en også i lengre tid etterpå. Selv om 10-20 minutter trip kanskje høres ut som en allraight førstetrip, så tar salvia igjen det den ikke har av varighet, i vanvittig intensitet.
Sist endret av random42099; 28. august 2018 kl. 20:14.
Sitat av EpicSnusBox Vis innlegg
Som Mentalmelt sier så er ikke dette et 'chille med gjengen en lørdagskveld' greie. En kan faktisk bli skikkelig satt ut, både underveis, m en også i lengre tid etterpå. Selv om 10-20 minutter trip kanskje høres ut som en allraight førstetrip, så tar salvia igjen det den ikke har av varighet, i vanvittig intensitet.
Vis hele sitatet...
Dette kan jeg skrive under på! Sist jeg kjøpte 0.5 gram med salvia i Amsterdam, ble det konsumert 1 stapp på bongen under hele ferieturen på 2 uker. Jeg er vel over middels glad i psykadeliske stoffer også.
Anonym bruker
"Omgitt Brunrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kan ikke skjønne hvorfor man vil borti salvia når det fins så mye mer "fornuftige" psykedelika... Svært sjelden jeg hører om noen som har hatt en fin opplevelse på salvia.
Personlig er jeg tilhenger av bruk av psykidelia for mental og "åndelig" utvikling, men Salvia divinorum gav meg omtrent absolutt ingenting annet enn en svært uebehagelig tripp. Kansje man får en slags oppløsning av identitet("ego"), men det finnes svært mange andre mye mer sofitiskerte substanser for den type opplevelser.