Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 3329
Hei, enkelt og greit så har vært mellom to jobber og hang litt bak fra før av, jeg har også fått med en ganske stor "svart" gjeld, som det må gjøres noe med (ellers..) Men det er ikke enkelt, husleia skal snart inn å mobilregninga er 3mnd sen og sperret.. Jeg er på jobb hver dag så får ikke dratt innom nav, de sier de skal ringe men hører aldri noe.
Jeg skulle hatt meg et lån men det går jo ikke pga betalingsanmerkningen så jeg lurer enkelt og greit på om noen har fått et lite lån med anmerkning? tenkte på en 10k for å betale og få slettet anmerkningen for så å ta opp et større å prøve å refinansiere..
Lån med betalingsanmerkning

Det er bare å sette i gang å se på tilbyderne og søke. Holder på med en annen nype lån utenfor etablissementets normer og det er bare et mareritt med alle mulige individuelle skjær i sjøen. Det er helt forbanna utrolig hvor vanskelig det kan være om du ikke følger standarden.
Har sendt søknad til flere etter et lignende søk men fått avslag, kan være for jeg søkte om den summen jeg har planer om å ta opp, så prøver litt mindre nå bare for å få bort anmerkningen!
Har du ikke noe av verdi som kan selges?
Har en bil som blir solgt nå så fort den er fikset, men har husleie og er totalavhengig av mobil mtp jobb osv så er ganske akutt.
Noen som vet av banker som ikke tar kredittsjekk eller annen lånemetode? trenger 10k for å slette anmerkning
Hva får deg til å tro det lønner seg å fikse bilen ? Kan du ikke selge den som den står nå. Eventuelt vraking gir vel vrakpant.
Det er ingen banker som gir deg lån med betalingsanmerkning. Sånn jeg ser det har du to muligheter; Selg det du kan og kvitt deg med anmerkningen snarest, eller lån penger privat hos gode venner eller familie. Skjønner at du er stresset siden du har "svart" gjeld hvis du mener med dette at du skylder penger til folk man absolutt ikke vil skylde penger, men er dessverre ingen banker som kan hjelpe deg med lån i din situasjon
Sist endret av LilPeep; 6. april 2018 kl. 17:53. Grunn: skrivefeil
Følger denne tråden, trenger et lite lånebeløp jeg også med anmerkning..
Ser ganske mørkt ut så langt, hørt det går an å få sms-lån ganske enkelt men har ikke funnet noen
Folkia.no ?
Om du får slettet anmerkningen vil du sannsynligvis få lånetilbud kastet etter deg. Anmerkningen blir slettet med en gang kravet er betalt, og det å få lån går i orden på dagen omtrent hvis du ellers har ok inntekt og ingen betalingsanmerkninger. Så i din situasjon hadde jeg nok kanskje prøvd å få forskudd på lønn for å få betalt ut anmerkningen asap. Kanskje du har mulighet for å få betalt ut noe feriepenger? Mange greie sjefer der ute om man bare tar en ærlig snakk.
Også ordner det andre seg etter tur og orden.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Update, fått slettet anmerkningen men fortsatt ikke noe lån og få! Noen tips?
Mattoholiker
Markonan's Avatar
Hva var argumentene for at du ikke fikk ?
Dei lagrer vel det at du har søkt før og hadde dårlig rating da ..
Hvor stort lån er det snakk om? Ta en prat med de du skylder penger og prøv å ordne opp en måte du kan nedbetale det på. Er av begge parters interesse, de du skylder penger tjener jo ingenting på å banke deg eller det som være er.
Vi takker for din søknad om lån i Ekspress Bank.

Etter en samlet vurdering, kan vi dessverre ikke gi tilsagn på søknaden din om lån.

Dersom situasjonen din endrer seg i fremtiden, ønsker vi deg velkommen til å søke igjen!

Vi takker deg for interessen du har vist Ekspress Bank!


Med vennlig hilsen

Ekspress Bank

Typisk standard svar jeg får fra alle bankene..
Du får vel kopi av kredettsjekk/score i posten fra alle du har søkt på. Det er den de vurderer utifra og som forteller deg ståa.
Jo jeg får lest det på minexperian, men er fra år 2016 vurderingen kommer fra, litt dumt mtp da hadde jeg 98k inn, og ifjor hadde jeg 280000...
Du får sende kopi av lønn og trekkoppgave for 2017 til dei du søker hos.

Men du kommer nok vel så godt ut av det med å selge det du har av verdi og ta en telefon til kreditorene som gjenstår for å lage en avtale med dei.