Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 782
Hei, på grunn av at jeg mistet lappen i juni 2017 og jeg bor på bygda 20 km unna treningsenteret mitt så jeg meg nødt til å fryse medlemskapet mitt til 30 desember. Da jeg skjønte at jeg ikke skulle rekke å ta lappen før fristen prøvde jeg å sende melding til dette treningsenteret og spørte om de kunne fryse medlemskapet , dette fikk jeg aldri svar på. så for januar betalte jeg med det gamle kidnummeret som jeg hadde blitt gitt tidligere da jeg skaffa meg medlemskap , et par dager senere fikk jeg melding med nytt kidnummer og sa de at jeg ikke hadde betalt , senda igjen mail og ringte men de trodde ikke på meg.
Etter det tenkte jeg greit jeg får lappen igjen i februar og da fortsetter jeg og trene igjen som vanlig , fikk trent et par ganger igjen i januar fordi jeg klarte å komme meg ned til byen. Da jeg strøyk på oppkjøringen ville jeg fryse medlemskapet igjen til sommeren slik at jeg kunne øve nok på å ta lappen. Etter mye masing og kjøreturer ned til treningssenteret var de villige til å fryse det igjen. men den 3. mars fikk jeg melding at jeg måtte betale igjen , så dro jeg ned til treningssenteret igjen og hun dama i kassa sa at jeg ikke behøvde å betale fordi faktura hadde blitt sendt ut før frysingen men at det ikke gjorde noe. så 3 uker etter dette fikk jeg et inkassokrav , dro ned samme dagen for å spørre hva jeg måtte gjøre, de kopierte så papirene og sa at regnskapføreren dems skulle se på det. I dag dro jeg ned igjen og spørte om de hadde noen oppdateringer på saken , dama i kassa var ganske frekk og sa hun ikke visste noe om det , hun ville heller ikke gi kontaktinformasjonen til regnskapføreren. Jeg ba om å snakke med daglig leder og hun sa at hun skulle snakke med han , etter 3 minutter på kontoret sa hu at jeg skullle få en mail at jeg ikke måtte betale kravet og at det skulle bli ordnet. Jeg ønsket å få en bekreftelse på papir at jeg hadde snakket med hun om saken men dette nektet hun og hu ba meg å forlate treningssenteret. Jeg frykter nå at jeg får et nytt krav om et par uker ....
jeg har aldri hatt problemer med dette treningssenteret før og alltid betalt på tide men jeg vet rett og slett ikke hva jeg skal gjøre og det er mye stress for meg å kommme meg ned til byen siden jeg ikke har lappen og å sykle blir uaktuelt fordi det er bare is på veien her .... Hva skal jeg gjøre? har jo råd til å betale men det blir som å kaste penger ut av vinduet. unnskyld for at det er litt rotete tekst men skriver på mobil
Det går nok bra. Hvorfor ta sorgene på forskudd ? De har jo gått med på å fryse medlemskapet. Vent å se hva som skjer.

Ut over det så vil jeg si at hvis du snakker like rotete som du skriver så kan det være de sliter med å forstå deg.