Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1270
Anonym bruker
"Identisk Mink"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Så jeg er på dag 6 uten oxy. Brukt ca hver 3 dag 30-40mg i rundt 3 mnd. På dag 2 startet diaréen for fullt. Var ganske slapp, men egentlig helt overkommelig. Ingen smerter eller angst eller noe voldsomme greier. Imodium gjorde en grei jobb med sprutinga.

Nå er det flatulens som gjelder. Fiser hele jævla tiden og de lukter død og fordervelse. Jeg har aldri gått gjennom dette før så lurer på når dette pleier å gå over? Og ja, jeg har lært leksa.
Anonym bruker
"Overrasket Hest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har aldri erfart "flatulens" ved opiatabstinenser før, men generelt for å komme seg raskest mulig ut av abstinenser er det viktig å komme seg ut i frisk luft, trene og spise godt.
Anonym bruker
"Identisk Mink"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har aldri erfart "flatulens" ved opiatabstinenser før, men generelt for å komme seg raskest mulig ut av abstinenser er det viktig å komme seg ut i frisk luft, trene og spise godt.
Vis hele sitatet...
Sukk...ja no shit, jeg trodde det var bedre og sitte inne i dårlig luft, nekte å trene og ikke få i seg mat. Takk for tipset.
Anonym bruker
"Identisk Mink"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Sukk...ja no shit, jeg trodde det var bedre og sitte inne i dårlig luft, nekte å trene og ikke få i seg mat. Takk for tipset.
Vis hele sitatet...
Ser at jeg hørtes i overkant salty ut der. Jeg bare lurer på fisingen, alt det andre gjør jeg
Opiater gir hard mage, så nå har du ikke den effekten lengre. Spis mer fiber, sunt og tilskudd av probotika.
Anonym bruker
"Identisk Mink"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takk igjen, men jeg forstår hva som skjer. Jeg lurer på hvor lenge det varer?
Det er ikke abstinenser. Dette varer «evig» om du spiser dårlig mat. Du må bygge opp tarmfloraen din. Det gjør du ved å spise mye plantebasert mat og mye fiber rik mat. DEt kjappeste er å ta probotika tilskudd.
Sorry to break it to you, men Probotika har faktisk lite dokumentert effekt.
Anonym bruker
"Identisk Mink"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Mye bedre i dag. Par dager til så er det vel normalt igjen.
Sitat av Redhot Vis innlegg
Sorry to break it to you, men Probotika har faktisk lite dokumentert effekt.
Vis hele sitatet...
Ja det du får kjøpt i Norge har lite effekt. Fordi det er kun lov å selge små doser. Men jeg har kjøpt fra iherb der det er snakk om billion bakterier istedenfor million.
Veldig god effekt med dem. Gått på antibiotika lenge og hadde ikke diaré i hele tatt når jeg tok probotika. Når jeg glemte å ta ble løsere og diaré. Er jo kjent at antibiotika dreper all gode bakterier i tarmen så dette er ikke tull.