Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1246
Anonym bruker
"Overtalt Geit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har en venn som sier at han pleier å spise grønt rent, blir må fjern av det?
Grønt burde decarboxyleres for oralt inntak, men hasj fungerer fint.

Du må spise ganske mye grønt for effekt om du ikke går gjennom varmeprosessen først er min erfaring.
Har en venn som sier at effekten kommer adskillig senere ved spisning, enn ved "normal" varmeprosess.
Sitat av Exion Vis innlegg
Har en venn som sier at effekten kommer adskillig senere ved spisning, enn ved "normal" varmeprosess.
Vis hele sitatet...
Da tror jeg du missforstod hva EpicSnusBox mente med varmeprosess. Han snakker om decarbing og ikke røyking. Decarbing blir man ikke fjern av.
Cannabisentusiast
Svartedauden's Avatar
Blei stoppa etter en handel på Grünerløkka en gang, og greide på et vis å smelle i meg en såkalt femmer (snarere 3,5 imho) oralt. Måtte svelge det ganske utygd. Ga ikke noe funk, på denne tiden røyka jeg sikkert 2-3 gram grønt per dag, så det kan jo ha en innvirkning.
Det er temmelig bortkastet å spise både grønt og brunt uten å behandle det først. Grønt er en mer møysommelig prosess, hvor en bør varme, gjerne med smør, ved relativt lav temperatur over tid (1 time +/-), mens brunt kan du lett, etter min erfaring, ta en 0,5 (har fått super funk av mindre også) med god vare og varme med lighter i en teskje med for eksempel kokosolje. Bare sørg for å ikke varme oljen for mye.