Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 22996
Har alltid syntes de mest interessante artiklene til VG krever +abonnement. Etter mine års erfaring på nett har jeg funnet ut at ALT som er virtuelt deles gratis. MEN har enda ikke funnet en måte å lese VG+ gratis. Det er jo bare tekst, så hvorfor blir ikke det piratkopiert og delt? Det er ikke verre enn at 1 person har abonnement og så deler med hele Norge? Er Norge for lite land, har man så høy moralsk respekt for VG? Er det noe med det strenge lovverket?
Upolitisk korrekt
Olympic's Avatar
Hvis du studerer har du mest sannsynlig tilgang på ATEKST. Der legges det meste ut. Gratis og lovlig.

Forøvrig utrolig bortskjemt holdning du har.
Googla ATEKST. Er ikke student så det er nok ikke noe for meg eller folk flest. Skal ikke legge skjul på at jeg har en dårlig holdning. Kjøpte abonnement for 1 uke en gang. Var auto renewal, så fikk det for flere måneder. Selv om jeg hadde mange måneder betalte jeg pris for uke etter uke så det ble forbanna dyrt i forhold til hva det burde. Følte meg nokså lurt etter det så frister lite å støtte VG etter det, selv om jeg gjerne vil lese følgende
Se ordlisten - politiet om ungdommens koder:
Bruker smilefjes som
koder for narkotika
Vis hele sitatet...
Kan jo ikke skylde på VG da, når du selv glemte å skru av autofornyelse.
Men hvorfor ikke ta kontakt med VG å forklare situasjonen, og fortelle hvor mye du har betalt tilsammen?
Kanskje de gir deg et par mnd gratis?
Det handler ikke om at jeg har brukt ett par hundre spenn. Det handler egentlig heller ikke om at jeg synes det er sleipt av VG å ha auto fornyelse. Jeg lurer bare på hvorfor det ikke finnes noen sider der man kan lese vg+ artikler gratis.
Det er ingen som bryr seg nok. Så enkelt er det bare.
Sitat av villsvin Vis innlegg
Det handler ikke om at jeg har brukt ett par hundre spenn. Det handler egentlig heller ikke om at jeg synes det er sleipt av VG å ha auto fornyelse. Jeg lurer bare på hvorfor det ikke finnes noen sider der man kan lese vg+ artikler gratis.
Vis hele sitatet...
Sleipt? Det er jo ikke slik at de ikke opplyser om det. Hva med og heller slå av autofornyelse? http://bildr.no/image/OXZzM1V2.jpeg
Er få som risiker å bli saksøkt for 100.000+ kroner for null gevinst. Du blir heller ingen "internett-legende" av å legge ut VG+, sånn som aXXo var og YIFY er blitt. 5 leechers og 10 seeders på bukta er ikke særlig tøft.
er det noen som faktisk kjøper vg+?
Sitat av crim1nal Vis innlegg
er det noen som faktisk kjøper vg+?
Vis hele sitatet...
Ja, jeg var selv kunde der en del mnd før jeg sa opp. Mye bra som står der, kunne lett bli sittende en time eller to å lese artikler.
Tips: Hvis dere ser en VG eller DB betalings-artikkel, sjekk facebooken deres. Noen ganger legger de ut artikler som bare kan ses ved å gå igjennom Facebook eller å betale. Grunnen er vel at det er mye kontroversielt og spennende på artiklene som koster, så da spres det raskt gjennom FB
Sist endret av bloodshotEyes; 3. desember 2014 kl. 02:07.
Jeg finner 169 VG+ artikler på NorBits. Den nyeste er 3mnd gammel, så uploaderen gikk sikkert lei.
Sist endret av KultNick; 3. desember 2014 kl. 03:13.
For 56 kr/mnd skjønner jeg godt at ingen gidder å klage på det.
Da ville jeg heller betalt for Aftenposten.
Sitat av villsvin Vis innlegg
Det er jo bare tekst, så hvorfor blir ikke det piratkopiert og delt? Det er ikke verre enn at 1 person har abonnement og så deler med hele Norge? Er Norge for lite land, har man så høy moralsk respekt for VG? Er det noe med det strenge lovverket?
Vis hele sitatet...
Det blir piratkopiert og delt, du vet bare ikke hvor nordmenn flest får talk i norsk og fornorsket materiale..
Sitat av Picard Vis innlegg
Da ville jeg heller betalt for Aftenposten.
Vis hele sitatet...
På Aftenposten er det bare å slette cookies, så har du full tilgang igjen. Dette er gjort med overlegg fra Aftenpostens side, fordi de ikke vil være for nazi. Så skal de heller evaluere etter en stund og se hvor mange som omgår betalingsmuren.. Men enig, jeg hadde nok mye heller betalt for Aftenposten enn VG...
Sitat av Blodharry Vis innlegg
På Aftenposten er det bare å slette cookies, så har du full tilgang igjen. Dette er gjort med overlegg fra Aftenpostens side, fordi de ikke vil være for nazi. Så skal de heller evaluere etter en stund og se hvor mange som omgår betalingsmuren.. Men enig, jeg hadde nok mye heller betalt for Aftenposten enn VG...
Vis hele sitatet...
I tillegg er det oftere yngre ikke betalende brukere som vet å slette cookies, som ikke alltid ville betalt uansett. Mange eldre har ikke "kompetanse" til å vite, og penger til ikke å bry seg.
Sitat av villsvin Vis innlegg
narko-artikkel
Vis hele sitatet...
Den artikkelen sugde balls og jeg skjønner godt at du ikke gidder å betale for VG+ om den var representativ for innholdet. Her har du den btw: https://imma.gr/60649
Sitat av moret Vis innlegg
Den artikkelen sugde balls og jeg skjønner godt at du ikke gidder å betale for VG+ om den var representativ for innholdet. Her har du den btw: https://imma.gr/60649
Vis hele sitatet...
VG+ sine artikler har jo gjerne værre klikkbait-overskrifter enn resten av VG. Leser papirutgaven på jobb, og de færreste artiklene bak betalingsmur er verdt å lese, og enda mindre å betale for.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Heh....

Mulig det er interessante artikler men mye av de kan du finne igjen via google på Engelsk.

Forøvrig er tommelfingerregelen slik, at dersom det ikke har innvirkning på deg, eller er en nyhet, er "+" artikler stort sett svada eller "interessante" ting. (spesielt ting som går på forskning rundt hva som er farlig å spise, hva som er sunt å spise, etc etc).

De viktige nyhetene, samt fotballfrue-drit og andre tabloide ting, vil alltid være gratis.
Sist endret av znapper; 15. januar 2015 kl. 15:50. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.