Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 2047
Noen som har peiling på hvorfor alle nettbutikker har tatt ut denne modellen av sortementet sitt?

https://www.komplett.no/asus-g750jz-173-full-hd/809845

Det gjelder forsåvidt alle Asus G750 som har GeForce GTX880m grafikkort..
Hva skjer?! Vil kjøpe en slik men skjønner ikke hvorfor ingen tar den inn på lager lenger..
Uten å vite hvorfor den er tatt ut kan jeg anbefale denne: http://www.multicom.no/Kunshan-P170S...0042/p10628436 Finnes også med 15,6" skjerm (blir litt billigere)
Har like gode specs som Asusen
Sitat av iColdman Vis innlegg
Uten å vite hvorfor den er tatt ut kan jeg anbefale denne: http://www.multicom.no/Kunshan-P170S...0042/p10628436 Finnes også med 15,6" skjerm (blir litt billigere)
Har like gode specs som Asusen
Vis hele sitatet...

Specsa er kanskje det samme som Asusen, men det folk flest overser, er at ASUS er de beste på kjøling og støynivå. Dette er utrolig viktig med tanke på at overoppheting fører til skade på komponenter over tid. For ikke å snakke om støy, og at man ikke kan ha laptopen på fanget fordi den blir for varm. Selv tastaturet vil bli veldig varmt med gaming i flere timer.

Verken MSI, Multicoms laptoper, Acer, Alienware eller andre kan måle seg med ASUS totalt sett. De har nøye tenkt ut plassering av utganger og knapper på tastatur, i tillegg til at Asus-laptopene er solid bygd og tåler en støyt (I forhold til Acer....)


For de som er interessert så fant jeg ut hvorfor butikkene driver å tar ut laptoper med 880m grafikkort. Det kommer en ny Geforce 9xx serie: http://forum.notebookreview.com/gami...announced.html

Ytelsen på 980m skal visstnok være dobbelt så bra som 880m! Dette er rimelig sykt da 880m kunne kjøre de aller fleste spill på ultra settings. I tillegg er CPUen oppgradert ++

Blir å vente til ASUS G751JY kommer ut. I utlandet skal den komme ut i begynnelsen av oktober Håper ikke det tar flere måneder før den kommer til norge...
Ville tro det er fordi den har så mange produksjonsfeil at det er til å grine av. Hadde en av disse gaminglaptopene fra asus, hvor ladestikka(inni laptopen) knakk. Jeg sendte den inn til rep 3 ganger og hevet selvsagt kjøpet. Dette skjedde med FLERE av de jeg gikk på skole sammen med. (Gikk informatikk og mange brukte denne pcen.)
Har en kompis som hadde 4 ASUS laptoper av G-serien. alle ble ødelagt så det er ikke rart at de ikke selges lenger.
Anbefaler heller å bygge egen gamer, evt med et kompakt kabinett hvis du ofte drar på LAN.
Herregud.. Les hva jeg skrev da!

G750 er tatt vekk fra sortimentene av nettbutikkene fordi ASUS kommer med en ny gaminglaptop med bedre CPU og oppgraderer fra 8xx-serie til Geforce 9xx-serie.

Dessuten står jeg fortsatt fast på at Asus har de best bygde gaminglaptopene.
Specs er ikke alt. Byggekvalitet er noe folk må få øynene opp for. som eksempel så elsker folk å hate macs. men de er blant de beste nå om dagen på byggkvalitet.
triforce, Godt sagt =D og teletubby har helt rett. asus sine laptopper er antagelig tatt ut av produksjon i avente av 900M serien til Nvidia. må forsovidt sies at dersom du skal kjøpe laptop nå så VENT, VENT, og VENT på 900M serien. den serien kommer til å være et fantastisk hopp fremover for mobile grafikk serier. lavere strømforbruk, ekstremt mye bedre ytelse (980M specsene jeg har sett tyder på nær 770 desktop ytelse, det er sinnssykt)

er også enig med flere oppover at Asus har gode laptopper. ville forsovidt også vurdert MSI ettersom at byggekvalitet deres skal være helt superb. var ihjertfall det når jeg sist lette etter laptop. og som teletubby sa tidligere hold deg for guds skyld unna alienware, Acer og delvis multicom. Multicom laptoppene har god ytelse for pengene, men du MÅ ha en eksterm vifte for den utifra hva jeg har lest og sett.
Jeg vil vente på ASUS G751 med 980m men spørsmålet er om vi får se dem ute i butikkene før jul. Jeg håper det, og det virker mest realistisk siden Nvidia og Asus vil tjene mer penger når folk begynner å handle inn julegaver.

Her er deres nye ROG gaminglaptop G751 med 860m. Litt for svakt grafikkort etter min smak, men håper versjonene med 860m slippes samtidig som 980m. Bra at de har forstørret "Enter"-knappen siden forrige modell G750 hvertfall.. hater å måtte lete etter Enter-knappen fordi den er så liten:
www.youtube.com/watch?v=WDylRTgH7oc

MSI-laptopene minner meg om et diskotek. Fullt av randome lys for å få det til å se fancy ut.