Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 3375
Hey, har snart sett ferdig alt av Blue Mountain State (BMS) og er nå på jakt etter en ny serie å se på BMS må være en av de beste seriene jeg har sett på lenge, og det er nok på grunn av at det er en "college serie". Jeg digger også filmer som American Pie og slike ting også, men vil gjerne se flere serier som omhandler noe av det samme For å nevne noen andre interesser innenfor film/serier, så digger jeg også komedier som Harold and Kumar også.

Men som sagt, trenger hjelp til å finne en serie som ligner BMS / American Pie / eller til og med Harold and Kumar!
Freaks and Geeks er jævli fett. Her går de på high school, men fortsatt stas.
^ second this. Skikkelig kul og god serie, anbefales på det sterkeste.
Historieentusiast
Sexarz's Avatar
Community
Sitat av sparco Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Første setning i TS sin post er at han nesten er ferdig med det
Cheez Doodles
Osteper's Avatar
The Hard Times of RJ Berger

Highschool, men duger allikevel.
Glee er om high school. Jeg liker serien overraskende godt, og jeg gikk inn i første episode med så mye tvil og hat mot all gleden serien hadde generert blandt tensingmiljøet på den gamle skolen min. Men sannheten er at den er sykt morsom, har masse sjarm og at låtene de covrer faktisk blir ganske brukbare.

Om man har som kriterie at ord som fuck, pussy, cunt og asshole blir brukt i annenhver setning er nok ikke dette serien for deg, men det vil også på en måte gjøre deg trangsynt.

Gå for noen Glee episoder fra bukta. jeg angret ikke!
Undeclared er vel en slags spirituell oppfølger til Freaks and Geeks som du også bør se. Av Judd Apatow, med Seth Rogen, Jason Segel, Charlie Hunnam og Jay Baruchel i de største rollene, og gjesteskuespillere som Adam Sandler, Ben Stiller, Will Ferrell, og diverse folk fra Freaks and Geeks. Ville sett Freaks And Geeks først.
Standard medlem
Bombasa's Avatar
Hadde aldri hørt om Freaks and geeks før jeg så denne tråden igår kveld engang.

Har siden midnatt cirka nå sett 8 episoder. (Holder på å døgne for å snu døgnrytmen)
Den serien var genial. Digger alle de forskjellige personlighetene i den serien!

Anbefalles.
Sitat av SmokeyTheMan Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Digger den serien der. Spesielt femte episode av andre sesong er awesome.
Mannen i gata.
SkyMarshal's Avatar
Greek
One Tree Hill? < High School
The OC < High school

De 2 siste er ikke like College fokusert som Greek, men fortsatt 2 gode serier.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av Tawon Vis innlegg
Digger den serien der. Spesielt femte episode av andre sesong er awesome.
Vis hele sitatet...
sikker på at du sikter til samme film som meg? Det jeg mente var en film, ikke serie
Sitat av SmokeyTheMan Vis innlegg
sikker på at du sikter til samme film som meg? Det jeg mente var en film, ikke serie
Vis hele sitatet...
Bra du tok poenget mitt... i og med at tråden handler om serier, og ikke filmer.
Sitat av Tawon Vis innlegg
Bra du tok poenget mitt... i og med at tråden handler om serier, og ikke filmer.
Vis hele sitatet...
Han skrev at han ville se noe som ligner på American Pie. Har alltid trodd at American Pie kun var noen få filmer, jeg. Men okei da missforsto jeg
Sist endret av SmokeyTheMan; 26. mai 2012 kl. 21:59.
Se filmen Grandma's Boy :-)
ser noen foreslår filmer, så håper det går greit om jeg går enda lengre og foreslår en *tegneserie*.

Ph.D (Piled Higher and Deeper - Life (or the lack thereof) in Academia): http://www.phdcomics.com/comics.php. den tar studielivet så på kornet at man kjenner seg konstant igjen, samtidig som at den er veldig morsom og smart.
Pokemon addict
HuskaIkke's Avatar
Greek!
Glee!
One tree hill!
I Dawson's Creek er det flere sesong fra college, første sesongene er high school.
Viss du likte American Pie filmene så er Van Wilder noe for deg.