Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  103 6999
Alt her i li-hi-vet!
Magisk's Avatar
Pc? Neinei, nå skal vi jo være litt mer sosial. Heller drikke pils og snakke om alt mulig rart.

@ Calavera: Japp, sjekk det opp med resten av gjengen derifra. Vet av iallefall 3-4 herifra som kan dra. Da har jeg regnet med r33l. (Om han er med)
Det er faen meg en risk ass. 10-15 neder ei hel helg uten en pc. ai caramba.
nåja. pøh. ikke no risk her nei. Slik er det noen ganger. Nerdene i LOST klarer seg uten pc.
####
Psych|Com's Avatar
Trådstarter
tror hytta kosta meg 4-600 kr å leie hele helga sist gang. no biggy liksom.
det er strøm på hytta bare så det er sagt. men vann må hentes å kokes (jeg tar med på dunk)
men vi må få stadfestet dato tidligst mulig slik at den ikke er opptatt eller folk på ferie som har nøkler til den osv,.,,,,,

ps: vist l0rdMel eller noe andre her har plass vi kan være er det jo bære å rope ut..¨
tok så sen dato for å starte med siden jeg så været er crap akkurat idag.,..

nFF Lost @Harstad er nå offesiel tittel på greia =p
Psych|com; er du IT-lærlingen på heggen?
####
Psych|Com's Avatar
Trådstarter
ikke nå lengre. jobber ved Hålogland-IKT som er it selskapet til Hålogaland Kraft
Sitat av Psych|Com
ikke nå lengre. jobber ved Hålogland-IKT som er it selskapet til Hålogaland Kraft
Vis hele sitatet...
auda. da har jeg en føelse på at jeg må "redde deg" fra razor sharp.

ewww, drit i det, jeg skal ta bilder av 'maulingen' og legge de ut på rotten.com
####
Psych|Com's Avatar
Trådstarter
nåh. ikek fornøyd kunde =p ?
eller jobber han hos it partner?
vist siste så var jeg på fest med alle i itpartner igår ;0)
Aage: Snakker vi juli nå?
####
Psych|Com's Avatar
Trådstarter
siden den 15 juni er passert så ja
Flotters vist det blir den 15 juli, for da er lønna på konto
Hehe mrvangen har du ikke råd til en hamburger ? :P
æsj, jeg dimmer jo ikke før 22 Juli :P
Alt her i li-hi-vet!
Magisk's Avatar
TJUVPERM! Alt er verdt det 15. juli? Så digg at jeg har fri akkurat den helga Pils og pøls gutærr
####
Psych|Com's Avatar
Trådstarter
så ble 15 opptatt med slektstreff som har vært planlagt bak min rygg i 2 år.
bummer. men for all del. trenger ikke skifte dato selv om det hadde vært pheet
Sitat av nPulz
Hehe mrvangen har du ikke råd til en hamburger ? :P
Vis hele sitatet...
Jo, har du?
Selvsagt har jeg råd :P
▼ ... over en uke senere ... ▼
Onion Bhaji Master Mason
Kakcoo's Avatar
Donor
Sitat av Psych|Com
så ble 15 opptatt med slektstreff som har vært planlagt bak min rygg i 2 år.
bummer. men for all del. trenger ikke skifte dato selv om det hadde vært pheet
Vis hele sitatet...
Vi drar ingen sted uten deg! Jeg stemmer for å skyve treffet så det passer for flest mulig.
Måtte også på slektstreff denne dato, så vist det enda er den 15 som blir datoen, så kan nok ikke jeg møte opp.
####
Psych|Com's Avatar
Trådstarter
Sitat av Kakcoo
Vi drar ingen sted uten deg! Jeg stemmer for å skyve treffet så det passer for flest mulig.
Vis hele sitatet...
det varmer
foreslår at det flyttes til den 22-23 juli.
er et slektstreff til på samme dato for meg men de får meg ikke med på flere en et per år så =p
nFF-treff i harstad 22 / 23? Jeg bor i vesterålen, men jeg kan vel kanskje komme meg til harstad en dag eller to. Jeg regner vel med at dette blir å starte på tidlig på kvelden og er neppe ferdig før timene begynner å vokse, så det kan bli litt vanskelig å komme seg dit, men hvis det kommer flere detaljer skal vi se hva vi får til.
Hehe den helga er det også slektsstreff, men da en annen plass :P
Hva er dere på slektstreff hele tida for?! Er ikke det sykt piss? Jeg vet bare fra bryllop ol i familien min, da må jeg svare ca. 1000 ganger på spørsmål som "Nå, Peter, hvordan går det på skolen da?", "Hvilken klasse går du i nå?", osv.. Med andre ord, det suger. Dette handler om prioritering, en gjeng freaker eller masse gamle svette tanter. Jeg vet ihvertfall hva jeg ville ha valgt^^
Psych|Com: slapp av, alt jobb relatert hører jobb tiden til.

Uten PC, uten Razor Sharp

(det er nå 4-5 år siden jeg siste rørte noe med alkahol i)
####
Psych|Com's Avatar
Trådstarter
22/23 ja. tror både jeg å npulz gidder et slektstreff per år =p

razor_sharp: da var ikke du på et seminaret nei =p men er åpent for alt. kan ta med trådløse baser til helvette så fremst vi har strøm uttak til de
Joda, en slektsstreff i året er nok, men ser ut til at jeg er tvunget av høyere makter til å dra på denne kjedsomheten. Er jo nesten for typisk.
Onion Bhaji Master Mason
Kakcoo's Avatar
Donor
Skal på slektstreff jeg også. Er redd det vil kolidere med Psyc|coms nye dato. Vil tippe treffet varer fra 20-30 juli (er jeg den eneste som synes slike treff er litt koselig?). Sent på kvelden, 31 juli, drar jeg avgårde til sommerleir.

I fall jeg ikke får muligheten til å møte opp, regner jeg med at jeg ser noen av dere på NaIT 05. Traff meitemark i fjor. Håper flere dukker opp i år.
Jeg er også med. Født i Harstad men bor nå i Tromsø.
####
Psych|Com's Avatar
Trådstarter
30-31 da =p ?
Onion Bhaji Master Mason
Kakcoo's Avatar
Donor
Får jeg foreslå at vi tar dette litt ut i august, da ting antakelig har roet seg litt ned? Er masse folk som er bortreist og slikt i ferien. Hvis dere ikke liker forslaget, ønsker jeg at dere sier ifra.
####
Psych|Com's Avatar
Trådstarter
kackoo bare vi får satt en dato å det litt kjapt så folk kan planlegge litt så er jeg inn på det meste så lenge det ikke er den første helga i august. da er jeg på fyllatur i tromse
Dere er faen meg utsettningsmesterne
hva med å være impulsiv å si imorgen eller noe slikt?:P
Er deilig å sitte ute ved et vann å drikke øl for tiden på ettermiddagene her ibyen.
Onion Bhaji Master Mason
Kakcoo's Avatar
Donor
Sitat av L0rdMeL
Dere er faen meg utsettningsmesterne
hva med å være impulsiv å si imorgen eller noe slikt?:P
Er deilig å sitte ute ved et vann å drikke øl for tiden på ettermiddagene her ibyen.
Vis hele sitatet...
Fordi jeg i morgen drar til sommerhuset vårt i Gratangen sammen med noen kamerater. Dette må også skje ei helg, da det er flere som jobber på hverdagene.

15. - 17. er ledig for meg, men Psyc|com er på familietreff. Etter det, er ikke jeg ledig før... *sjekke*... helga 19. - 21. AUGUST!!!

Dere får bare planlegge dette uten meg. Kan ikke stikke kjepper i julene for dette treffet.
####
Psych|Com's Avatar
Trådstarter
ja da banker jeg fast en endelig dato.
kackoo du får kommer på tromse høst treffet vist det skjer


[SIZE=6]ENDELIG DATO: HELGA 22-23 JULI[/SIZE]

så da gjennstår bare samlingsplass. jeg fåreslårr grunnvanne som L0rdMel var med igår å pilsa. å ja det var/er idylisk å varmt der
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEI!

Da er det jo Bukta Festivalen
####
Psych|Com's Avatar
Trådstarter
god fucking damnit. hvor er det da?
Tromsø...(15 tegn shawalawa...()
Jeg tror jeg skal kunne klare 22-23. juli, ja
Alt her i li-hi-vet!
Magisk's Avatar
Yay.. Den datoen er jeg godt på vei nedover sötabrors veier..
Tror jeg er flytta til tromsø da, flytter ialefall mellom slutten av juli og begynelsen av august :P
Hehe plutselig var det mange som ikke kunne, hva sier dere om 1 år da? :P Da er jo hvertfall datoen avholdt i god tid før noe skulle skje :P
####
Psych|Com's Avatar
Trådstarter
hehe dette går idass. foreslår at vi finner en dato når ferien er ferdig.
jeg skal by the way til tromse helga 5 august. si ifra vist noen er i byen samtidig.
hø-hø.. 1 år med forsvaret har ikke gitt deg gode lederegenskaper pshy men fra spøk til alvor. Man kan jo alltids ta et turboneger vorspiel den 10 september hvis det er noen som skal på den konserten i tromsøø...
####
Psych|Com's Avatar
Trådstarter
har da enda ikke vært inne til førstegangstjeneste da =p

hadde dette vært militære hadde det ikke vært spørsmål. en stridsbåt 90 henter narvik. helikopter henter dere døler så tar en herk oss til midnatssol rocken. Å alle freaks over bodø hadde ikke husket hva de gjorde den natta....
Nå ble det vist stille med planene her, eller hva Psych|Com?
####
Psych|Com's Avatar
Trådstarter
marius:

Sitat av Psych|Com
hehe dette går idass. foreslår at vi finner en dato når ferien er ferdig.
jeg skal by the way til tromse helga 5 august. si ifra vist noen er i byen samtidig.
Vis hele sitatet...

jeg skal til hammerfest i helga å tromse uka etter på. by the way, biip me
Øhh.. jeg er nettopp tilbake fra en to-ukers ferie uten data, og har derfor ikke fått følge med i denne tråden her i det siste. Derfor lurte jeg på om noen gidder å fortelle hva som er planen?
start å les!
Det står jo masse drit frem og tilbake om helger og militære og slektstreff og annen drit. Kan ikke bare noen si om det er fastsatt noen dato, eller er det ikke?