Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  192 16655
Mest sannsynelig med jeg også, med mindre det blir brann hjemme, jordskjelv, flom OG tørke på en gang!
Sist endret av Bl4derunner; 27. januar 2012 kl. 08:11.
Ser faktisk stygt ut som jeg også er med! La oss håpe det ikke dukker opp noe uforutsett!
Very Important Pyrotechnician
Thoryllo's Avatar
Sitat av felix_poker Vis innlegg
Ser faktisk stygt ut som jeg også er med! La oss håpe det ikke dukker opp noe uforutsett!
Vis hele sitatet...
Good!

Dessverre dukket det opp noe uforutsett for meg... fikk nettopp tilbud om å være med på et av skipene til kystvakta for å dokumentere en reise i form av foto og video i noen dager, og der er litt usikkert når jeg kommer hjem, enten fredag, lørdag eller søndag. Håper selvfølgelig at jeg rekker treffet men får se.
Jeg har aldri vært på treff før, mulig jeg tar turen innom. Hva er vanlig praksis for de over tyve når kvelden blir eldre?
Sitat av Lusekofte Vis innlegg
Jeg har aldri vært på treff før, mulig jeg tar turen innom. Hva er vanlig praksis for de over tyve når kvelden blir eldre?
Vis hele sitatet...
Det kommer helt an på dagsformen til de frammøtte. De gangene jeg har vært med har det vært tre forskjellige utfall:
-Treffet ble bare oppløst og hver freak dro til sitt.
-De over 18 dro og drakk øl på en bar.
-De over tyve dro for å drikke øl hos en gjestmild freak før turen gikk til en av byens barer.
Jeg er med jeg, men jeg slutter ikke på jobb før 18. Dvs. at jeg er på Oslo S. klokka 19:00. Hvis noen hadde giddi å sende meg en pm, så vi kan utveksle telefonnummer hadde det vært supert! Så jeg kan finne ut hvor dere er

Jeg er ikke tyve, men som 19'åring blir jeg gjerne med på en pils eller to.
Sist endret av olli408; 27. januar 2012 kl. 21:47.
Ser ut som at jeg også kanskje blir med. Er ledig den helgen og har spenn til tog ++.

Litt småskummelt å møte masse ukjente folk i en by som er delvis ukjent. Har nok ikke vært der mer enn 10-15 ganger i løpet av livet.
I <3 DMT
Trådstarter
Er vel like skummelt for alle som aldri har vært på NFF treff før. Jeg har personlig aldri vært på treff heller, men ser virkelig ingen grunn til å ikke skulle komme denne gangen. Hva er vel bedre enn å sosialisere seg med mennesker som kanskje har felles interesser?
Hehe, jeg kommer! Må bare huske det. Gleder meg, det er jo alt for lenge siden forrige gang jeg møtte opp.

I <3 DMT
Trådstarter
6 dager igjen folkens dette blir gøy.

Hvor mange er vi nå forresten?
Oi, er faktisk nesten i oslo for tiden, kanskje jeg skulle loke meg til å joine.
Kommer litt ann på tilgangen til $$$ og dagsform, gjør jo ikke annet enn og sitte på freak for øyeblikket, så er jo relativt stor sjanse for at jeg blir å huske det.

Bedre enn å sitte her og stuke..
I <3 DMT
Trådstarter
Helt klart bedre å møte freaksa enn å sitte foran skjermen
Up
Very Important Pyrotechnician
Up's Avatar
4. Februar... Selvfølgelig kræsja det med Gullfisken
I <3 DMT
Trådstarter
Må man absolutt se gullfisken så er det greit det jeg prioriterer dog treffet fremfor å sitte foran tv-skjermen.
Eller skal du kanskje på selve eventen eller noe sånt? isåfall forstår jeg.
Synes synd på de som lever livet sitt etter TV'en. Om du skal dit selv er det noe annet.
ah, ble usikker nå. har litt litt lyst til å komme, samtidig som jeg er svært usosial og hater alle former for møter med mange fremmede mennesker. men, hadde vært interessant å møte folka fra freakforum irl, så kanskje jeg kommer.
Skumle saker.
hor lenge har folk pleid å være samlet på tidligere treff?
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Dét varierer. Mine erfaringer er så vidt jeg husker fra 1½ time, til 6 timer. Sjelden skjer det at alle deltakere er med fra start til slutt.
Perfekt, ble vist lammelår med bror, bror, svigerine + div på lørdag så ser ut som jeg ikke kommer meg dit, satser på at jeg har flyttet til oslo til ff 2012.

BTW: er det noe påmeldings frist til freakfest eller er det CC?
Sitat av Saint123 Vis innlegg
Hei, Mitt navn er saint123 Tror kanskje jeg introduserer meg med mitt vanlige navn, eventuelt et annet pseudonym. Så kan dere freaks prøve gjette dere frem til hvem som er "Saint123".
Vis hele sitatet...
kansje jeg skal gjøre noe lignende, ta på meg samme klærne som jeg har på en av bildene som ligger ute på freak, så får dere se om dere drar kjensel på meg :P
Er ikke helt sikker på om jeg kommer nå. Er passe syk.
Dammit, jeg har sakt ja til å bartende klokken 20, men jeg rekker vell å si hei før det...
Sitat av lockhead Vis innlegg
BTW: er det noe påmeldings frist til freakfest eller er det CC?
Vis hele sitatet...
Billetter blir lagt ut for salg så snart vi har bestemt oss for lokasjon. De vil koste mellom 100 og 200 kr. Pengene vil utelukket gå til leie av lokale og vakter, og alt overskytende vil gå til artister og andre bidragsytere
Morpho menelaus
AXiMe's Avatar
Tell meg inn!
Sær som enhver
Bangfish's Avatar
Sitat av Saint123 Vis innlegg
Prat om akkurat det du har lyst til

Har nå bestilt bord hos peppes 4 feb kl 17:00 ish. Bord til 15 stykker ca, og blir vi fler trenger jeg bare ta en telefon så fikses det rimelig kjapt.
Vis hele sitatet...
Virker som det kommer mer enn 15 uten at jeg har telt her i tråden.
Lettere å si at man kommer enn å faktisk møte opp da, så det blir interessant.

Uansett jeg med om ikke noe svært uventet skjer i forkant.
Jeg gleder meg! Håper det blir like koslig og mindre kleint enn sist gang
Sitat av Bangfish Vis innlegg
Virker som det kommer mer enn 15 uten at jeg har telt her i tråden.
Lettere å si at man kommer enn å faktisk møte opp da, så det blir interessant.

Uansett jeg med om ikke noe svært uventet skjer i forkant.
Vis hele sitatet...
Det er minst 27 stk som har stemt for at lørdagen passer for dem og at de kommer. Men ut ifra det jeg har lest så er det optimistisk å håpe på 50% oppmøte.
Sitat av Buddapower Vis innlegg
Det er minst 27 stk som har stemt for at lørdagen passer for dem og at de kommer. Men ut ifra det jeg har lest så er det optimistisk å håpe på 50% oppmøte.
Vis hele sitatet...
Er det førskommende lørdag treffet er?
I overimorgen ja

EDIT: Feeling better?
Sist endret av Buddapower; 2. februar 2012 kl. 19:11.
Skal i skogen å brenne bål på lørdag. Svinger innom hvis jeg får tid tho =)
Sitat av Buddapower Vis innlegg
I overimorgen ja

EDIT: Feeling better?
Vis hele sitatet...
Ja litt. Trodde treffet var på førskommende fredag jeg Skal nok klare å møte opp på lørdagen
I <3 DMT
Trådstarter
Kan de som garantert kommer imorgen sende meg en pm med teksten, Jeg kommer. Blir det over 15 stykker må jeg ringe peppes pizza for å be om mer plass
Jeg kommer, sammen med Dr.Feelgood. Jeg er dog jævla dårlig til å sosialisere så håper ikke det blir kleint :P.
Up
Very Important Pyrotechnician
Up's Avatar
Jeg prioriterer selvfølgelig ikke å se Gullfisken fremfor nFF treff, men når jeg skal være med på åpningsnummeret blir det en annen sak. Det starter 20:15 om jeg ikke tar feil, og frem til da tror jeg at det blir mye venting på huset og prøver.
Skal møte der allerede klokken 16:00, så får se om jeg får litt fri, men tviler heller sterkt

Hvor ligger denne Peppes om jeg tør spørre?
Sist endret av Up; 3. februar 2012 kl. 22:31.
Jeg kommer ikke likevel. Skaffet meg ikke kjøre til Oslo og har ikke penger til tog. ;(
I <3 DMT
Trådstarter
Peppes pizza'en jeg har reservert bord på ligger 30 sekunder ifra trafikanten. Ikke inne på oslo s, men den ved starten i karl johans gate.
Sist endret av Saint123; 3. februar 2012 kl. 23:07.
Jeg drar denne opp igjen slik at så mange som mulig får en påminnelse. Komkom!
Very Important Pyrotechnician
Thoryllo's Avatar
Virker som jeg like vel kan rekke det!! Mulig litt etter 17, men da kommer jeg i så fall inn på peppes og slenger meg ned

Anbefaler alle som kan komme, å komme!
I <3 DMT
Trådstarter
Ser ut som dette kan bli et vellykket treff =)
Jeg kommer med to venner!
I <3 DMT
Trådstarter
Liste på medlemmer som garantert kommer, altså som har sendt meg PM.
Du trenger ikke sende meg PM for å komme, det var bare et forslag så jeg kunne få noenlunde oversikt over hvem som kommer og hvem som tror de kanskje kommer. Videre ser det ut til at vi ihvertfall er over 10 stykker som kommer, og jeg vil da kalle dette - det jeg tror kommer til å bli et vellykket treff. Nå er det bare opp til deg som NFF-medlem og bidra med godt humør, så blir dette kooozzz

Halalgeir
Huztle
Erlnd
Echuz
Buddapower
Bangfish
Sandoon + Et ikke-medlem <-- som angivelig skal bli medlem etter dette treffet
Luci Tristis
alexguge <-- Kommer med 2-3 venner.
Saint123 <--altså meg..

Dvs at vi er 14 om venner til freakmedlemmer også blir med. Kanskje jeg burde ta en telefon og spørre om enda mer plass.
I &lt;3 DMT
Trådstarter
Da har jeg snakket med peppes pizza Det er nå plass til 25 stykker. (før var det reservert for 15)
Håper vi blir mange nok til å fylle disse plassene, og skulle vi det og det enda KOMMER flere freaks - vel da får vi enda større plass tror jeg, og om blir mindre enn så mange, går dette helt fint også
Sitat av Saint123 Vis innlegg
Da har jeg snakket med peppes pizza Det er nå plass til 25 stykker. (før var det reservert for 15)
Håper vi blir mange nok til å fylle disse plassene, og skulle vi det og det enda KOMMER flere freaks - vel da får vi enda større plass tror jeg, og om blir mindre enn så mange, går dette helt fint også
Vis hele sitatet...
Flott! Veldig bra at du tar såpass initiativ, ikke mange hadde gjort det. Drar selv inn til byen nå for å møte noen bekjente, så sees vi vel klokken 5. Prates!
I &lt;3 DMT
Trådstarter
Klokken 17:00 utafor trafikantenhttp://cache.virtualtourist.com/15/2761480-trafikanten_could_be_the_instans_you_need_Oslo.jpg, Kommer mest sannsynlig til å stå ved tigeren eller noe lignende.
Beveger meg inn på peppes pizza klokken 17:05 - Karl Johans Gate 1
Sist endret av Saint123; 4. februar 2012 kl. 15:43.
Jeg kommer garantert med en annen her fra freak, tar 4toget fra asker.
Jeg kommer uten penger, så satser på evt pizza snylting
Sitat av Pyromanic Vis innlegg
Jeg kommer uten penger, så satser på evt pizza snylting
Vis hele sitatet...

Må kanskje gjøre som deg.


En annen ting er at jeg bare har en bukse her, og det er en slapp joggebukse. Satser på at folka ikke bryr seg.