Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
Vis resultater av avstemningen: Kommer du på Freakfest 2012
Ja 106 22,55%
Nei 171 36,38%
Kanskje 193 41,06%
Stemmegivere: 470. Du kan ikke stemme på denne avstemningen
  194 28833
Høres veldig bra ut, jeg kommer nok garantert. Høres også bra ut med egne steder hvor man kan prate uten å rope

Noen som vet når billettsalget starter?
Hva pleier boy/girl ratio å være på? 10/1 ?
Sist endret av Spelevinken; 13. januar 2012 kl. 12:53.
Sitat av Spelevinken Vis innlegg
Hva pleier boy/girl ratio å være på? 10/1 ?
Vis hele sitatet...
Nå fikk ikke jeg vært med på festen, men klarte nå å få med meg førtreffet. Der var ratioen rundt 3/10 etter det jeg husker.
Jeg skal dog prøve å lure med meg en jente eller to utenfor forumet dette året.
Sitat av Membranplan Vis innlegg
Høres veldig bra ut, jeg kommer nok garantert. Høres også bra ut med egne steder hvor man kan prate uten å rope

Noen som vet når billettsalget starter?
Vis hele sitatet...
Billettsalget starter så snart vi har tatt et endelig valg på lokale og fått noenlunde overiskt over hvem som skal spille
Sitat av Spelevinken Vis innlegg
Hva pleier boy/girl ratio å være på? 10/1 ?
Vis hele sitatet...
Nå har jo Freakfest bare blitt avholdt en gang til nå, men jeg vil anslå at det var +/- 10-15% jenter der den aktuelle kvelden. Korriger meg gjerne. Meget mulig vinen ga meg dobbeltsyn
Så var første forpliktelsen gjort, bestilt flybillett til treffet. Hakket dyrere enn Helk sin, men 1000,- tur/retur fra Tromsø er ikke så forferdelig galt.

Ikke bry dere om boy/girl ratio, har aldri betydd noe for treffene jeg har deltatt på. Det blir uansett stemning og koz med freaksa.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Sitat av Spelevinken Vis innlegg
Hva pleier boy/girl ratio å være på? 10/1 ?
Vis hele sitatet...
Haha. Gutter som tipper på dårlig jente/gutt ratio og ikke kommer, for dermed å «forbedre» den as!
Sio
Preussisk Noakitt
Sio's Avatar
Kan du søke fri fra jobb allerede nå vil jeg anbefale det, planlegg så tidlig som mulig. Hvorfor? Fordi flybilletter er skambillige til Oslo så lenge du er tidlig ute, det er surt å betale firesifret bare for å dra på freakfest.
Sitat av Jonta Vis innlegg
Haha. Gutter som tipper på dårlig jente/gutt ratio og ikke kommer, for dermed å «forbedre» den as!
Vis hele sitatet...
Åssen vet du jeg er gutt? Uansett er omringa av gutter dagen lang så hadde vært fint med en forandring
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Spelevinken: Vel, du spør etter boy/girl ratio

Uansett er det ikke noen sak. Om eneste mål er å få kontakt med jenter er ikke FF12 det man bør dra på. Flotte samtaler kan man ha med medlemmer av alle kjønn.

Forøvrig har det på treff vært rundt 1:1 i en del tilfeller.
Sitat av Jonta Vis innlegg
Spelevinken: Vel, du spør etter boy/girl ratio

Uansett er det ikke noen sak. Om eneste mål er å få kontakt med jenter er ikke FF12 det man bør dra på. Flotte samtaler kan man ha med medlemmer av alle kjønn.
Vis hele sitatet...
Sant nok, men siden det mest sannsynlig kommer til å bli god musikk og dansing osv. er det sikkert en del danseglade festdeltakere som ønsker å ha et litt balansert forhold mellom kjønnene istedenfor at man skal få assosiasjoner til et lokalt diskotek stappet med polske leiearbeider på "musejakt.

Spiller ingen rolle for min del da, Knask doesn't dance lizm.
Men, da har folk allerede booket fly nedover til den 23. Er det bestemt at dette blir datoen?
Sitat av moret Vis innlegg
Men, da har folk allerede booket fly nedover til den 23. Er det bestemt at dette blir datoen?
Vis hele sitatet...
Ja, det er bestemt.
Hertugen av Dvask
Screwdriver's Avatar
Skal prøve å dukke opp, med mindre jeg drar ned til Køben uken før Roskilde.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Forslag til musikk/whatever
Vis hele sitatet...
Er okei med dupstep, men ha andre musikk som litt hardstyle/techno/dup/ osv.. old schools rock
Hadde vært jævlig artig å få med seg det her! Er dog usikker på om jeg rett og slett tørr.
Slutter på skolen 20. juni, så det skal kunne gå. Spørs om jeg får med meg noen nedover! Har desverre ikke noen freakvenner irl, og tatt i betraktning at jeg er bosatt på vestlandet så er det sketchy som faen å dra alene.

Hadde vært jævlig konge om jeg fikk med bandet nedover for å varme opp litt på stemningen. Viss resten av gjengen er stoked, folk er gira på rock n' roll og alt klaffer generelt sett, skal du ikke se bort ifra at debutkonserten vår på Østlandet kunne blitt på freakfest.
Homemade Retard
zeicko's Avatar
satser på freakfest 2013. da jeg er myndig, og startet jobb og har litt egenkapital
Sitat av Knask Vis innlegg
Spiller ingen rolle for min del da, Knask doesn't dance lizm.
Vis hele sitatet...
Challenge accepted.
Blir det etterpåfest hos noen?
Sitat av olaPola Vis innlegg
Challenge accepted.
Blir det etterpåfest hos noen?
Vis hele sitatet...
Får da inderlig håpe det, å slutte klokka 3 blir litt tidlig
Sitat av Spelevinken Vis innlegg
Hva pleier boy/girl ratio å være på? 10/1 ?
Vis hele sitatet...
Jeg hadde med sånn 4 jenter eller noe i fjor, i et forsøk på å jevne det ut. Det går, hvis alle gjør sin del!
Sitat av EoT Vis innlegg
Jeg hadde med sånn 4 jenter eller noe i fjor, i et forsøk på å jevne det ut. Det går, hvis alle gjør sin del!
Vis hele sitatet...
Jeg hadde med to! Hvis alle tar med minst en jente, så blir det en fin b/g-ratio OG vi selger flere billetter, noe som forhåpentligvis gjør at vi ikke må betale så alt for mye av egen lomme i år heller

Jentedugnad!
Mulig jeg stiller med litt folk også men trenger å få låne plass hoss noen. Det dreier seg om en volvo v70 og ei campingvogn altså... Anyone...
▼ ... over en uke senere ... ▼
Forconin
Forconin's Avatar
Trådstarter
Bumper denne: Vi trenger fremdeles artister som har lyst til å spille på Freakfest 2012. Vi kan som sagt ikke love penger, men blir det noe overskudd vil deler av dette gå til artister som stiller opp.

Vi har heller ikke bestemt oss for lokale ennå, så hvis noen har noe tilgjengelig/kjenner noen som jobber et sted som har plass til en 200+++++ besøkende, samt mulighet for å "dele opp" lokalet slik at man kan ha et rolig område hvor folk kan prate osv samt et område med musikk setter vi pris på tips.

Post i tråden eller send PM til meg eller felix_poker.
Fant ut at campen på Hove åpner kl 12:00 den 24. btw, så skal være mulig å dra på freakfest óg få greie teltplasser.
Kommer nok om ikke noe annet skjer den dagen
Jeg kommer! Med navneskilt/tshirt
Sitat av Forconin Vis innlegg
Vi har heller ikke bestemt oss for lokale ennå, så hvis noen har noe tilgjengelig/kjenner noen som jobber et sted som har plass til en 200+++++ besøkende, samt mulighet for å "dele opp" lokalet slik at man kan ha et rolig område hvor folk kan prate osv samt et område med musikk setter vi pris på tips.

Post i tråden eller send PM til meg eller felix_poker.
Vis hele sitatet...
Jeg skal ta en ringerunde til gutta krutt. Men, hva er forventningene med tanke på budsjett til å leie lokale? Godt mulig jeg kan ordne noe nice-price, men veldig vannskelig å få ting 100%gratis.
Skal ihvertfall undersøke litt i løpet av dagen.
Sist hadde vi budsjett på ca. 10k for lokale uten vakter.
Sjokoladefabrikken burde også kanskje gå? Det er akkurat passe freakete og underground.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Enda et forslag på location: Bollywood Dancing
Rimelig fett lokale; sittegrupper, dansegulv, bra bar, plass til masse folk(ferdig rigget for DJ's btw, masse lys og show også). Det er kanskje værdt en mail?
▼ ... over en uke senere ... ▼
Skummelt med så lite info... Det kommer til å arrangeres som planlagt, vel?! Alt under kontroll?
Jeg kunne gjerne tenke meg å spille litt oppvarmingsmusikk kanskje littegrann tidligere på kvelden, som representerer den delen og kulturen av forumet som liker dub og psy-downtempo. Chille og mingle-musikk. Sånn fra 70 til rundt 110 bpm

Så, jeg melder meg frivillig som DJ, inntil videre!

Passende sommermusikk, med andre ord!
Stiller arrangørene med backline? Om jeg skulle få med gutta nedover har vi tvilsomt plass til noe som helst annet enn instrument og noe undertøy.
Jeg kommer hvis jeg finner noen snille folk som vil dra med meg :-)
Ekspert på påstander
Sitat av sali Vis innlegg
Jeg kommer hvis jeg finner noen snille folk som vil dra med meg :-)
Vis hele sitatet...
Er ikke de fleste freakere snille folk? Håper du kan komme til festen Sali
Sitat av IRead Vis innlegg
Er ikke de fleste freakere snille folk? Håper du kan komme til festen Sali
Vis hele sitatet...
Joda, bare møtt snille freakere jeg :-)
▼ ... over en uke senere ... ▼
Veldig usikker, jeg tar ting på spontant
Hmm, har avslutning for siste året på vgs den dagen :/
▼ ... over en uke senere ... ▼
Var det mange ifjor som va over 23 år? vet ikke om jeg orker hvis halvparten av dere er mellom 18-20.
Blir ihvertfall Sofienbergparken på meg!
Sitat av Yoshii Vis innlegg
Var det mange ifjor som va over 23 år? vet ikke om jeg orker hvis halvparten av dere er mellom 18-20.
Vis hele sitatet...
Hehe, jeg fikk også litt kalde føtter da jeg fikk se gruppebildet fra nFF-babben som ble konsumert under årets TG.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
*rister på hodet*

OK. La oss si at halvparten er 18-20. Da er det fortsatt igjen en hel halvpart som er over 20.

Ifjor var det med et medlem som var i 60(?)-årene ffs.
Sitat av Jonta Vis innlegg
*rister på hodet*

OK. La oss si at halvparten er 18-20. Da er det fortsatt igjen en hel halvpart som er over 20.

Ifjor var det med et medlem som var i 60(?)-årene ffs.
Vis hele sitatet...
18-23, sikkert ikke mange som er 23 da, hjelper ikke hvis dem er over 20, altså 20.5 å 21 liksom, bør være over 23, cirka.
Sist endret av Yoshii; 10. april 2012 kl. 18:39.
jamen yolo da.
luni's Avatar
Synes alle bør være over 26 og et halvt! Minst!
Nei, herregud. Du bør kanskje løsne litt på fordommene hvis du mener dette seriøst, Yoshii. Jeg aner ikke hvor gamle flertallet var sist, men det var få fjortistakter, hvis det er det du frykter. Hverken spying eller drama.
Sitat av luni Vis innlegg
Synes alle bør være over 26 og et halvt! Minst!
Nei, herregud. Du bør kanskje løsne litt på fordommene hvis du mener dette seriøst, Yoshii. Jeg aner ikke hvor gamle flertallet var sist, men det var få fjortistakter, hvis det er det du frykter. Hverken spying eller drama.
Vis hele sitatet...
Altså, 18åringer har som oftest ikke samme intresser som meg, pluss at jeg som oftest er sammen med folk som er mye eldre enn meg, det er en grunn til det, men den tar jeg ikke her, jeg kan jo prate med alle det er ikke det.
hva er det da? synes det er tåpelig å diskriminere folk basert på alder, som jo bare er et påtvunget, fysisk fenomen.
Sist endret av AdolfCartman; 10. april 2012 kl. 20:54.
Diskriminere? når jeg egentlig ikke vil snakke med 18-19 åringer, really?
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar
Sitat av Yoshii Vis innlegg
Var det mange ifjor som va over 23 år? vet ikke om jeg orker hvis halvparten av dere er mellom 18-20.
Vis hele sitatet...
Det er litt artig at du klager over at atten og tjueåringer kommer til å henge på festen. Har du noen gang tenkt over hva snittalderen på freak.no er?

Alder er forøvrig ikke så viktig. Under studietida har jeg blitt kjent med mange som er en del år yngre enn meg, særdeles lite problematisk. Er man i en bedrift blir gjerne aldersforskjellen enda mer drastisk.
Sitat av Yoshii Vis innlegg
Diskriminere? når jeg egentlig ikke vil snakke med 18-19 åringer, really?
Vis hele sitatet...
Du er så gammal at jeg ikke vil snakke med deg heller.
Okei care, hvis dere absolutt vil ha meg der så kommer jeg
Sist endret av Yoshii; 11. april 2012 kl. 03:06.
Sitat av AdolfCartman Vis innlegg
hva er det da? synes det er tåpelig å diskriminere folk basert på alder, som jo bare er et påtvunget, fysisk fenomen.
Vis hele sitatet...
Men herregud da! Respekterer du ikke selveste ytringsfriheten?