Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
Vis resultater av avstemningen: Kommer du på nFF-fest med "vanlig bar"?
Ja, selvsagt 149 52,46%
Nei, jeg er gjerrig og vil ikke betale for dyr drikke 55 19,37%
Kanskje 80 28,17%
Stemmegivere: 284. Du kan ikke stemme på denne avstemningen
  122 10800
Sitat av moret Vis innlegg
Invitert er dem nok ikke, det blir for teit. Men, man skal ikke se bort ifra at det kan dukke opp et par karer i blå unifrom og rote litt i stemningen. Dessuten er det jo brukere som tilfeldigvis er ansatt i politiet, skal vi pluttselig nekte dem adgang da
Vis hele sitatet...
Nei selvfølgelig skal de få komme, vi tolererer jo alle. Men på jobb er de ikke.
Sitat av moret Vis innlegg
Invitert er dem nok ikke, det blir for teit. Men, man skal ikke se bort ifra at det kan dukke opp et par karer i blå unifrom og rote litt i stemningen. Dessuten er det jo brukere som tilfeldigvis er ansatt i politiet, skal vi pluttselig nekte dem adgang da
Vis hele sitatet...
jeg regna med det. Nei, onkel er nesten aldri no kul på fest. Har ikke vært det på de jeg har vært på i hvert fall. Får satse på at han ikke tar turen, og at det er mye annet rart han kan finne på i oslo by den kvelden.
Sitat av SinHazzard Vis innlegg
Nei selvfølgelig skal de få komme, vi tolererer jo alle. Men på jobb er de ikke.
Vis hele sitatet...
Ja, det var ikke et faktisk spørsmål. Mer retorisk.
Når er det festen er ?
Virker som det blir en vill fest
Sitat av Popstickel Vis innlegg
Når er det festen er ?
Virker som det blir en vill fest
Vis hele sitatet...
4. juni*titegn*
Kos. Da joiner jeg ;D
Hvor er det dette treffe skal være ? :P
Har ikke lest igjenomm tråden
ttj
Trip Time Journey
ttj's Avatar
Sitat av Popstickel Vis innlegg
Kos. Da joiner jeg ;D
Hvor er det dette treffe skal være ? :P
Har ikke lest igjenomm tråden
Vis hele sitatet...
Da burde du starte nå spoiler*det har ikke blitt offentliggjort*
Sitat av ttj Vis innlegg
Da burde du starte nå spoiler*det har ikke blitt offentliggjort*
Vis hele sitatet...

Sitter og pimper jamson, så er i gang allerede
Kain : jeg skal dit, og jeg tar sikkert fly ifra alta.
Sitat av Yoshii Vis innlegg
Kain : jeg skal dit, og jeg tar sikkert fly ifra alta.
Vis hele sitatet...
Vet du om noen andre fra Alta skal drar ditt?

Ja tar nok fly også, har ikke råd til kjøring + jeg ikke har lappen.
Nei vet ikke om noen andre nå enda iværtfall, men det er jo en stund til da, så alt kan skje.

Jeg har bil og lappen, men tror ikke jeg orker og kjøre til oslo (by kjøring = grøss).
Sitat av Kain Vis innlegg
Så lenge kain er velkommen
Vis hele sitatet...
Alle er velkomne!
Da gikk mitt håp om å komme i vasken, det er 17 dager før jeg bir 18.
Well, have fun you all.
Sitat av holy_toy Vis innlegg
Da gikk mitt håp om å komme i vasken, det er 17 dager før jeg bir 18.
Well, have fun you all.
Vis hele sitatet...
Synd, men vi kan umulig finne en dag som passer for absolutt alle. Hvis festen blir en suksess blir det sikkert flere anledninger though!
Sitat av holy_toy Vis innlegg
Da gikk mitt håp om å komme i vasken, det er 17 dager før jeg bir 18.
Well, have fun you all.
Vis hele sitatet...
enig der, kompisen min er 15 dager unna 18 fra 4 juni .. men jeg skal klare og skaffe vennine eller annen kompis med
Sitat av moret Vis innlegg
Ja, det var ikke et faktisk spørsmål. Mer retorisk.
Vis hele sitatet...
OMG my bad, sjefen min drev og stresset for og komme oss hjem etter jobben
Siden jeg har 18årsdag 4 juni, så synes jeg at kake er en utmerket ide
Forconin
Forconin's Avatar
Trådstarter
Liten oppdatering folkens:

Vi har da hatt et nytt møte om organiseringen av nFF-festen. Dessverre så har jeg ikke fått tid til å poste en tråd med mer info om festen i dag, skal få gjort dette i morgen.

Anyway.

Festen blir da 4 Juni 2011, fra ~20/21 til 03:00. Det vil bli en god del artister (mer om dette i morgen) og bra med liv.

I mellomtiden vil jeg gjerne opplyse om at det fremdeles er plass til flere artister, så hvis det finnes dj's/producere/band/whatever her på nFF som kunne tenke seg å stille opp (det blir ingen betaling å få, dette er dugnadsarbeid fra alle parter) så er det bare å sende en PM til meg (Forconin), Felix_Poker, mith- eller mentalmelt. Vi ser gjerne at denne PM'en inneholder link til artistside/musikkeksempler osv.

Uansett, sett av datoen 4 Juni til nFF-fest i Oslo. Dette blir et 10årsjubileum dere ikke vil gå glipp av!
Sitat av Forconin Vis innlegg
Liten oppdatering folkens:

Vi har da hatt et nytt møte om organiseringen av nFF-festen. Dessverre så har jeg ikke fått tid til å poste en tråd med mer info om festen i dag, skal få gjort dette i morgen.

Anyway.

Festen blir da 4 Juni 2011, fra ~20/21 til 03:00. Det vil bli en god del artister (mer om dette i morgen) og bra med liv.

I mellomtiden vil jeg gjerne opplyse om at det fremdeles er plass til flere artister, så hvis det finnes dj's/producere/band/whatever her på nFF som kunne tenke seg å stille opp (det blir ingen betaling å få, dette er dugnadsarbeid fra alle parter) så er det bare å sende en PM til meg (Forconin), Felix_Poker, mith- eller mentalmelt. Vi ser gjerne at denne PM'en inneholder link til artistside/musikkeksempler osv.

Uansett, sett av datoen 4 Juni til nFF-fest i Oslo. Dette blir et 10årsjubileum dere ikke vil gå glipp av!
Vis hele sitatet...
flott, da er det altså offisielt.
Flybiletter bestilles... nuh!
Exterminate!
jonnis's Avatar
Fett... Datoen er satt av, og dette blir nok utrolig bra...
Sitat av Forconin Vis innlegg
Festen blir da 4 Juni 2011, fra ~20/21 til 03:00. Det vil bli en god del artister (mer om dette i morgen) og bra med liv.
Vis hele sitatet...
Når det kommer til klokkeslettet så vil vi prøve å arrangere noe felles også før på dagen, slik at langveisfarende ikke trenger treffe helt presist. Det er som nevnt tidligere musikkens dag, så hvis det lar seg ordne så kommer vi til å stille med en nff-camp (tenk sol+øl+grill+musikk) i en park i rimelig nærhet til festlokalet. Dette er selvfølgelig avhengig av været, men vi skal hvertfall prøve å ordne noe. Mer info om dette kommer også, men det blir litt håpløst å skulle spikre noe før musikkens dag har lagt sine planer.
Sitat av Mith Vis innlegg
Når det kommer til klokkeslettet så vil vi prøve å arrangere noe felles også før på dagen, slik at langveisfarende ikke trenger treffe helt presist. Det er som nevnt tidligere musikkens dag, så hvis det lar seg ordne så kommer vi til å stille med en nff-camp (tenk sol+øl+grill+musikk) i en park i rimelig nærhet til festlokalet. Dette er selvfølgelig avhengig av været, men vi skal hvertfall prøve å ordne noe. Mer info om dette kommer også, men det blir litt håpløst å skulle spikre noe før musikkens dag har lagt sine planer.
Vis hele sitatet...
Æ e med!
Annkommer olso 16:05 og drar på søndag 12:45.
Satser på å få møtt så mange freaks som mulig innenfor det tidsrommet!
Forconin
Forconin's Avatar
Trådstarter
Stenger denne tråden, bruk http://freak.no/forum/showthread.php...57#post2057357 for videre diskusjon.