Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  218 12843
Jeg ser det har vært noen nFF treff i tromsø før. Jeg har ikke mye erfaring med verken nFF treff eller vet kor mange nff medlemer som bor i tromsø.

Men jeg har flyttet til tromsø i begynnelsen av dette året å vil gjerne være med på ett nFF i treff i tromsø, bli kjent med nff folk og drive litt nerdesnakk

Så hvis det er noen som er interessert og kanskje det er noen som har vært med på ett nFF treff før, som kanskje vet hvordan det gjennomføres (planlegges).

For meg så passer det egentlig når som helst, hvor som helst.

Kom med (sted/Dato/klokkeslett)
Jeg er mest sannsynelig med, bare finn ut tid, sted og få med flere folk.
Trådstarter
Hva med nå lørdag som kommer? Lørdag 19.06? Klokka 19/20:00? :P

(kanskje det er litt enklere for folk å planlegge da.
Kansje lurt å få noe til før fellesferien, siden mange reiser bort. Alle skolene har fått fri til helga så er litt usikker på oppmøte siden det er endel elever/studenter på forumet som kansje har reist bort. Hvis det faktisk blir arragert til helga så skal jeg se om jeg blir i Tromsø, og da hiver jeg meg med.

http://www.yr.no/sted/Norge/Troms/Tr...omsø/helg.html
Ser på yr sine sider at grilling kansje ikke er aktuelt siden det blir regn og generelt ganske kaldt fremover. Ta en Yonas pizza?
Er det foresten noen som har grei leilighet som vi kan stikke til etter pizzaen, hvis det er aktuelt?
Trådstarter
Hva med fredag klokka 20:00 på Yonas?
Sitat av Masi Vis innlegg
Hva med fredag klokka 20:00 på Yonas?
Vis hele sitatet...
Jeg har bandøving fra 1600-2100 på fredag, kunne vi kanskje ta det en time senere?
Sitat av Defqon Vis innlegg
Jeg har bandøving fra 1600-2100 på fredag, kunne vi kanskje ta det en time senere?
Vis hele sitatet...
Det blir da forbanna seint hvis vi skal ha noe aktvitet etter det, forslag noen?
Koffer denne helga?!
Skal på hyttetur med gutta.
Regner med at ingenting er offisielt enda, men det passer denne helga pga punktene jeg nevnte tidligere.
Sitat av Elemental Vis innlegg
Det blir da forbanna seint hvis vi skal ha noe aktvitet etter det, forslag noen?
Vis hele sitatet...
Vi kan jo kanskje ha det på lørdag? Alt etter om folk er tilstede da. Hvis folk er her på fredag men ikke lørdag så har vi det såklart heller på fredag.
Trådstarter
Samma om det er fredag eller lørdag.

Jeg har en leilighet å vi kan dra til etterpå, hvis ikke det blir så mange...
Det ser atm ut som om vi bare blir 3 personer uansett. Er leiligheten nært sentrum?
Trådstarter
Ligger ute på tomasjordnes, men jeg har bil.
Har forsåvidt kjøretøy selv, men uegnet hvis det er dårlig vær...(les: moped)

Hvis det er noen andre som er interesert så er det bare å rope ut, husk at ingenting er fastslått enda.
Det er garantert flere folk her fra Tromsø, jeg har hvertfall 3 kompiser ellernoe som jeg skal prøve å få med.
Sålenge det ikke blir gruppering av deg og dine venner(bare bananis som jeg vet er medlem.) Så er det bare å si ifra om de er med, gi gjerne beskjed en stund i forveien slik at vi kan reservere bord etc.
Bananis er med, men fredagen passer dårlig for meg iogmed at det er siste skoledag og det blir garantert feiring på kvelden osv. Passer lørdag bedre for andre her?
Ikke bedre, men det er ett fett om jeg blir her i helga.
Trådstarter
Skal vi si 20:00 på Yonas nu kommende lørdag? Eller er det mange det passer dårlig for?
Hehe, kanskje jeg hiver meg med

for meg passer det helt fint på både fredag å lørdag:P
20:00 på lørdag passer fint for meg (:
Den er grei for meg også Masi gjør du en reservasjon til
- Deg
- Ondskap
- Defqon
- Bananis
- Og meg?

Defqon hvis du hadde andre medlemmer som var interesert, si ifra.
Så da er det Yonas?
Kanskje jeg har en kompis som blir med
Jeg er kompisen

Jeg hiver meg med!!!
Trådstarter
Ja, jeg kan stikke innom byen i morgen å fikse bord til oss.. Må bare vite hvor mange det blir. Dem kan vi se utover kvelden.
Sitat av Masi Vis innlegg
Ja, jeg kan stikke innom byen i morgen å fikse bord til oss.. Må bare vite hvor mange det blir. Dem kan vi se utover kvelden.
Vis hele sitatet...
ja, prøv å få til de langbordene helt inne til venstre dær? eller vil noen sitte i sofa?:P
Trådstarter
De sofaene er så vanskeli å få en felles samtale, blir mer gruppering da... Trur vi tar langbord..
ja, enig i den du:P
Trådstarter
En liten refresh her.
Følgende skal være med:

Ondskap
Defqon
Bananis
Elemental
Stikken
Masi

Også ett lite spørsmål til defqon: Skal du ha med deg noen kompiser, så må jeg vite det senest i morgen før jeg drar å bestiller bord. Sjekker forumet før jeg drar.
Change of plans, kjører på ferie på fredag og blir borte i 3 uker så jeg kan desverre ikke være med :/
Men bananis og en kompis av han skal hvertfall være med sa han, han har ikke tilgang til nett så jeg skulle si ifra.
Trådstarter
Takker defqon.

Da ser det slik ut:
Ondskap
Bananis
Elemental
Stikken
Masi
+ kompis av Bananis
Sett meg som "kanskje".
Enten kommer jeg, eller så kommer jeg ikke, eller så kommer jeg med en venn. o.Ô
Jeg har venta lenge med å skrive i denne tråden fordi jeg nødig vil legge planer jeg ikke kan holde.
Om jeg kommer, kommer jeg mest sannsynlig som en "etternøler" :P
Trådstarter
Men da skal jeg kjøre til byen å bestille bord til oss.

Liste:
Ondskap
Bananis
Elemental
Stikken
Masi
Turbolego (kanskje)
+kompis av Turbolego (Kanskje)
+ kompis av Bananis
men folkens, hvem skal jeg se etter når jeg kommer?:P
Er det ingen med grønt hår eller lignende? Eventuelt så kan Masi skrive ut et ark med nFF logoen og ta med?
men vist Masi har bestilt langbordene helt innerst til venstre i lokalet, så er det jo ikke vanskelig å finne fram da, er jo de eneste langobrdene m stoler rundt:P
Sist endret av Ondskap; 20. juni 2009 kl. 15:29.
Jo, det står vel en liten lapp på bordet med skriften "Reservert nFF" eller lignende. Da ses vi ikveld, freaks.
Aah, smooth

Ses ja
Drar med meg "Murloc" neste gang det er aktuelt med et treff, han er bortreist denne helgen og jeg har ikke mulighet grunnet andre ting.
Vi kommer
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
I'll join you, via webcam ;-)

Send over litt yonastaco via xmodem også.
Ser ut til at ingen har meldt frafall, alle møter opp!

Det hører vel til sjeldenhetene?
Hehe, nesten jeg måtte melde frafall, men fikk akkurat skrapt sammen noe spenn, regner med jeg ikke trenger å punge ut mer enn 200 spenn ?

Author: Ondskap:P
Sist endret av Stikken; 20. juni 2009 kl. 19:17.
Neppe, er bare pizza og brus/pils det går i. Regner med at ikke alle trenger en egen Maxi pizza akkurat.
Treffet var en suksess uten like, takker Masi for leilighet, som gjorde resturangbesøket til en fest!

Oppmøte:
Masi
Turbolego + vænn
Stikken
Elemental
Ondskap
Pluss ymse slag "drækka", godt humør og freakiness.

Same time next year?
Sitat av Turbolego Vis innlegg
Treffet var en suksess uten like, takker Masi for leilighet, som gjorde resturangbesøket til en fest!

Oppmøte:
Masi
Turbolego + vænn
Stikken
Elemental
Ondskap
Pluss ymse slag "drækka", godt humør og freakiness.

Same time next year?
Vis hele sitatet...
Faaaen da, jeg skulle ALDRI ha forandra tida til lørdag iogmed at jeg faktisk var i byen igår. Men shit happens, neste gang er jeg med uansett hva som skjer
Sitat av Defqon Vis innlegg
Faaaen da, jeg skulle ALDRI ha forandra tida til lørdag iogmed at jeg faktisk var i byen igår. Men shit happens, neste gang er jeg med uansett hva som skjer
Vis hele sitatet...
Tro mæ, du har virkelig gått glipp av et fett treff, bare spør "ondskap"
Sitat av Turbolego Vis innlegg
Treffet var en suksess uten like, takker Masi for leilighet, som gjorde resturangbesøket til en fest!

Oppmøte:
Masi
Turbolego + vænn
Stikken
Elemental
Ondskap
Pluss ymse slag "drækka", godt humør og freakiness.

Same time next year?
Vis hele sitatet...
Ondskap har sovnet på doen

Klart det blir neste år også
Sist endret av Stikken; 21. juni 2009 kl. 04:05. Grunn: Skriveleif
Sitat av Turbolego Vis innlegg
Treffet var en suksess uten like, takker Masi for leilighet, som gjorde resturangbesøket til en fest!

Oppmøte:
Masi
Turbolego + vænn
Stikken
Elemental
Ondskap
Pluss ymse slag "drækka", godt humør og freakiness.

Same time next year?
Vis hele sitatet...
Same time Onsdag?

Kvelden i recap for de som gikk glipp av det:

Jeg kommer rundt 15 minutter for sent pga feil med mopeden på vei til Yonas, Stikken og Ondskap sitter og venter og det er litt awkward silence før vi endelig finner vårt bord og Masi + Turbolego + kvinnfolk dukker opp.
Praten går løst, temaene går for det meste i koding og hacking av nettverk.

Vi får pizza og.. Btw, Turbolego, glemte å ta ut cash. Du får pengene en annen gang. Anyways, vi drar til Masi sin leilighet, alle i Masi sin bil med unntak av meg som kjører. Ender opp med at jeg kjører meg kraftig vill og resten av gjengen sitter i bilen utfor eurospar i 20 minutter og venter på at jeg skal finne frem.

Vell fremme så sprettes det øl, nytes rødvin og shottes sprit, mens praten fortsatt går i koding og hacking av nettverk. Utover kvelden minkes intelligens-nivået proposjonalt med inntak av drikke(jeg kjørte, derfor edru hele kvelden.) I 3 tiden er Ondskap i et stadie mellom søvn på gulvet og "leting av musikk" på pc(nettby..) Mens vi leker med Turbolego sin iPhone.
Se vedlagt bilde.


Når klokken er halv 4 er alle dratt og er glade for en særdeles vellyket kveld.