Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  120 18787
Sitat av Thoryllo Vis innlegg
http://farm8.staticflickr.com/7129/7859716890_cf4ca0ea56_c.jpg
Legg merke til Pyromanic som spiller på kubjelle med pedal. Echuz ved siden av (til venstre altså, ikke gatemusikeren som forresten kunne slagere som "Jenter som kommer, og jenter som går" og "Kaptein Sabeltann".
Vis hele sitatet...
Kan du laste opp bildet på nytt?
Sitat av Nick O' Teen Vis innlegg
Skal vi gjøre dette en gang til våren?
Vis hele sitatet...
Jeg må prøve å restarte finnvegg.no en gang til våren, kan diskutere med dere på et eventuelt treff til våren hvordan det kan gjøres.

Håper det blir avtalt et treff snart, i Oslo.
Sist endret av Turbolego; 7. mars 2013 kl. 00:12.
Sitat av Turbolego Vis innlegg
Jeg må prøve å restarte finnvegg.no en gang til våren, kan diskutere med dere på et eventuelt treff til våren hvordan det kan gjøres.

Håper det blir avtalt et treff snart, i Oslo.
Vis hele sitatet...
Burde kanskje gå ann før TG...? (All oslofreaks, unite!)
Jeg er med i alle fall, så får andre gi lyd fra seg
Sist endret av Bl4derunner; 7. mars 2013 kl. 15:18. Grunn: Cuz PI = 3,141592653589793238462643383279502884197169399
#D4AF37
moret's Avatar
Trådstarter
Jeg blir alltids med på treff selv, men siden jeg har gjort mitt på treff-fronten de siste årene skal noen andre få lov denne gangen
▼ ... noen uker senere ... ▼
Skal vi få til ett treff i starten i mai? Det er en del fridager i mai, vi kunne satt en dato..
til nye som ikke har sprayet før, kan man få spraycans på Oslo Farge & Tusj på Carl Berner, eller KEM ved Hausmania. Eller Montanacans.net.
Noen ideer om hvor vi kan male?
Torshovparken, Hausmania eller gamlebyen.
Beklager dårlig skrevet, sitter på bussen på mobilen.
Sitat av Nick O' Teen Vis innlegg
Skal vi få til ett treff i starten i mai? Det er en del fridager i mai, vi kunne satt en dato..
til nye som ikke har sprayet før, kan man få spraycans på Oslo Farge & Tusj på Carl Berner, eller KEM ved Hausmania. Eller Montanacans.net.
Noen ideer om hvor vi kan male?
Torshovparken, Hausmania eller gamlebyen.
Beklager dårlig skrevet, sitter på bussen på mobilen.
Vis hele sitatet...
Jeg er down! Stor suksess sist, til tross for at det var litt få som møtte opp. Vil anbefale folk (også de som ikke driver med graffiti) å møte opp.
Kansje jeg kommer, vi får se på datoen har ikke vært med på treff før men det blir sikkert morro , (har også rundt 20 cans+- som jeg kan ta med )
Såvidt jeg veit finnes det bare én lovlig grafittivegg i Oslo?

Gamlebyen Sport og Fritid - St. Halvardsgate 1 C, 0192 Oslo

Kilde: Lovlige vegger i Norge - Oversiktskart med kilder

Vi kan avtale å treffes der?

Ellers er det noe som heter "Torshov Veggen" som var lovlig i 2009, noen som har kilder på hvilken status den har i dag?

Jørgen Foss (Ap) håper ungdom i bydelen tar godt vare på veggen på Lilleborgbanen.
Sitat av Turbolego Vis innlegg
Såvidt jeg veit finnes det bare én lovlig grafittivegg i Oslo?

Gamlebyen Sport og Fritid - St. Halvardsgate 1 C, 0192 Oslo

Kilde: Lovlige vegger i Norge - Oversiktskart med kilder

Vi kan avtale å treffes der?

Ellers er det noe som heter "Torshov Veggen" som var lovlig i 2009, noen som har kilder på hvilken status den har i dag?

Jørgen Foss (Ap) håper ungdom i bydelen tar godt vare på veggen på Lilleborgbanen.
Vis hele sitatet...
Hausmania, Torshovparken og gamlebyen er lovlige vegger..
#D4AF37
moret's Avatar
Trådstarter
Jeg blir alltids med på treff jeg Humor med graff-treff, god stemning sist.
Støtter opp om Gamlebyen, det er jo en fantastisk spot.
Sitat av Nick O' Teen Vis innlegg
Hausmania, Torshovparken og gamlebyen er lovlige vegger..
Vis hele sitatet...
skulle gjerne likt å ha kilder på dette, til oversiktskartet mitt

Sånn ser det ut i dag: Lovlige vegger i Norge - Oversiktskart med kilder
Sist endret av Turbolego; 23. mars 2013 kl. 12:04.
Etter treffet sistgang kom snuten rullende inn å ønsket oss lykke til med malingen og kjørte avgårde..
Sitat av Turbolego Vis innlegg
skulle gjerne likt å ha kilder på dette, til oversiktskartet mitt

Sånn ser det ut i dag: Lovlige vegger i Norge - Oversiktskart med kilder
Vis hele sitatet...
Det står nok ikke skrevet ned noe sted at det er lovlig på thorshov, hausmania, og gsf. Men jeg kan garantere deg at det er det.
På torshov har tilogmed kommunen satt ut en egen søppelkasse for spraybokser.

Det finnes også en semilovlig vegg på Berg (omtrent ved sogn), og det er også en stor semilovlig tunnel i lørenskog under veien.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Været er jo strålende fortiden! Vil noen ta ansvaret som arrangør? Mulig vi kan ta det tidligere iogmed at det er masse eksamener og mas i mai, hadde vært kult om mange møtte opp, selvom man ikke maler!
▼ ... noen uker senere ... ▼
Det er arbeidsdagen på onsdag, da har vel alle fri? Skal vi få til noe da?
#D4AF37
moret's Avatar
Trådstarter
Sitat av Nick O' Teen Vis innlegg
Det er arbeidsdagen på onsdag, da har vel alle fri? Skal vi få til noe da?
Vis hele sitatet...
Ganske close call med å rekke åpningstidene til KEM, men jeg tror jammen det skal gå. Onsdag høres ut som en helt greit graff-dag imo
Oslo farge og tusj er jo også en mulighet!
Kjører vi Gamlebyen? syntes Hausmania ble litt snaut med steder å male.. Og nå har de revet veggen på utsiden der.
Vi kan også ta med noe pølser å grille der borte?
Skal vi sette tiden tidlig eller sent?
Foreslår Gamlebyen Sport og Fritid - St. Halvardsgate 1 C, 0192 Oslo

Dette er en lovlig graffitivegg med skatepark.

Eneste lovlige veggen jeg har funnet i Oslo...
Don't count me in. Har ikke tid onsdag
Jeg og Nick o' Teen har tenkt litt over det og funnet ut at pga. visse omstendigheter (kort forvarsel og at antageligvis alle butikker er stengt i morgen), så finner vi en annen litt mer passende dato.

En av oss slenger nok opp en egen poll-tråd i nær framtid, så stay tuned .
Sitat av Ketenna Vis innlegg
Jeg og Nick o' Teen har tenkt litt over det og funnet ut at pga. visse omstendigheter (kort forvarsel og at antageligvis alle butikker er stengt i morgen), så finner vi en annen litt mer passende dato.

En av oss slenger nok opp en egen poll-tråd i nær framtid, så stay tuned .
Vis hele sitatet...
Tusen takk for det! var redd jeg ikke fikk blitt med.
høres fett ut!