Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  218 12838
Better than thou.
Jeg kunne tenke meg å være med på noe slikt, men 11 des. har vi nattåpent på arbei' (Spaceworld) så om det blir en annen dag er jeg med.
Okey, jeg ser det ikke var så stort engasjement i tråden. Jeg velger derfor å bumpe denne: Jeg arrangerer et treff lørdag 12. desember om det er interesse for dette, hvis det ikke melder seg nok interesse for dette i løpet av noen dager velger jeg å utsette det til uti januar eller februar og ser om folk er interessert til å møte om da
Jeg har vært litt slapp på denne tråden i det siste, men det er bra å se at andre tar ansvar for å arrangere ett treff.

Etse: Skriv meg opp
Skriv meg opp også!
Kan alltids hive meg med på et nytt treff, blir det burger på Flyt eller Blårock eller tradisjonell pizza på Yonas?
Sitat av Elemental Vis innlegg
Kan alltids hive meg med på et nytt treff, blir det burger på Flyt eller Blårock eller tradisjonell pizza på Yonas?
Vis hele sitatet...
blårock er oppskrytt, og flyt er dyrt, men siden det nærmer seg Jul kunne jeg fint tatt meg råd til å ta en tur på flyt. Noen som har noe for/imot å dra dit å spise? Hvi det er flere som heller vil på yonas går vi dit, så skriv bare ned hva det er stemning for.
Værken blårock eller flyt sin burger er overdrevent godt..
Blårock sin er nå meget brukbar, men var sinnsykt mye bedre før da de laget den selv..

Anyhow, for min del må det nesten bli etter jul... Før jul(eferien) så har man stortsett andre planer hver helg..
Ser det kun er 4 (medregnet meg) som meldte interesse, så velger å utsette det til over nyttår
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Og siden det er langt over nyttår nå så foreslår jeg treff i nær fremtid! Finværet er med oss og bukta er "opptint" så jeg foreslår grilling og pils

Jeg kan stille opp med bil med 5 seter hvis det trengs, kan sikkert kjøre flere turer også hvis det er behov.

http://www.yr.no/sted/Norge/Troms/Tr...idsvarsel.html
Hvis vi tar på det førstkommende Onsdag, Lørdag eller Søndag så kan det virke som vi får oppholdsvær.

Så: Hvem er med på en kosekveld med freaksa?
I disse russetider, så kan man jo ta et lite nFF forsj den 16. (søndag) =)
Jeg kan alle dagene utenat 15, for da har lillebror konfirmasjon.

Men alle andre dagene er supre for meg.
Er bare penger til pils å grillmat det står i

Kommer sikkert uansett for kosen sin skyld!
Da har vi meg, Ondskap og blackkoz skrevet opp på et lite treff i bukta på søndag da? Husk at alle er velkommen og vi freaksa tar deg med inn i varmen selv om du ikke har vært på treff før
Er enda usikkert for min del.. Men skal prøve å få med meg både mojo på onsdag og bukta på søndag... Men om pengene vil det samme er en annen sak :P

Så spørsmålstegn for min del inntil videre ^^
Sitat av Blackkoz Vis innlegg
Er enda usikkert for min del.. Men skal prøve å få med meg både mojo på onsdag og bukta på søndag... Men om pengene vil det samme er en annen sak :P

Så spørsmålstegn for min del inntil videre ^^
Vis hele sitatet...
Jeg kjører gratis altså og du kan sikkert få spandert en pils og en pølse om du møter opp
Ja se der ja!

Pølse er ikke det dyreste, og de fleste tar vel med seg en pakke med pølser?
Er det en som mangler alt, så kan du sikkert få 3-4 stk hvis du får en hos hver

Pils også, jeg skal ikke drikke like mye som i fjor.
Det var alt for mye, og på så alt for kort tid.
Masse vin, øl, sprit, og absint på en liten time, var dårlig for hele gjengen.
foreslår at man lager en egen tråd for dette treffet og helt tydelig kommer med dato Jeg vil gjerne være med, men må vite når det er først
jada alder er ikke noen stor sak, var bare nysjerrig, så jeg spurte
"tar dere inn nye?", Stiller gjerne opp jeg
Ny tråd om treffet som skal skje er her!