Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 4159
Hei

Ja hvordan er dette, kan man fremdeles ha kontantkort uten å registrere?

Alternativt hvordan løse dette?
Registrere det på noen andre (med deres samtykke) er en gjenganger.
Mener det går an å kjøpe i innvandrerbutikker enda. Gikk iallefall tidligere.
Betale en uteligger 200 kr for å registrere et kontantkort i deres navn
mener man kan ta i bruk lyca mobiles med en gang uten å registrere
Hypotetisk bedrager
Btyven's Avatar
Svensk kontantkort trenger ikke å registreres. Samtlige norske jeghar vært borti må registreres
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av Btyven Vis innlegg
Svensk kontantkort trenger ikke å registreres. Samtlige norske jeghar vært borti må registreres
Vis hele sitatet...
kan man kjøpe sånne ferdigpakker på svenske butikker/kiosker uten å vise legg? og uten å måtte sende navn og person nr på sms til operatør?
Sender deg PM.

Edit: får ikke til! Send meg en PM, du ��
Sist endret av Pulev1; 4. mars 2018 kl. 09:57.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Anonym bruker
"Elektronisk Levitan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Bump.

Jeg lurer også på dette. Jeg har haugevis av gyldige personnumre. Kan jeg da kjøpe i butikk og aktivere på nett med noen andres personnummer?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Bump.

Jeg lurer også på dette. Jeg har haugevis av gyldige personnumre. Kan jeg da kjøpe i butikk og aktivere på nett med noen andres personnummer?
Vis hele sitatet...
Du får en SMS der du må svare med navn og personnr. for å registrere. Du har 3 timer på deg fra du skrur på telefonen.
Anonym bruker
"Klok Hvalross"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det eneste du trenger er et navn og personnummer som gir treff i folkeregisteret. Å sitte med kun personnummer er ubrukelig.

Det lureste er nok å kjøpe et utenlandsk kort, som flere sier, da meg bekjent alle norske operatører er pålagt å registrere kontantkort før bruk.