Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1460
Skal ta en tur på colorline, specifically til Kiel, og hadde lys til å ta med 1g for nettene. Skal ikke ta den av båten, den blir der og sannsynligvis røyket ferdig innen vi er tilbake.

Trygt? eller ikke verdt det ved mindre jeg prøver å smugle 1kg?

Noen som kjenner til sikkerhets prosedyren dems?
Anonym bruker
"Takknemlig Turse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Gå med den i hånda og en brus, resten kan du regne deg frem til selv.
Lag edible og ha med deg i en boks, ingen sjekker innholdet i maten din.
Jeg har tatt med røykings både på båten til Danmark og Tyskland. Det har gått fint, med unntak av 1 gang. Da så jeg at tollerne med bikkje dreiv å gikk rundt i avgangshallen. Jeg så de var på vei mot stedet jeg stod og kastet da diskrée klumpen på gulvet vekk fra meg. Bikkja markerte på meg, og jeg måtte være med inn og sjekkes og ransakes før jeg kunne bli med båten. Ble jo ikke busta men mista røykingsen.
Mitt tips er å ha det i hånda så du kan enten svelge eller kaste. Å drive å gjemme det rundt på kroppen er i alle fall idiotisk. Da har du ingen retrettmulighet. Ha det i hånda du, og vær litt oppmerksom på omgivelsene så går det helt fint.
Sist endret av venstrehook; 13. september 2022 kl. 07:16.
Anonym bruker
"Flink Nise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Var der for en helg siden, var bikkje før båten da hvertfall
Hvorfor.... Er det så om og gjøre? Konsekvensen blir noe drit og du går gjennom en høyrisiko situasjon. Personlig blir jeg litt oppgitt over at du i det hele tatt spør. Var i Danmark for to uker siden. Der var det hund.ducbør klare det noen dager uten, så desperat er du vel ikke. Ta med deg en neve med melatonin.du er ikke tryggere enn andre smuglere som prøver seg. Ja det kan gå bra.... Det kan ikke, ingen her inne kan gi deg trygghet på at det der går bra, for der finnes ingen. er det virkelig verdt det?
Sist endret av Mokkasinen; 13. september 2022 kl. 10:46.
Når de jeg reiste med fyrte opp en J, kom Securitas med en gang.

Ned å vise bilen, tollere tilkalt. Røk på smugling pga en elendig underutviklet polakk.
Sist endret av Naturgrønn; 13. september 2022 kl. 11:36.
Anonym bruker
"God Kjempefisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Gå ut på riktig dekk røyk så er det ikke problem. Gjort 50 ganger og lugaren full av brus. Ha det i hånda som en annen skrev så kan man evt kaste det hvis man ser bikkjer
Anonym bruker
"God Kjempefisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Dvs ikke dekkene det er masse folk.. det I 7 mener jeg feks er på ett sted som ikke lukta bærer så mye fra
Trådstarter
4 0
Sitat av Mokkasinen Vis innlegg
Hvorfor.... Er det så om og gjøre? Konsekvensen blir noe drit og du går gjennom en høyrisiko situasjon. Personlig blir jeg litt oppgitt over at du i det hele tatt spør. Var i Danmark for to uker siden. Der var det hund.ducbør klare det noen dager uten, så desperat er du vel ikke. Ta med deg en neve med melatonin.du er ikke tryggere enn andre smuglere som prøver seg. Ja det kan gå bra.... Det kan ikke, ingen her inne kan gi deg trygghet på at det der går bra, for der finnes ingen. er det virkelig verdt det?
Vis hele sitatet...

Haha, ville bare høre om noen som hadde vert på båten i det siste og hadde sett noe mistenklig.

Setter pris på at du ble bekymra, men ikke la deg plages for mye av dette haha jeg vil klare meg fint uten om jeg bestemmer meg for å ikke ta sjansen, men vi får se
Sitat av jagaban Vis innlegg
Haha, ville bare høre om noen som hadde vert på båten i det siste og hadde sett noe mistenklig.
Vis hele sitatet...
Det mistenklige på båten er vel sånn egentlig teknisk sett deg som har med ulovligheter

Og jada. Sjangsen er det mange som tar, og for mange går det bra, så statestikken er vel sånn sett på din side
Du vet, sikkerhetspersonell er veldig årvåken. Man kan nesten ikke gå ut på dekk om natten med sjøgange før de kommer og spør hvordan du har det.

Om det er noe mistenkelig må man vise bordingkort.

Noe jeg måtte da jeg klarte å legge meg til å sove på det dummeste stedet når jeg var alt for full. Trodde jeg var blindpassasjer. Hehe good times.
Sist endret av Naturgrønn; 13. september 2022 kl. 14:03.