Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  33 4592
er det noen som har kommet over måter og forbedre helsen sin på
videoer, foredrag, terapier, trenings metoder som har hjulpet dere på sikt og gitt stor helse gevinst ?

jeg ønsker og dele det jeg har funnet

kutte ut alt av rafinert mat som sukker og hvit hvetemel

kutte alt som har rafinerte vegetabilske fettskilder

Nutritarian diet
. spise et kosthold med høyt innhold av micronæringsstoffer og anti oksidanter

regelmessige faster på nymåner på sommerhavåret med solbading etterfulgt av perioder med høyt inntak av frukt nøtter/frø og grønnsaker

jeg kan ikke være den eneste freaken som setter pris på god helse fyr løs
Sist endret av dekommeri2033; 8. juni 2022 kl. 12:27.
Long term! min mentale helse ble dårlig av nazi health, så endret den fra 5 til 2 dager trening uken med spise stopp kl 1800, og start etter kl 10.00, men kan kun spise 2 ganger om dagen.

Spiser grønnsaker, frukt, egg og slikt på morgen å masse kjøtt til middag.

Helg: Potetgull og alkohol er lov.

Fått et kjempe bra mentalt helse og mistet pappa magen min på 2-3 år (35kg) som er en sunn nedgang på vekt på en som er 2 meter.

Key: Long term / livsstilendring
Finnes ikke bedre inspirasjon enn frykt for konsekvenser! Fordypning i anatomi og sykdomslære + kunnskap om konsekvenser av livsstilsvalg, deriblant hva som skjer ved diverse mangler av mikronæringsstoffer eller ubalansert inntak av disse m.m.

Hjelper ikke alltid, jeg røyker jo fortsatt


Btw, hvis du har et kosthold som består av "mye" grønnsaker og nøtter, så vil jeg anbefale å inkludere tran eller fett fisk, hvis du ikke allerede har det.

Nøtter spesielt har mye omega-6 fettsyrer i seg, og hvis ikke du balanserer det ut med omega-3 fra tran/fett fisk, så vil det forårsake økt inflammasjon i kroppen + mer.
Jeg spiser hva jeg vil, når jeg vil - men i en moderat mengde (kaloritelling). I går spiste jeg pasta, drakk et glass vin til maten, og tok meg noen biter sjokolade til kvelds. Siste ukene har jeg gått ned rundt ett kilo, med en total vektnedgang på rundt 13 kilo de siste to årene.

Jeg trener styrke fire ganger i uka, og vil si jeg er på et relativt høyt mosjonistnivå styrkemessig. 20 pluss pullups og 270 kilo i mark på rundt 97 kilo. I tillegg spiller jeg disc golf to til tre ganger i uka. Moderat aktivitetsnivå, altså.

Jeg faster ikke etter måneperioder, stopper ikke å spise klokka da og da, og skyr hverken carbs eller fett. Altså. Jeg har funnet ut hva som passer meg og mitt liv. Noe fanatisk opplegg har jeg ikke troa på. Det viktigste er å kose seg med prosessen, og leve litt på veien mens det humper og går både fremover og bakover.
Sist endret av voktern; 8. juni 2022 kl. 13:10.
Sitat av Stray Wanderer Vis innlegg


Btw, hvis du har et kosthold som består av "mye" grønnsaker og nøtter, så vil jeg anbefale å inkludere tran eller fett fisk, hvis du ikke allerede har det.

Nøtter spesielt har mye omega-6 fettsyrer i seg, og hvis ikke du balanserer det ut med omega-3 fra tran/fett fisk, så vil det forårsake økt inflammasjon i kroppen + mer.
Vis hele sitatet...

tar til tilskudd av omega 3 fra alger
b12
næringsgjær for b vitaminer
tang for jod i små mengder da for mye jod kan bli toxic
zinc
Drikke mindre alkohol og være ute i frisk luft. Jeg har stoppa å drikke brus og spise godteri for lenge siden men kan ikke si jeg merker noe bedring av kun det! Slutte med helgefull merker jeg stor forskjell fra og det inspirerer til å ikke gidde månedsfyll engang lenger
Eneste jeg klarer over tid er trening/kosthold i rykk og napp og da er jeg flink i 2 kanskje 3 mndr så går det alt fra noen mndr til et år før jeg er flink igjen. Bortsett fra det sykler og spaserer jeg daglig. Både det psykisk og fysisk helse er vel passelig fucka så det er det beste jeg får til. Jeg er dessverre mer støttemedlem enn aktiv medlem på gymmen i løpet av et år. Har gitt opp å prestere bedre. Drikker kanskje 4 ganger i året om det er et bra år og jeg er sosial og mindre i tyngre år. Tar vitaminer og antioksidanter, drikker tran, spiser grønnsaker, fisk, kjøtt og nøtter. Og godis i helg.
Sist endret av _abc_; 9. juni 2022 kl. 09:11.
I forsvaret ble David Goggins ofte brukt til motivasjon.

https://youtu.be/JV8mIfjwPeM

Gjerne søk han opp, så ser du hva han har vært igjennom og opprettet ila livet hans.
Sist endret av IW2022; 9. juni 2022 kl. 10:58.
Hardt fysisk arbeid utendørs er det lite som slår og kan ikke sammenlignes med å dele svette med andre på treningsstudio.
Overbevist om at alle burde ta tran.
Det viktigste med å opprettholde god helse er lavt stressnivå og man oppnår lavt stress nivå ved å automatisere mest mulig, så når det kommer til mat, kjøper jeg heller fra mccern enn å lage det sjæl. Mye kalorier til billig pris.

Her er dietten min -

Frokost:
1 cheese
Ett glass helmelk
Ett glas appelsinjuice
Energidrikk hvis jeg føler’n

Lunsj:
4 cheese
500ml cola

Middag:
4 cheese
500ml cola

Dette er sånn overkant av 3 løk kcal så vidt jeg vet.
Sist endret av Søt og Uskyldig; 9. juni 2022 kl. 13:36.
Sitat av Søt og Uskyldig Vis innlegg
Det viktigste med å opprettholde god helse er lavt stressnivå og man oppnår lavt stress nivå ved å automatisere mest mulig, så når det kommer til mat, kjøper jeg heller fra mccern enn å lage det sjæl. Mye kalorier til billig pris.

Her er dietten min -

Frokost:
1 cheese
Ett glass helmelk
Ett glas appelsinjuice
Energidrikk hvis jeg føler’n

Lunsj:
4 cheese
500ml cola

Middag:
4 cheese
500ml cola

Dette er sånn overkant av 3 løk kcal så vidt jeg vet.
Vis hele sitatet...
Nå kan ikke jeg skryte på meg å være noen tempel av gode rutiner og god helse, men det å spise maccen til alle måltider får varsellampene mine til å lyse temmelig illrødt. Jeg må innrømme at jeg er noget månebedotten over at du våger å si at det opprettholder god helse.
Sist endret av Jorg; 9. juni 2022 kl. 15:42.
Sitat av Søt og Uskyldig Vis innlegg
Det viktigste med å opprettholde god helse er lavt stressnivå og man oppnår lavt stress nivå ved å automatisere mest mulig, så når det kommer til mat, kjøper jeg heller fra mccern enn å lage det sjæl. Mye kalorier til billig pris.

Her er dietten min -

Frokost:
1 cheese
Ett glass helmelk
Ett glas appelsinjuice
Energidrikk hvis jeg føler’n

Lunsj:
4 cheese
500ml cola

Middag:
4 cheese
500ml cola

Dette er sånn overkant av 3 løk kcal så vidt jeg vet.
Vis hele sitatet...

Rene helsekosten jo. Cheeseburger's og cola. Fett og sukker, litt proteiner og alt for lite "godsaker" kroppen trenger.

Høres ut som du vil få problemer over tid om du ikke endrer diett. Du trenger jo vitaminer, mineraler og sportstoffer. Kostholdet du skisserer er så ensidig at jeg tror egentlig du tuller? Om ikke burde du snakke med fastlege og be om henvisning til ernæringsfysiolog og få voksenopplæring i balansert kosthold.
Sist endret av _abc_; 9. juni 2022 kl. 17:23.
Sitat av _abc_ Vis innlegg
litt proteiner
Vis hele sitatet...
Jeg får langt over eget kroppsvekt av proteiner pr dag.
Sitat av _abc_ Vis innlegg
Du trenger jo vitaminer, mineraler og sportstoffer.
Vis hele sitatet...
https://www.mcdonalds.com/no/nb-no/maten-vaar.html
I McDonald's er vi stolte av å støtte den norske bonden og norsk kvalitetsmat, derfor kommer mesteparten av våre råvarer fra norske bønder. Vi bruker for eksempel kun 100 % norsk storfekjøtt, norsk kylling, økologiske egg, poteter og løk – og norsk salat, når sesongen tillater det.
Vis hele sitatet...
Ikke verre enn vanlig norsk hjemmesnekra kosthold, kanskje til og med litt bedre enn guffa folk serverer hjemme
Sitat av kastrertHankatt Vis innlegg
Overbevist om at alle burde ta tran.
Vis hele sitatet...
Tran og et egg til frokost
Sitat av Søt og Uskyldig Vis innlegg
Jeg får langt over eget kroppsvekt av proteiner pr dag.

https://www.mcdonalds.com/no/nb-no/maten-vaar.html

Ikke verre enn vanlig norsk hjemmesnekra kosthold, kanskje til og med litt bedre enn guffa folk serverer hjemme
Vis hele sitatet...
Seriøst? Du tror det er sunt det kostholdet? 2 Skiver sylteagurk og noen usle biter løk?

Proteinene i seg selv er ikke bad, det bare det at du ikke har noen variasjon. Og du drikker bare cola og juice og du vet hva det gjør i forhold til blodsukker?

Du spiser deg syk.
Sitat av Søt og Uskyldig Vis innlegg
Det viktigste med å opprettholde god helse er lavt stressnivå og man oppnår lavt stress nivå ved å automatisere mest mulig, så når det kommer til mat, kjøper jeg heller fra mccern enn å lage det sjæl. Mye kalorier til billig pris.

Her er dietten min -

Frokost:
1 cheese
Ett glass helmelk
Ett glas appelsinjuice
Energidrikk hvis jeg føler’n

Lunsj:
4 cheese
500ml cola

Middag:
4 cheese
500ml cola

Dette er sånn overkant av 3 løk kcal så vidt jeg vet.
Vis hele sitatet...
Min upopulære mening her er hvis du klarer å holde kolesterolet og blodtrykket i sjakk (det hjelper også ved fysisk aktivitet), og at du popper en multivitamin i ny og ne, så er ikke dette det værste man kan spise.

Dietten du presenterer er feks bedre enn loff/kneip med syltetøy og kjøttboller/karbonader til middag.

Sitat av _abc_ Vis innlegg

Om ikke burde du snakke med fastlege og be om henvisning til ernæringsfysiolog og få voksenopplæring i balansert kosthold.
Vis hele sitatet...
Det burde vel om lag 80% av norske befolkning også gjøre, og da tenker jeg primært på tre grupper.

1. Alle som er overvektige
2. Veganere
2. Alle som har et "norsk" kosthold bestående av prosessert mat som grandis, kjøttdeig, mat som inneholder hvetemel.
Sist endret av Superspurv; 9. juni 2022 kl. 20:47. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Det burde vel om lag 80% av norske befolkning også gjøre, og da tenker jeg primært på tre grupper.

1. Alle som er overvektige
2. Veganere
2. Alle som har et "norsk" kosthold bestående av prosessert mat som grandis, kjøttdeig, mat som inneholder hvetemel.
Vis hele sitatet...
Det kan du kanskje si? Veganere kjenner jeg ikke godt nok til, og er det du kaller "norsk" kosthold verre enn 9 daglige cheeseburgere, prosessert ost og lagt mellom burgerbrød som vel nesten er kakestykker eller i beste fall loff, skyldt ned i sukkerlake? Folk spiser vel ikke grandiosa og kjøttdeig hver eneste dag? Fyren her velger jo aktivt et elendig daglig kosthold og virker og tro at det er bra?
Sist endret av _abc_; 9. juni 2022 kl. 21:56.
Funker de greiene med å bare spise innen visse tider? Hører mye snakk om det for tiden.
Sitat av okbrukernavn Vis innlegg
Funker de greiene med å bare spise innen visse tider? Hører mye snakk om det for tiden.
Vis hele sitatet...
Fasting er sunt det. Men du bør definitivt lese deg opp på det før du prøver deg på noe sånt.
Min upopulære mening her er hvis du klarer å holde kolesterolet og blodtrykket i sjakk (det hjelper også ved fysisk aktivitet), og at du popper en multivitamin i ny og ne, så er ikke dette det værste man kan spise.

Dietten du presenterer er feks bedre enn loff/kneip med syltetøy og kjøttboller/karbonader til middag.
Vis hele sitatet...
Jahavel? Hva er en cheeseburger? Jo det er burger av store....kjøttdeig. Akkurat det du klaget over at nordmenn spiser for mye av. Og du tenker likevel det er en bra ide og leve av kjøttdeig og brus hver eneste dag? Burgerbrød er jo loff. Og sukkerdricka i tillegg?
Jaja du velger helt selv.

Over tid tipper jeg det kosthold vil gi deg mangelsykdommer, diabetes eller kanskje hjerte/kar issues, skjørt skjelett, eller skjør psyke sikkert hauger av andre problemer som og kan komme av kosthold. 2 x kroppsvekt proteiner er malen fitness og byggere bruker. Viktig er at de ikke ser proteininntaket isolert. Og feks fitnessgjengen er ofte veldig fokusert på kosthold, og frukt og grønt. Antall gr protein /dagen alene sier ikke noe om kvaliteten av kostholdet.

Sier ikke at folk ikke skal unne seg junk food av og til, det bare burde ikke bli alt folk eter hver dag, året rundt.
Inspo til alle latsabber der ute som ikke orker å lage sin egen mat
https://youtu.be/DZQiw5T6R1E

Legen hans mener han har eksepsjonell helse. Ser bedre ut enn den gjennomsnittlige Amerikaneren
Sitat av Søt og Uskyldig Vis innlegg
Inspo til alle latsabber der ute som ikke orker å lage sin egen mat
https://youtu.be/DZQiw5T6R1E

Legen hans mener han har eksepsjonell helse. Ser bedre ut enn den gjennomsnittlige Amerikaneren
Vis hele sitatet...
Jaja siden en fyr på tuben lever av big mac burden nok alle ta hans vinnertips. Du er jo godt igang. For det at han fyren fortsatt lever trass i ensidig kosthold er jo ikke rart i det hele tatt. Og du topper jo han fyren der. Du tar alle måltidene der og skyller ned med sukkerlake.

Ja da er det ikke noe poeng i å fortsette diskusjonen, en youtube fyr har spis big mac daglig siden 1972 og har jernhelse. Er du en taper med sunt kosthold? Stamp komfyr, koketopp og kjøleskap og slutt deg til mickyD gjengen. Variert kosthold og mat fra bunnen av er taperaktig.

Pinlig ironi og sarkasme til siden. Du har vel alt bestemt deg for at du skal leve av cheeseburgere. Greit det, du velger jo selv. Dog virker det som du jobber hardt for å rasjonalisere valget. At du cherrypicker info gjør ikke kostholdet bedre, kanskje annet enn at det kjennes bedre for deg selv?
Sist endret av _abc_; 16. juni 2022 kl. 22:06. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
BRAND ∞ STRONG
Sitat av _abc_ Vis innlegg
Jaja siden en fyr på tuben lever av big mac burden nok alle ta hans vinnertips.
Vis hele sitatet...

Er en jente i Sverige (ca 14-16 år) som utelukkende har spist Chicken nuggets de siste 10 årene.
YouTube/ Uppdrag: Mat se fra ca. 16.30 min.
Her tester hun også sin første grønnsak. Dette sier sier vel egentlig mest om foreldrene.
Sitat av _abc_ Vis innlegg
Jaja siden en fyr på tuben lever av big mac burden nok alle ta hans vinnertips. Du er jo godt igang. For det at han fyren fortsatt lever trass i ensidig kosthold er jo ikke rart i det hele tatt. Og du topper jo han fyren der. Du tar alle måltidene der og skyller ned med sukkerlake.

Ja da er det ikke noe poeng i å fortsette diskusjonen, en youtube fyr har spis big mac daglig siden 1972 og har jernhelse. Er du en taper med sunt kosthold? Stamp komfyr, koketopp og kjøleskap og slutt deg til mickyD gjengen. Variert kosthold og mat fra bunnen av er taperaktig.

Pinlig ironi og sarkasme til siden. Du har vel alt bestemt deg for at du skal leve av cheeseburgere. Greit det, du velger jo selv. Dog virker det som du jobber hardt for å rasjonalisere valget. At du cherrypicker info gjør ikke kostholdet bedre, kanskje annet enn at det kjennes bedre for deg selv?
Vis hele sitatet...
Jeg er har elite nivå stats på benk (150 kg x 8 reps), mark (220 kg x 8 reps) og knebøy (180 kg x 10 reps) for min vektklasse.

Det beste du får til på
Sitat av _abc_ Vis innlegg
vitaminer og antioksidanter, drikker tran, spiser grønnsaker, fisk, kjøtt og nøtter.
Vis hele sitatet...
er
Sitat av _abc_ Vis innlegg
sykler og spaserer daglig
Vis hele sitatet...


Koman dude. Du burde jo vært prikken over i’en übermensch med dine helsevaner. Er det ikke ekstremt pinlig å ha verre helse enn en som chugger sukkerlake og fastfood daglig?
edit

Jeg er har elite nivå stats på benk (150 kg x 8 reps), mark (220 kg x 8 reps) og knebøy (180 kg x 10 reps) for min vektklasse.
Vis hele sitatet...
Fint at du trener seriøst. Bra for kropp og sjel. Tror du at du hadde blitt svakere eller prestert verre om du hadde hatt et mer variert kosthold?

Koman dude. Du burde jo vært prikken over i’en übermensch med dine helsevaner. Er det ikke ekstremt pinlig å ha verre helse enn en som chugger sukkerlake og fastfood daglig?
Vis hele sitatet...
Tja så elendig som min fysiske og psykiske helse er, jeg tar ikke sjansen på å få det ennå verre pga dårlig kosthold.

Flere har hørt anekdoter om "den gamle bestefaren som ble 100 trass i han røykte 20 om dagen i 90 år". Kanskje har det faktisk skjedd. De færreste vil likevel ikke konkludere med at tobakk er helsekost og det var tobakksbruken som ga bestefar det lange livet.

Tror du at du blir svakere om du spiser bra? For alt vi vet blir du kanskje anekdoten folk forteller, han som levde av burger og brus og likevel holdt seg frisk. Statistisk er dog oddsen større for at kostholdet ditt over tid vil gi deg livsstilssykdommer, feks hjerte/kar lidelser, kreft eller kanskje psykisk uhelse.

life; it's a numbers game!
Sist endret av _abc_; 17. juni 2022 kl. 13:15. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Han her har hjulpet: Magnus nordmo sosial angst.
På YouTube.

Sitat av Søt og Uskyldig Vis innlegg
Det viktigste med å opprettholde god helse er lavt stressnivå og man oppnår lavt stress nivå ved å automatisere mest mulig, så når det kommer til mat, kjøper jeg heller fra mccern enn å lage det sjæl. Mye kalorier til billig pris.

Her er dietten min -

Frokost:
1 cheese
Ett glass helmelk
Ett glas appelsinjuice
Energidrikk hvis jeg føler’n

Lunsj:
4 cheese
500ml cola

Middag:
4 cheese
500ml cola

Dette er sånn overkant av 3 løk kcal så vidt jeg vet.
Vis hele sitatet...
Du mener at dette et bra for deg og at du har SUN helse osv. Og at du benker 150×8 med dette kostholdet? Da er du ingenting annet et et genetisk unikum. Ufattelig imponerende så lenge at det du skriver er sant. Jeg spiser tunfisk, kesam, cotage chesse og alt mulig for og oppnå resultater på trening benker 160×2 og har svært lav prosent kroppsfett, hvordan er ditt fettnivå? Bruker du mengder med steroider/vekst i tillegg?
Sist endret av Conan; 18. juni 2022 kl. 23:22. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Conan Vis innlegg
Han her har hjulpet: Magnus nordmo sosial angst.
På YouTube.



Du mener at dette et bra for deg og at du har SUN helse osv. Og at du benker 150×8 med dette kostholdet? Da er du ingenting annet et et genetisk unikum. Ufattelig imponerende så lenge at det du skriver er sant. Jeg spiser tunfisk, kesam, cotage chesse og alt mulig for og oppnå resultater på trening benker 160×2 og har svært lav prosent kroppsfett, hvordan er ditt fettnivå? Bruker du mengder med steroider/vekst i tillegg?
Vis hele sitatet...
Rundt 290g proteiner I 9 cheese. Går helt fint det. Sett folk gå opp i vekt og styrke med like dårlig kosthold før naturlig.

Sitat av _abc_ Vis innlegg
edit



Fint at du trener seriøst. Bra for kropp og sjel. Tror du at du hadde blitt svakere eller prestert verre om du hadde hatt et mer variert kosthold?



Tja så elendig som min fysiske og psykiske helse er, jeg tar ikke sjansen på å få det ennå verre pga dårlig kosthold.

Flere har hørt anekdoter om "den gamle bestefaren som ble 100 trass i han røykte 20 om dagen i 90 år". Kanskje har det faktisk skjedd. De færreste vil likevel ikke konkludere med at tobakk er helsekost og det var tobakksbruken som ga bestefar det lange livet.

Tror du at du blir svakere om du spiser bra? For alt vi vet blir du kanskje anekdoten folk forteller, han som levde av burger og brus og likevel holdt seg frisk. Statistisk er dog oddsen større for at kostholdet ditt over tid vil gi deg livsstilssykdommer, feks hjerte/kar lidelser, kreft eller kanskje psykisk uhelse.

life; it's a numbers game!
Vis hele sitatet...
Ja han ville blitt svakere om han skiftet til «sundt» kosthold I samme porsjoner. Tingen er at mengdene sunn mat du må få ned i løpet av en dag som en større styrkeløfter er så mye at han måtte sittet å spist dagen lang om han skulle fått i seg nok kcals. Sundt er det ikke! Finnes bedre alternativer selvsagt. Han kunne gått en middelvei.
Sist endret av kemist; 20. juni 2022 kl. 02:46. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Conan Vis innlegg
Jeg spiser tunfisk, kesam, cotage chesse og alt mulig for og oppnå resultater på trening benker 160×2 og har svært lav prosent kroppsfett,
Vis hele sitatet...
Da styrke går primært på cns så er det ikke så veldig viktig om man spiser cottage cheese eller cheeseburger. Det høres litt ut som du har gått i bro fella.

Også er det vanskeligere å være like sterk på lav fettprosent(<10%) enn middels fettprosent (~15%)
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Da styrke går primært på cns så er det ikke så veldig viktig om man spiser cottage cheese eller cheeseburger. Det høres litt ut som du har gått i bro fella.

Også er det vanskeligere å være like sterk på lav fettprosent(<10%) enn middels fettprosent (~15%)
Vis hele sitatet...
Hva er bro fella?
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Hva er bro fella?
Vis hele sitatet...
Foreksempel: sverge til den typiske bodybuilder maten.

Sverge til de typiske broøvelsene på gymmet.

Det virket som han ble overrasket at man kan få styrkegains på cheeseburger når han selv sverger til tunfisk og cottage cheese. Har du smakt det selv? Det smaker PYTON

Da får jeg inntrykk av at han har tunnelsyn når det kommer til hvordan man kan få framgang på trening og at lesestoffet han bruker for å lære seg mer er relativt subjektivt beskrevet.

Mulig det er mye fordommer her, men med 10 år i gamet har jeg plukket opp endel (:

Kemist har rett i det han skriver.
Sist endret av Superspurv; 20. juni 2022 kl. 15:47.
Å innta vitaminer er bare ren sunn fornuft, hender jeg kikker på dr.phil joe rogans podcast når det bikker til det ekstreme. Alltid hatet dr phil men han gjør en god figur i showet til rogan.
Sitat av Conan Vis innlegg
Jeg spiser tunfisk, kesam, cotage chesse og alt mulig for og oppnå resultater på trening benker 160×2 og har svært lav prosent kroppsfett
Vis hele sitatet...
Jeg synes din 160x2 på den deppa tunfisk/kesam dietten er mer bemerkelsesverdig enn min 150x8 på cheese/cola.

Sitat av Conan Vis innlegg
hvordan er ditt fettnivå?
Vis hele sitatet...
Sånn 12-15%ish

Sitat av Conan Vis innlegg
Bruker du mengder med steroider/vekst i tillegg?
Vis hele sitatet...
Nei, som jeg nevnte i min første post
Sitat av Søt og Uskyldig Vis innlegg
Det viktigste med å opprettholde god helse er lavt stressnivå
Vis hele sitatet...
Hvis jeg levde livet manisk 24/7 så ville hormontilstanden min vært helt kaputt og jeg ville ikke oppnådd resultater uansett hvor "god" dietten min var, med mindre jeg var en genetisk freak selvsagt (det er jeg ikke).

Kanskje det er på tide å utvide horisonten til dere som er helsenoia og begynne skjønne at det er mer til god helse enn bare diett og fysisk aktivitet