Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1357
Heisann!!

Har seg sånn at jeg skal på SAGA festival i Bucharest om noen uker. Jeg popper kun X på musikkfestivaler (med andre ord, noen år siden nå.)

Uansett så er narkotikalovene i Romania ekstremt strenge. Er også skeptisk til å poppe random piller kjøpt av folk der som claimer det er X. Litt paranoid kan du si.

Tenker derfor å ta med 2-3 piller hjemmefra. Hva kan straffen bli om jeg blir tatt med såpass små mengder i feks sikkerhetskontrollen? Noen tips?
Jeg tror du heller bør være bekymret for tollvesenet i Romania enn sikkerhetskontrollen på Gardermoen.

Hva du vil få for å smugle ecstasy til Romania aner jeg ikke.
Putt dem i et pilleetui i innsjekket bagasje og sats på at det ikke er hunder der den dagen. Evn kan du vakumpakke dem.

Er nok større risiko for at det er politi med hund i Romania i forbindelse med festivalen, utenfor festivalområdet eller togstasjonen.
Sist endret av celtseus; 6. mai 2022 kl. 19:57.
Sitat av hestpåpinne Vis innlegg
Jeg tror du heller bør være bekymret for tollvesenet i Romania enn sikkerhetskontrollen på Gardermoen.

Hva du vil få for å smugle ecstasy til Romania aner jeg ikke.
Vis hele sitatet...
Romania er vel et av de mest korrupte landene i hele Europa, så muligens du kan betale deg ut hvis du havner i knipe.
Kanskje litt verre på selve flyplassen, men ellers skulle jeg tro du kan gi fra deg en tusing og gå fri. Spørs jo selvsagt hvem du møter på..
Sist endret av skmeld; 6. mai 2022 kl. 20:29.
Nå pleier vell ikke stoff og bli smugla fra Norge til Romania så det er vell ett pluss. Men vist ikke du er en iskald type så hadde jeg ikke gjort det. Tollere jobber med og finne smuglere og er du pisse nervøs når du går gjennom så blir du sikkert stoppet.
Sitat av 5FDP Vis innlegg
Nå pleier vell ikke stoff og bli smugla fra Norge til Romania så det er vell ett pluss. Men vist ikke du er en iskald type så hadde jeg ikke gjort det. Tollere jobber med og finne smuglere og er du pisse nervøs når du går gjennom så blir du sikkert stoppet.
Vis hele sitatet...
Jeg smuglet diverse når jeg skulle til Nederland, kun fordi jeg ikke stoler på streetdealers(som INGEN burde kjøpe fra, heldig hvis du møter på en legit) og at jeg er sikker på at jeg har det jeg trenger uten å stresse der nede.

Jeg ville vanligvis vært nervøs, men var kald som en fisk uten å stresse overhode når jeg gikk gjennom tollen der nede etter å ha poppa en 20mg oxy depot før flyturen.

Ville anbefalt at du betaler for å ta med en koffert og ikke bare håndbagasje, da det er håndbagasjen som alltid scannes gjennom på flyplassen.

Pro tip:
Knus pillen til pulver og erstatt innholdet fra en kapsel av noe kosttilskudd (vitaminer, zma etc) og putt den opp i boksen igjen. Forsegle den igjen med bittelitt superlim/klister. Putt det i kofferten og ikke håndbagasjen og ta gjerne med diverse annet legit kostilskudd som du legger sammen med det.


Eneste problemet er å finne den/de igjen, da du ikke burde markere den med tusj etc., kanskje lage en liten bulk i kapselen. Verste fall tømme alle andre kapsler i boksen til du finner riktig
Sist endret av skmeld; 6. mai 2022 kl. 20:46.
Her kan du risikere mye piss for et par timer med god stemning, ta heller å reis ned uten noen ulumskheter i bagasjen også tar du det derfra. Det verste som kan skje er at du har det jævlig fett på en festival uten å ha poppet molly.
Sitat av Titsmaskin Vis innlegg
Heisann!!

Har seg sånn at jeg skal på SAGA festival i Bucharest om noen uker. Jeg popper kun X på musikkfestivaler (med andre ord, noen år siden nå.)

Uansett så er narkotikalovene i Romania ekstremt strenge. Er også skeptisk til å poppe random piller kjøpt av folk der som claimer det er X. Litt paranoid kan du si.

Tenker derfor å ta med 2-3 piller hjemmefra. Hva kan straffen bli om jeg blir tatt med såpass små mengder i feks sikkerhetskontrollen? Noen tips?
Vis hele sitatet...

Ta med en pose smågodt å legg de løst oppi

Eller så får du sikkert tak i der
Sist endret av KjellFresh; 6. mai 2022 kl. 22:13.
Hvis du likevel bestemmer deg for å kjøpe på festivalen, ta med deg skikkelig reagenstest-utstyr, fentanyltest inkl.