Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1904
Anonym bruker
"Intolerant Karybdis"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg får benzo på resept i Hellas, er det mulig ta med denne resepten og en boks med valium for eksempel til Tyrkia lovlig? Hvordan er dette, flyr fra Norge og er norsk.
Skal nok gå fint det så lenge du har alt av dokument på plass. Men vil ha hørt med flere fra forum ka de tenker.
Anonym bruker
"Intolerant Karybdis"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takk for svar. Ja, hadde vært veldig fint, kanskje noen har noe erfaring med ett annet lands resept også
Anonym bruker
"Intolerant Karybdis"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Eventuelt noen som vet om det er mulig å få tak i noe benzo/lyrica i Tyrkia? Fra apotek
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Av det jeg har sett på tollerne, lar de deg bare komme gjennom med 1 ukes forbruk
BRAND ∞ STRONG
E-resepter kan ikke hentes ut i andre land. Papirresepter fra EØS-land er gyldige i Norge med visse begrensninger.
Intensjonen er at dette skal være gjensidig, slik at resepter fra Norge også skal være gyldige i andre EØS-land.

Hellas er et EØS-land, Tyrkia er ikke det.
Anonym bruker
"Intolerant Karybdis"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Ok. Så da kan jeg ikke ta med meg min resept på valium til Tyrkia? Resepten har jeg i Hellas.
Anonym bruker
"Intolerant Karybdis"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Dette er papir resepter ja.
Hør med den tyrkiske ambassaden. Samt tyrkiske tollvesenet.
Anonym bruker
"Intolerant Karybdis"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Dette er så jeg overlever ferien i Tyrkia. Bare snakk om 10-15 stk valium, men vil helst ta med dette lovlig.
Anonym bruker
"Intolerant Karybdis"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Det skal jeg gjøre, Ivar. At jeg ikke tenkte på det, takk. Har noen erfaringer med å få tak i valium i Tyrkia eventuelt? Fra lege/apotek?
BRAND ∞ STRONG
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Dette er så jeg overlever ferien i Tyrkia. Bare snakk om 10-15 stk valium, men vil helst ta med dette lovlig.
Vis hele sitatet...
Det jeg viste til i innlegget mitt over handlet om å hente medisiner på et apotek i f.eks. Tyrkia med Norsk resept.
Hvis har med deg de 15 valiumene du trenger fra Norge kan det godt være det holder å vise at du har hentet ut dette
lovlig i Norge. Apoteket er sikkert oppdatert og kan svare. God Tur!
Anonym bruker
"Arbeidende Bergnebb"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Gikk tom for medesin da jeg var i Tyrkia, måtte gå til en psykriatriker eller psykolog for å få en resept på de xanax jeg trengte.

Var litt kleint å sitte der å fortelle livshistorien min i nesten en time for å få resept, men var det som måtte til... :/
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Eventuelt noen som vet om det er mulig å få tak i noe benzo/lyrica i Tyrkia? Fra apotek
Vis hele sitatet...
Lyrica kan man ha med til Norge schengen-attest. Så om du har en boks eller to med lyrica skal det gå fint å ta med.
Anonym bruker
"Fattig Hvithval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Bare å høre med reseptbetjeningen i et apotek, de hjelper deg med dette.