Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1513
Anonym bruker
"Stinn Bison"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, var på intervju med noen forkjellige Vekter-selskap arrangert av skolen onsdagen som var.

Kort sagt, så ble jeg egentlig bare med fordi skolen stilte ett krav om at jeg måtte stille opp. Har egentlig veldig lyst til å bli vekter, men tenkte egentlig aldri at jeg en gang skulle få ett 2. gangs intervju fordi det er såpass mye konkurranse mellom elever for læreplass innenfor sikkerhets-faget.

Problemet kommer når de viser interesse for rusbruket mitt.
DERFOR lurte jeg på om det er obligatorisk urinprøve før jeg kan bli ansatt?
Eller vil de bare spør om urinprøve dersom de mistenker at jeg bruker?

Røyker hasj daglig, og tar egentlig akkurat det jeg føler for i helgene. Untatt heroin osv. Men er blitt en god del x, speed osv i det siste.
Det gikk veldig mye på trynefaktor når jeg jobbet i Securitas, men ser du oppegående ut og møter/gjør tingene du skal så skal du ikke se bort ifra at det ikke blir gjort noe
Hvis du ønsker å bli vekter og ha en jobbkarriere innenfor sikkerhet, så anbefaler jeg deg og avslutte ruskarrieren nå.

Vet ikke om det er urinprøver, men hvorfor ta sjansen?

Og de vil ha null problem med å droppe deg som lærling, og de vil gjøre det ved den minste mistanke om rus, hvorfor ta sjansen på noen som ruser seg når lærlingplasser er ettertraktet, de kan jo bare hente en ny en.

Så slik jeg ser det er du ved ett veivalg i livet akkurat nå. Du må velge mellom rus og karriere.
Anonym bruker
"Nervøs Storskogmus "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Problemet kommer når de viser interesse for rusbruket mitt
Vis hele sitatet...
Hvordan vet de om rusbruket ditt?
Jeg jobber som vekter, og har gjort det i snart 9 år. Jeg har har stilling høyt opp i systemet.
Send meg en melding så skal jeg svare på alt du lurer på.

Hvis du forstår det jeg skriver nedenfor her så har du svaret på spørsmålet ditt:

Vekterbransjen og rus, det er samme som bartender og alkohol.


Send meg en melding du
Anonym bruker
"Troende Svarthå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av OxySmile Vis innlegg
Jeg jobber som vekter, og har gjort det i snart 9 år. Jeg har har stilling høyt opp i systemet.
Send meg en melding så skal jeg svare på alt du lurer på.

Hvis du forstår det jeg skriver nedenfor her så har du svaret på spørsmålet ditt:

Vekterbransjen og rus, det er samme som bartender og alkohol.


Send meg en melding du
Vis hele sitatet...
Alltid lurt på, er vekterne påvirket idag? Når de står utenfor en klubb f.eks. Kan de drikke? Sjekkes vel ikke for sånt før jobben?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Alltid lurt på, er vekterne påvirket idag? Når de står utenfor en klubb f.eks. Kan de drikke? Sjekkes vel ikke for sånt før jobben?
Vis hele sitatet...
En del som kan være påvirket av kokain eller litt alkohol. Men jeg personlig har ikke treffet mange som er på PÅ JOBB. Men utenfor jobben, altså når de skal ut på byen selv? Ja... av 100 vektere i samme firma vil jeg si 35-45 gjør det. Altså ulovlig stoff. Jeg ble SJOKKERT, kunne ikke tro det når jeg først så det. Hver jævla fest vi hadde, julebord eller når vi skulle ut på byen en gang i blant sammen, da var de fleste påvirket. Delte og spanderte på hverandre.

Men på jobb, jeg vet mange gjør det men jeg har ikke møtt mange. Veldig sjeldent.

Vekterbransjen i Norge er en VITS. Hver jævla idiot kan bli vekter, og du kan gjøre hva faen du vil, om du skjønner hva jeg mener.