Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1136
Jeg tar remeron 15mg hver kveld for å sove. jeg liker å røyke hasj av og til på fritid men har merket en annen type " høy" etter jeg startet med remeron. burde jeg slutte med reneronen?
Nei. Åpenbart så tar du den medisinen du trenger, også kutter du hasjen. /thread
Froskhæren i anmarsj
FroskmannRandy's Avatar
Jeg tok remeron i fremtida, eneste forskjell jeg bemerkte selv er at jeg blir mer trøtt når jeg røyker weed.

Sluttet med remeron fordi det er nesten umulig å finne en job nå du sover 14 timer hver natt.. Gjør hva du vil, jeg tror ikke at det er vanskelig å blande weed og remeron.
Jeg har også gått på mirtazapin, og når jeg røyket mens jeg gikk på det så sov jeg bort hele dagene og munchet som et svin. Man får et sånt sug etter karbohydrater og mat som ikke ligner grisen..
Samme her etter at jeg startet med Remeron, tar 15 mg om kvelden. Blir mer stein og trøtt enn jeg vanligvis ville ha blitt selv om jeg røyker før jeg tar tabletten. Men litt kaffe hjelper ofte.