Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 3315
Anonym bruker
"Utstø Rise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
tittel sier det meste. vurderer evt. å få tak i noe test kit hvis det er en mulighet. Den ene sies jo å være vesentlig skadeligere enn den andre
Anonym bruker
"Tolerant Grønngylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
For noen år siden var det mye metamfetamin, men nå om dagen er det mest amfetamin. kilde: Kripos.

https://www.politiet.no/globalassets...stikk-2020.pdf
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
tittel sier det meste. vurderer evt. å få tak i noe test kit hvis det er en mulighet. Den ene sies jo å være vesentlig skadeligere enn den andre
Vis hele sitatet...
Mange blander amfetamin med litt ice (metamfetamin) for også gjøre den sterkere.

Men vanlig amf skal du heller ikke se bort i fra. Det varierer fra selger til selger det der egt.

Noen blander med druesukker, kreatin, Paracet, Ibux, også kanskje metamfetamin oppå der igjen for å få den sterk, men samtidig ha økt mengde.

Mye amfetamin paste ute å går nå har jeg sett. Den er god har jeg hørt.
Anonym bruker
"Fortrolig Seihval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Største importøren og "selgeren" her i byen har en pose meta og en med bare amfetamin.
H$n selger stort sett bare større partier for videresalg, og er den som det meste i bunn og grunn kommer fra her i byen. ( ikke så stor by ) så her er det stort sett likt hvor mye av hvert som kommer inn og går ut. Vet mange kjøper begge deler og blander det ut før videresalg
Anonym bruker
"Vennlig Lodde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
For noen år siden når jeg kjøpte på gata, så fikk jeg som regel en blanding av metamf og amf. Men i 2020 begynte jeg å se mye mer ren amf på markedet, og i 2021 var det nesten bare det å finne, ihvertall i mitt området.
Anonym bruker
"Varsom Pegasus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kom over en rosa speed nå for en ukes tid siden, den var garra meth i for hadde sittet en uke våken på vablig god speed, mistet alt effekt av eufori osv, satt der og dri lisser og skjønte ikke hvorfor jeg gadd, så fikk jeg denne rosa og da smalt det igjen.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
tittel sier det meste. vurderer evt. å få tak i noe test kit hvis det er en mulighet. Den ene sies jo å være vesentlig skadeligere enn den andre
Vis hele sitatet...
Uansett hva du kjøper på gata har du ingen aning om hva du får.

En gang for lenge siden kjøpte jeg og en kompis noe gatespeed, og det vi fikk var absolutt amf. En annen gang kjøpte jeg kola på gata (i portugal) og det var en hårete blanding av kola og ket.

Om jeg skulle kjøpt noe nå ville jeg absolutt brukt litt tid på å finne en dealer som noen jeg kjenner og stoler på går god for, det er fortsatt ingen garanti, men det er i det minste litt safere en random gatedop.
Speed er søppeldop!
Ødelegger samfunnet!
Og folk!
Fy faen!

Japan hadde en amfetaminepedimi etter andre verdenskrig.
De innførte dødsstraff og skjøt alle som brukte speed.
Japan har et ryddig samfunn i dag.
It's a no brainer!
Er mett i nesten alt av gatespedd, en blanding av amfetamin og mett.
Sitat av helvetesidiot Vis innlegg
Speed er søppeldop!
Ødelegger samfunnet!
Og folk!
Fy faen!

Japan hadde en amfetaminepedimi etter andre verdenskrig.
De innførte dødsstraff og skjøt alle som brukte speed.
Japan har et ryddig samfunn i dag.
It's a no brainer!
Vis hele sitatet...
Fett, en liten metaforisk fun fact der, takk skal du ha
Sitat av helvetesidiot Vis innlegg
Speed er søppeldop!
Ødelegger samfunnet!
Og folk!
Fy faen!

Japan hadde en amfetaminepedimi etter andre verdenskrig.
De innførte dødsstraff og skjøt alle som brukte speed.
Japan har et ryddig samfunn i dag.
It's a no brainer!
Vis hele sitatet...
Speed er søppeldop ja. Men kjenner flere som bruker amfetamin, aduvanz, illegalt i jobb liv, og tjener fett. Bare å vite hva du holder på med det, så er det et fantastisk stoff. Folk flest skyter, dropper, sniffer store doser med speed for å tenke seg inn i en urealistisk verden, isteden for å bruke tankene og energien man får på speed til noe fornuftig.

Selvfølgelig er det er søppelstoff om du skal sitte hjemme gjøre på fuck all.
Sitat av BenzoKnekk Vis innlegg
Speed er søppeldop ja. Men kjenner flere som bruker amfetamin, aduvanz, illegalt i jobb liv, og tjener fett. Bare å vite hva du holder på med det, så er det et fantastisk stoff. Folk flest skyter, dropper, sniffer store doser med speed for å tenke seg inn i en urealistisk verden, isteden for å bruke tankene og energien man får på speed til noe fornuftig.

Selvfølgelig er det er søppelstoff om du skal sitte hjemme gjøre på fuck all.
Vis hele sitatet...
Er det ikke det de fleste gjør da?
De fleste droger har vel sin effekt så lenge oppegående folk bruker dem, men nå er jo tilfelle at verden er full av degenererte idioter som har tilgang på det.
Derfor vi har stukere overalt.

Jeg har faen sett så mange folk gå til helvete på meth eller bli regelrette narkomane rasshøl av speed at jeg blir sjuk bare jeg hører ordet.
Sist endret av helvetesidiot; 9. januar 2022 kl. 16:18.
Anonym bruker
"Flygende Jinn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det dukker opp metamfetamin en gang i blant, og det blir sikkert blandet i vanlig speed. Skal være glad for at det ikke er mye meth på markedet i Norge for det er helt sykt potent og fucker kropp og sinn fullstendig - ukontrollerbart stoff. Vanlig amfetamin er det i alle fall mulig å ha kontroll og glede av med sterk psyke og innlagte pauser.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det dukker opp metamfetamin en gang i blant, og det blir sikkert blandet i vanlig speed. Skal være glad for at det ikke er mye meth på markedet i Norge for det er helt sykt potent og fucker kropp og sinn fullstendig - ukontrollerbart stoff. Vanlig amfetamin er det i alle fall mulig å ha kontroll og glede av med sterk psyke og innlagte pauser.
Vis hele sitatet...
Hvem har sagt det ikke er meth på markedet i Norge?

Leste i en annen tråd at metamfetamin var faktisk mer vanlig en amfetamin i 2015 om jeg husker riktig.


Men metamfetamin er masse av på markedet, har sett og blitt tilbudt det selv.


Sinnsykt potent er det ja. Men ikke så alt for mye sterkere en metamfetamin, brukerdose meth = 12.5mg (ifølge rusopplysningen) amfetamin = 30mg.


Det er bare standeren her til lands som er så svak.
Anonym bruker
"Flygende Jinn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har ikke fått tilbud om meta en eneste gang i Norge, men dette varier sikkert fra distrikt til distrikt så skal ikke påstå noe. Kjenner godt til både god og dårlig amfetamin. Min erfaring med metamfetamin er gjort i den østre delen av Sentral-Europa. Det er uavhengig av dosering et betydelig hardere stoff enn amfetamin med mye sterkere virkning og varighet. På meta blir liksom hver eneste celle i kroppen speeda. Er ikke plaget av nedtur etter et par døgn med vanlig god speed, ser ganske normal ut også. Etter meta ser trynet helt kjørt og hovent ut, øynene er plassert inni skallen + at søvn er omtrent umulig flere døgn i etterkant.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har ikke fått tilbud om meta en eneste gang i Norge, men dette varier sikkert fra distrikt til distrikt så skal ikke påstå noe. Kjenner godt til både god og dårlig amfetamin. Min erfaring med metamfetamin er gjort i den østre delen av Sentral-Europa. Det er uavhengig av dosering et betydelig hardere stoff enn amfetamin med mye sterkere virkning og varighet. På meta blir liksom hver eneste celle i kroppen speeda. Er ikke plaget av nedtur etter et par døgn med vanlig god speed, ser ganske normal ut også. Etter meta ser trynet helt kjørt og hovent ut, øynene er plassert inni skallen + at søvn er omtrent umulig flere døgn i etterkant.
Vis hele sitatet...
Ja, met varer ganske lenge, og gir sterkere effekt, men dose-messing er det ikke så mye sterkere.


Det varierer nok fra by til by og bygd til bygd som du sier. Det gjør det. Men her jeg bor er det ganske vanlig, (ikke like vanlig som andre stoffer, men er noe enkelte dealere tar inn, og du en gang i blant finner på åpne-markedet)

Har sett en del dokumentarer om meth ja, trenger kanskje 5-10 politibetjenter til å ta ned en psykotisk meth-bruker. Og dem hadde egne celler på psykiatrien / sykehuset der for dem som var på meth (i den staten) så ganske sterkt ja. Men jeg tenkte generelt på amfetamin VS metamfetamin god amf kan jo vare 24t+, met varer vell 24-48t? Tenkte mest på rusmessig og ikke konsekvensene.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Har hørt at hvis man blander med druesukker kan amfen bli gul marsipan? Stemmer det
Sitat av MannOslo48 Vis innlegg
Har hørt at hvis man blander med druesukker kan amfen bli gul marsipan? Stemmer det
Vis hele sitatet...
Aldri hørt om, vet folk farger makka med fargestoff ja.