Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1815
Anonym bruker
"Varsom Skrubbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, kjølte noensom skulle være god R ket. Noen som har brukt dette mye som kan si noe om det? Har aldri tatt det før. Oznakkkk





Hei!

Har tatt masse forskjellig ket, men aldri kommet over slike små runde krystaller. Har nesten alltid vært lange krystaller/staver, pulver eller en stor stein.

Men for all del, kan fint være ket for alt jeg vet. Kjøp deg et test-kit så er du sikker.
Mest sannsynlig ikke ket
Anonym bruker
"Pensjonert Sjøorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har aldri sett ketamin som ser slik ut
Anonym bruker
"Orange Griff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Som testkitsnorge sier er man alltid tryggere med et testkit, men jeg må også si meg enig med de andre her: har aldri sett ketamin med slikt utseende. Det pleier å ha et veldig distinkt utseende, med klare krystaller som ofte er formet som små staver. Dette er normalen på alt jeg har vært borti, både R- og S-isomer og racemisk. Det er ikke nok til å konkludere med noe, men jeg hadde nok vært litt suspekt til det du har tatt bilde av.
Har hatt masse forskjellig ket men har aldri hatt en som har sett slik ut…
Anonym bruker
"Sjokkert Nidhogg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Synes det ser ut som silica jeg. Vær forsiktig!
Hadde en ket ifjor som kan ligne på den du har. Så ut som store sukkerkorn. Det var en ganske rimelig ket vi fikk tag i. Den funket helt greit, ingen superket.
Har heller aldri sett ket som ser slik ut.
Jeg ville kastet det, om jeg ikke har mulighet til å teste det uten å putte det i kroppen.
Dette ser ut som ket jeg var mye borti for 7-8 år siden mens jeg var på eventyr utenlands. Minner om granulert sukker, men du smaker fort at det ikke er sukker i alle fall. Umulig å si hva det er uten et test-kit men det er godt mulig at det er ketamin basert på utseende i alle fall.

Silica har jeg aldri sett i så små korn som vi snakker om her/vist på bildene, men det behøver ikke bety at det ikke finnes.
Sist endret av Herr potet; 22. desember 2021 kl. 19:55.
Personlig har jeg aldri tatt ket mjau før... men har set folka lage det i ild fast form på kjøkkenet, dette ligner ikke på det jeg har sett