Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1408
Når jeg skal røyke hasj uten å blande det med tobakk, er det da lurt å blande hasjen med urter? Hvor får jeg isåfall kjøpt riktige urter?
Går an å bruke real leaf, men synes personlig det blir altfor dårlig trekk og litt av feelingen av å røyke hasj er nettopp det å blande med tobakk.
Har brukt RealLeaf før, det er ganske greit. Shady.no har det, hvis du skal prøve å finne en butikk i nærheten av der du bor, så burde du sjekke de utenlandske butikkene.
Hva med ren has i den røl greia funker det sø. Bong heter det.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Hot knife? Trailer park Boys.
Glass, nål, sugerør og telys
Eller bare putte bønna oppi pipa.
Anonym bruker
"Rød Draug"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg falt på Kent White som mekkesigg. Tobakksfeeling med svært lite nikotin.

Du spurte om alternativer, men de keg har prøvd smaker ikke godt og er bingo hvordan trekket blir. Derfor endte jeg med White.

Ingenting med den siggen som frister med å røyke vanlig, så den er lett å holde seg unna ��
Real leaf er noe dritt, svir utrolig mye i halsen og gir deg utrolig tørr munn. Anbefales ikke.
Røyke bøtte med veldig smal lum.

Lag kakao
Røyke pipe eller bong. Tenner dirkete på bønna
Avslappa og våken;)
Hasjoman02's Avatar
Du finner noen gode urtemixer på shady. om ikke er det flere andre urter du kan blande det med (https://www.leafly.com/news/strains-...smoking-blends)
Du kan også røyke det alene i en vaporizer eller i en pipe, gjerne en hjemmelaget pipe lagd av ett eple elns...
Hotknife metoden funker også fjell om du gjør det rett
Anonym bruker
"Fortrolig Seihval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Anbefaler vaporizer
Støtter hot knives. Liker egentlig ikke å røyke uten tobakk for det kicker annerledes. Pleier å ha nikotin i thc vape til og med. Men med hot knives så merkene man det skikkelig syns jeg. Bruker nok litt mer enn i tobakksmekk, men ellers helt topp.

Ta en kniv og legg på en komfyrplate, har du induksjon så bruk gassbrenner på kniven, til den gløder. Så tar du en kald kniv og legger hasjen på. Så holder du munnen foran hashklumpen, og legger den glødene kniven oppå mens du suger inn. Kan anbefale og ha en trakt / halvkappa flaske i kjeften når du trekker inn røyken for å lettere få med alt