Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 911
……………………………………………………
hasjkake's Avatar
Drukket 3 øl (skjenner dem), spiste 2 rivo for 2t siden, ingen effekt, 3 for 30min siden.


Føler meg breezen + litt mer. Ingen effekt av rivoene What so ever.


Tolleranse? = 4 uker uten, men gikk på vival + xanor et år. 30mg vival daglig, 2-4mg xanor daglig (med pauser på xanor).

Hvor lenge må jeg være uten før jeg får effekt igjen?
Jeg kjenner best rivoene dagen derpå. Timer etter inntak føler jeg meg fin.
Åjoda. Rivotrilen funker dem men rusen lurer deg til å tro at du ikke kjenner dem.
……………………………………………………
hasjkake's Avatar
Trådstarter
Sitat av celtseus Vis innlegg
Åjoda. Rivotrilen funker dem men rusen lurer deg til å tro at du ikke kjenner dem.
Vis hele sitatet...
Meh

Raskt spørsmål, seroquel + alkohol vet jeg er farlig for nervesystemet. Men hva med vallergan?
Sist endret av hasjkake; 30. oktober 2021 kl. 21:15. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Fortell gjerne litt mer om hvorfor kombinasjonen seroquel og alkohol er farlig for nervesystemet. Google forteller meg pent lite.
Sitat av hasjkake Vis innlegg
Meh

Raskt spørsmål, seroquel + alkohol vet jeg er farlig for nervesystemet. Men hva med vallergan?
Vis hele sitatet...
Finner ikke noe jeg heller om det?
https://www.felleskatalogen.no/medis...-fkweb-live-2#
……………………………………………………
hasjkake's Avatar
Trådstarter
Sitat av pilleknaskern Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Heter noe annet en vallergan nå, jeg får sånn flytende 40mg/ml.

Tok den for 2 timer siden (20mg) føler meg litt trøtt, men fikk en jævla digg body-high.
Sitat av hasjkake Vis innlegg
Heter noe annet en vallergan nå, jeg får sånn flytende 40mg/ml.

Tok den for 2 timer siden (20mg) føler meg litt trøtt, men fikk en jævla digg body-high.
Vis hele sitatet...
Sikta til seroquel jeg. Finner ikke noe på felleskatalogen at det er farlig med alkohol og vallergan brukes endel som sovetab/beroligende til folk med alkoholproblemer fikk jeg beskjed om.
Vallergan er ganske «light», old-school allergi-medisin med en grei søvndyssende effekt og en kjip hangover. Et typisk c-preparat.