Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1300
Hva er det som ikke blir testet på tisseprøve av rusmidler?
Du går en skummel vei.
Tror ikke helt det er veien å gå nei vist du er på "ruskontrakt" så burde du heller ikke ruse deg Vent til du evnt blir litt eldre vist du skal ruse deg, eller beste tipset jeg kan gi ikke kom dypere inn i det vist du ikke er så dypt nå.
……………………………………………………
hasjkake's Avatar
Her er en av årsakene til at ungdom ruser seg på tunge stoffer, det går fortere ut av systemet.


LSD tror jeg ikke vises på urinprøven, vet ikke 100% om det er sant, men går ut fort vertfall pga dosen.

Amfetamin går ut på 2-4 dager.

Xanax/xanor går ut på 4 dager (kan føles litt ut som hasj, bare alt av nervøsitet forsvinner)

Mdma og ecstasy, er ute på 4 dager, pluss det er det diggeste i verden, men du blir fort lei.

Anbefaler ikke at du bruker noen av de jeg nevnte, grunnet farene med avhengighet, og andre fysiske og psykiske bivirkninger.

Men hvorfor i helvete sa du ja? Hvorfor signerte du på kontrakten? Når du har rett til å si nei?
Det finnes ingen dokumentert effekt av slike ruskontrakter, du kan jo prøve å argumentere for at ruskontrakten ble lagt frem for deg på en måte som fikk det til å høres ut som et reelt opplegg og at du føler deg lurt mtp manglende dokumetert effekt av en slik behandling av rusproblemer. Si at du vil avslutte avtalen og heller ønsker å gå i dialog med legen din ang en behandling av ditt rusproblem da det er godt dokumentert at rusmisbruk kan behandles igjennom helsevesenet.

Ikke vet jeg om det vil funke, men jeg unner seriøst INGEN å gå på noe så fanatisk som en jævla ruskontrakt snekra sammen av en igjennomsyra korrupt "privat" forening...
Froskhæren i anmarsj
FroskmannRandy's Avatar
Sitat av missfreakyfreak Vis innlegg
Hva er det som ikke blir testet på tisseprøve av rusmidler?
Vis hele sitatet...
tissprøver pleier å se etter amfetamin, met, benzodiazepiner, barbiturater, marijuana, kokain, opiater, Fensyklidin (O.K PCP og engelstøv), nikotin, og alkohol, blant likende rusmidler som propylhexedrin (den kjemisk strukturen er lik met. PPH er et derivat av met, den eneste forskjellen er fraværet av doppeltbindingene på benzenringen).

Og her er en kort liste av hvor lange de meste brukte rusmidler forblir i blodet/kan finnes i en tissprøve:

Heroin: 1-3 dager
Kokain: 2-3 dager
Marijuana: 1-7 dager (THC lagres i fettcellene, så det kan sees i tissen din en måned etter at du sist brukte den)
Met: 2-3 dager
MDMA (O.K E, xtc, molly, jeg vet ikke hvor utbredt det kalles MDMA på Norsk) : 2-4 dager

Det finnes tester som ser etter psikedeliske rusmidler som syre eller sopp, men det er dyr å drive, så brukes de ikke ofte.

Også er lystgass/lattergass nesten umulig å teste for. Ketamine tisstester finnes, men de er også sjelden å møte på.
Anonym bruker
"Definert Ku"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
GHB kan vel bare spores i timer etter inntak om jeg ikke husker feil ? Eller var det i blodet jeg tenker på nå ? xD
……………………………………………………
hasjkake's Avatar
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
GHB kan vel bare spores i timer etter inntak om jeg ikke husker feil ? Eller var det i blodet jeg tenker på nå ? xD
Vis hele sitatet...
Stemmer det, 24 timer i urin.
Ghb kan vises i opptil max 12 timer i urin. Også må det testes spesifikt etter det.
……………………………………………………
hasjkake's Avatar
Sitat av sukkersyke Vis innlegg
Ghb kan vises i opptil max 12 timer i urin. Også må det testes spesifikt etter det.
Vis hele sitatet...
12 mente jeg XD, alkohol varte 24t, blandet de*
Stol på meg
SvarMannen's Avatar
22 8
Jeg vet det ikke er det du spurte om, men jeg sier som flere andre. "Det beste er nok å holde seg unna" Vent til du blir eldre og mer moden, da er det mindre sannsynlig at du blir avhenge, eller at du pådrar deg permanent hjerneskade.

Dette kommer fra en som starte med hasjrøyking i ung alder. Jeg har hatt mine problemer med rus, men langt ifra like store som problemene til flere folk jeg kjenner som startet med tyngre stoffer i ung alder. Stol på meg, du vil ikke bli narkoman. Det er tungt for deg selv, og alle som er glade i deg. Gjør deg selv en tjeneste og gå kontrakten ut rusfri, ikke se etter stoffer som ikke testes etter.

Jeg vet at hele innlegget er klisje, men det er sant.

Eventuelt, THC er ute av systemet ditt på rundt 6-7 dager hvis du kun røyker en kveld, så det kan være mulig å røyke en gang i uken og selv om pisse rent, og da sørger du for i samme slengen at du ikke blir avhenge. (Ja, du kan faktisk bli avhenge av hasj.)

Uansett, det er ditt liv, og du tar dine egne valg, men det kan være lurt å lære fra andre sine erfaringer.

Jeg håper du finner ut av det, og ønsker deg lykke til videre
Iskald makkapikk
Vises ikke på prøvene om du ruser deg ved å sniffe bensin.

Nei seriøst. Varsellampene burde lyse når du er ute etter å føre i deg et hvilket som helst dop bare det ikke vises på urinprøve. Da er du på tur straka vegen mot bunnen.

Kanskje på tide å finne noe positivt innhold i livet? Eller hvis det er noe form for selvmedisinering - søk hjelp.